Ja, en oud nieuws is ook niet je van het. De zaterdagskrant, dat is wellicht nog leuk, maar voor de rest....quote:Op maandag 28 juni 2010 09:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt me een dure grap.
geldt trouwens ook voor tijdschriften, zou graag nog een abonnement willen op elsevier maar de verzendkosten zijn zo gigantisch dat je dat wel uit je hoofd laat, komt volgens mij op 350 euro per jaar
Ik heb zelfs de telegraaf nog nooit in Uppsala of Stockholm gezien. Ook niet mijn favoriete krant, geef mij de volkskrant maar...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja, krant laten opsturen is een gigantisch dure bezigheid. Hier kan ik gelukkig wel eens een Nederlandse zaterdagkrant kopen, maar dat is dan de Telegraaf. Op z'n zachts gezegd niet mijn favoriete krant![]()
Een abonnement op NRC de Week (een krant voor mensen in het buitenland)kost overigens 217,50 per jaar. Dan krijg je één keer per week een selectie uit het NRC.
Pressbyrån in het centrum, naast de ingang van Clas Ohlson, schuin tegenover de Burger King heeft af en toe de Telegraaf. Enige andere Nederlands krant heb ik nog nooit kunnen ontdekken, helaasquote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de telegraaf nog nooit in Uppsala of Stockholm gezien. Ook niet mijn favoriete krant, geef mij de volkskrant maar...
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/quote:7. Grand Rapids, MI. Housing prices are down 30% and unemployment is 14.3%
10. Boise City, ID. Housing prices are down 34% and unemployment is 9.9%
13. Providence, RI. Home prices down 27% and unemployment is 13.2%
Klopt die site wel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Individual het volgende:
Hadden we niet fokkers zitten in de onderstaande plaatsen?
[..]
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/
Geen idee, ik heb de rauwe data er niet van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt die site wel?
"There are 454 homes for sale in this location, including 655 forclosures"
popolon woont in Grand Rapids volgens mij....quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Individual het volgende:
Hadden we niet fokkers zitten in de onderstaande plaatsen?
[..]
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
worden jullie al zenuwachtig voor de finale? ik krijg sinds de winst op urugauy van de meest uiteenlopende mensen gelukswensen, mailtjes en txt's om ons sterkte te wensen, bijv. van een toeleverancier waar ik misschien maar 2 keer per jaar voor een schammel bedrag wat bestel...oud medewerkers, de dorpskinderen op straat (die met een rugbybal lopen) etc.
En ja, het is ons, want staan we niet met z'n allen in de finale?
Wij, als bloody Dutchies, moeten toch wat goed gedaan hebben.
Nee, vertel eensquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.
Enig idee hoe het is als Nederlander in het voetbalgekke land Brazilie op de dag dat Nederland Brazilie uit de WK knikkert ?
Ik bedoelde meer in de HTL-reeks in TRVquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.
Enig idee hoe het is als Nederlander in het voetbalgekke land Brazilie op de dag dat Nederland Brazilie uit de WK knikkert ?
Vervelend he!quote:
Toch ruil ik maar al te graag Fogel, hier een kwakkelwinter met overdag een graad of 6 en 's nachts licht vorst..vandaag motregen...bah!quote:
Klinkt ongeveer als onze zomer dit jaar, al is het hier een graad of 12-15 ipv 6 en in de nacht rond de 6-10 (er is een stad die minder dan 2 uur bij me vandaan ligt waar ze zelfs in juli nachtvorst hadden!)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Toch ruil ik maar al te graag Fogel, hier een kwakkelwinter met overdag een graad of 6 en 's nachts licht vorst..vandaag motregen...bah!
Toch heb ik het een stuk liever dan regen en/of sneeuw en temperaturen die wond de 5 graden schommelen.....quote:
Vrijdagavond: Uit eten met vrienden die uit SF komen die dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |