20 kroon is nog wel schappelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel, over het algemeen niet (of met een beetje korting).
Bij verschillende benzinestations kan je een thermosmok kopen voor 100-150 kroon en die kan je dan een heel jaar lang onbeperkt bijvullen. Heb je er zo uit met een prijs van ca 20 kroon per normale kop.
Da's dus bij een tankstation... "uit porcelijn" is het meestal 30-35.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
20 kroon is nog wel schappelijk.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
je bent zo te zien al te lang uit nederland weg Fogel....![]()
Mhh, zou zomaar kunnen ja.quote:
Ik spreek weinig Zweeds, maar voornamelijk veel Engels, en merk ook dat m'n Nederlands achteruit gaat. Zeker het geschreven, want de enige plaats waar ik dat doe is hier op fok!. Ook gesproken wordt het na een tijdje steeds lastiger, m'n woordenschat is zoveel kleiner geworden...Als ik weer in Nederland ben schaam ik me er altijd wel wat voor..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, zou zomaar kunnen ja.Krijg je ervan als je woorden gebruikt die je normaal niet gebruikt en die verrekte veel op Noors en Engels lijken, talen die ik wel veel gebruik.
Wat mij betreft wel...IK woon tenslotte in het "warme"zuidenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ik zit (waarschijnlijk) het dichtste bij een pool met mijn 63 graden
Kop koffie is meestal iets van 20 kroner, koop een beker bij het pompstation wat het best vertegenwoordigd is in de buurt waar je woont ( 150 kroner) en je drinkt het hele jaar gratis koffie/thee/chocolademelkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Man, in Noorwegen koop je nog geen kop koffie voor 100 kroon
Is het bij jullie dit jaar al meer dan 5 dagen totaal warmer dan 15 graden geweest?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:27 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel...IK woon tenslotte in het "warme"zuiden
Net als in NL om 16.00 en 20.30. Perfect natuurlijk. Ik mis alleen wel de Nederlandse voorbeschouwingen en de napraatprogramma's. Op alles zit tegenwoordig een geoblock...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
komt het voetbal, wat tijd betreft, bij jullie een beetje gelegen ? hier iig niet, het begint hier om 2 uur 's nachts en is om 4 uur afgelopen..net te kort om weer je bed in te kruipen...
staat goed in je CV Fogelquote:@rechtse: Ik kan prima leven zonder zo'n titel
ja, die mis ik ook. Net als tijdens de olympische spelen de focus op de Nederlandse sport. Zit te overwegen een slingbox te kopen zodat ik meer Nederlandse TV kan kijken. Dat mis ik eigenlijk best wel, de TV en de krant..quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net als in NL om 16.00 en 20.30. Perfect natuurlijk. Ik mis alleen wel de Nederlandse voorbeschouwingen en de napraatprogramma's. Op alles zit tegenwoordig een geoblock...
Ja, dat weet ik. Maar sportzaken zijn, zoals knut zegt geblokkeerd als je geen Nederlands Ip-adres hebt. en ik volg het nieuws keurig via internet, maar er is niets zo fijn als een papieren krant lezen. Dat kan in Zweden ook wel, maar ik ben nog behoorlijk gehecht aan m'n nederlandse krant...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:47 schreef KarinJ. het volgende:
Met programma's als uitzending gemist e.d. kom je al een aardig end denk ik.
Kranten hebben ook internetsites
lijkt me een dure grap.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:24 schreef KarinJ. het volgende:
Mijn man hocuspocust wat met sopcast......kan ie toch alles volgen, al heeft ie er dan wel Arabische of Japanse commentaren bij (is wel grappig hoor)
Misschien kan de krant de krant opsturen?
Zit je wel alleen maar oud nieuws te lezen ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |