popolon woont in Grand Rapids volgens mij....quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:54 schreef Individual het volgende:
Hadden we niet fokkers zitten in de onderstaande plaatsen?
[..]
http://247wallst.com/2010(...)-will-never-recover/
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
worden jullie al zenuwachtig voor de finale? ik krijg sinds de winst op urugauy van de meest uiteenlopende mensen gelukswensen, mailtjes en txt's om ons sterkte te wensen, bijv. van een toeleverancier waar ik misschien maar 2 keer per jaar voor een schammel bedrag wat bestel...oud medewerkers, de dorpskinderen op straat (die met een rugbybal lopen) etc.
En ja, het is ons, want staan we niet met z'n allen in de finale?
Wij, als bloody Dutchies, moeten toch wat goed gedaan hebben.
Nee, vertel eensquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.
Enig idee hoe het is als Nederlander in het voetbalgekke land Brazilie op de dag dat Nederland Brazilie uit de WK knikkert ?
Ik bedoelde meer in de HTL-reeks in TRVquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef qwerty_x het volgende:
Ik kreeg het verwijt van een zuiderbuur dat ik hier nooit meer post, dus ok, laten we dat gaan veranderen.
Enig idee hoe het is als Nederlander in het voetbalgekke land Brazilie op de dag dat Nederland Brazilie uit de WK knikkert ?
Vervelend he!quote:
Toch ruil ik maar al te graag Fogel, hier een kwakkelwinter met overdag een graad of 6 en 's nachts licht vorst..vandaag motregen...bah!quote:
Klinkt ongeveer als onze zomer dit jaar, al is het hier een graad of 12-15 ipv 6 en in de nacht rond de 6-10 (er is een stad die minder dan 2 uur bij me vandaan ligt waar ze zelfs in juli nachtvorst hadden!)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Toch ruil ik maar al te graag Fogel, hier een kwakkelwinter met overdag een graad of 6 en 's nachts licht vorst..vandaag motregen...bah!
Toch heb ik het een stuk liever dan regen en/of sneeuw en temperaturen die wond de 5 graden schommelen.....quote:
Vrijdagavond: Uit eten met vrienden die uit SF komen die dag.quote:
Hier vaak het zelfde, ja op zaterdagavond zijn we echt een bank-stel maar ik ben door de week 's avonds ook vaak weg dus de zaterdagavond is echt voor ons zelfquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Zaterdagavond is nog vrij, en dat hou ik ook zo: Lekker thuis op de bank, filmpje kijken of zo.
Het weekend wordt het kamperen op een van de Duitse waddeneilanden met schoonmoeders en haar vriend, en mijn vriend natuurlijk. Dan op maandag gaan we door naar Zwitserland, voor 2 weken vakantie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Maar genoeg gelult over het weer.
hier is het nu al donderdagmorgen, R.D. zit aan zijn eerste kopje koffie voor de dag en vraagt zich af wat er voor jullie in het weekend op het programma staat...
Komende zaterdag nog wat laatste administratie wegwerken voordat ik op vakantie ga en dan zaterdagmiddag naar de rugbywedstrijd Southland-Otago waar de Log o' wood op het spel staat. Good O' Southland is de laatste 2 jaar uit de dood herrezen dus dat wordt hopelijk een mooie wedstrijd..
Jullie plannen?
Ik denk dat Fogel meer voor de jager-look gaat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:21 schreef flipsen het volgende:
Dat klinkt wel heel truttig Fogel, doe je ook een rood kapje op?
jammer maar helaas. M'n ouders zouden eventueel wel willen rijden, maar dat vind ik eigenlijk onzin, voor alleen een fiets. Nog maar eens eventjes kijken wat het handigst is...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:43 schreef Fogel het volgende:
Op een fietsendrager achterop de auto lijkt me het handigst als je een auto hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |