quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:18 schreef Mighty het volgende:
Ik had voor de grap een paar dagen geleden 300 aandelen BP gekocht met de gedachte van over 2 jaar zullen ze er wel overheen zijn. Echter ik zie dat jullie allemaal over de koers in USD praten terwijl ik ze op de LSE gekocht heb en daar staat de notering in GBP. Zijn dat dan andere aandelen?
Waar is het dieptepunt?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:34 schreef Sokzell het volgende:
LT beleggers met GEDULD kan makkelijk in BP stappen (wel even wachten op dieptepunt dan he)
"Volg Topic" rechtsonder in de quickreply.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef JimmyJames het volgende:
Hou het weer in de gaten (dit is geen verkapte tvp, ik zie trouwens ook geen tvp-knop).
Ja alleen was dat koopmogelijkheidje er bij $30 ook al. Als het zo doorgaat tot $10 dan ben je de sjaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:16 schreef Sokzell het volgende:
Ik kijk enkel naar USA prijzen en daar zie ik rond de 25 een eerste aankoopmogelijkheidje. Nie gelijk all-in dan hè!
Ik denk toch dat we naar een stagflatie gaan:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Rejected het volgende:
Kijker aan Zet met Willem Middelkoop en mijn docent Eric Bartelsman http://www.rtl.nl/compone(...)totaal.avi_plain.xml
bron: nl.wikipedia.orgquote:Stagflatie
Stagflatie is een verschijnsel waarbij economische stagnatie samengaat met inflatie. Begin 20e eeuw hielden de meeste economen dit niet voor mogelijk: bij groei hoorde inflatie, bij krimp deflatie. De econoom en latere Nobelprijswinnaar Milton Friedman voorspelde dat stagflatie wel degelijk mogelijk was. Toen het in de jaren '70 in Amerika in de praktijk ook bleek, vestigde hij hiermee zijn reputatie.
De gangbare benadering gaat echter slechts van een wijziging in vraag naar producten uit. Prijzen zijn echter mede afhankelijk van het aanbod van een goed. Als bedrijven minder aanbieden (omdat zij bijvoorbeeld moeten inkrimpen), zullen de prijzen van dit goed bij een gelijkblijvende vraag dus gaan stijgen. Terwijl de productie terugloopt, loopt de prijs op.
Brazilië kampte tot voor kort met stagflatie, evenals Nederland in de jaren '80. Stagflatie is zeer moeilijk te bestrijden. Als men inflatoire maatregelen toepast wordt inflatie nog verder in de hand gewerkt, maar deflatoire maatregelen doen de toch al stijgende werkloosheid nog verder toenemen. Tenzij het vertrouwen van de economische agenten er in het deflatiebeleid is, dan zal er zelfs op korte termijn geen hogere werkloosheid optreden. Belastingverlaging kan bij stagflatie soelaas bieden, terwijl belastingverhoging stagflatie in de hand kan werken.
Waardoor ontstaat dan de omslag van lage prijzen in de eerste fase naar hoge prijzen in de stagflatie fase daarna ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:18 schreef SemperSenseo het volgende:
De eerste fase wat je dus zult hebben is deflatie (hoog aanbod van goederen/weinig vraag). Volgens mij zie je dit dus ook om je heen gebeuren. Maar de overheidsschulden zijn er ook nog en die zijn ongeëvenaard groot. De economie gaat krimpen en stagflatie zet in (bedrijven gaan minder aanbieden/hoge schulden).
Nee bij 30 dollar zit je te vroeg. rond de 25 is het erop of eronder (daarom max 30% inleggen)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:28 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja alleen was dat koopmogelijkheidje er bij $30 ook al. Als het zo doorgaat tot $10 dan ben je de sjaak.![]()
Waarom is dat laatste riskant? Hoe langer de time to expiration hoe meer risico je als schrijver neemt toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:34 schreef Lente_ninja het volgende:
Een vraagje voor de indexoptie schrijvers hier: hoeveel maanden (weken?) schrijven jullie vooruit? Schrijven jullie in december al opties voor maart, of doen jullie juist aan weekopties? Laatste lijkt me trouwens nogal riskant, maar misschien zijn er hier fok!kers die het er op wagen.
Maar als je nog maar een week te gaan hebt, zit er nauwelijks tijdwaarde meer in en wordt de optie in rap tempo gevoeliger voor schommelingen in de onderliggende koers. Zo is je optie het ene moment tien cent waard en een dag later opeens drie euro. Daar ben je als schrijver niet blij mee en ik zou zelf zo'n optie ook niet tot de expiratie houden: die laatste kruimels aan tijd en verwachtingswaarde laat ik wel liggen voor de gokkers. Aan de andere kant schiet het ook niet op als je een zeer langlopende optie schrijft en je moet zes maanden wachten voor de tijdwaarde er eindelijk eens op een fatsoenlijk tempo uit begint te lopen. Dan had je met een serie aan korter lopende opties meer kunnen verdienen, Maar ja, waar ligt de balans?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
Waarom is dat laatste riskant? Hoe langer de time to expiration hoe meer risico je als schrijver neemt toch?
Dat sowieso, en zeker in deze onrustige tijden. Maar het verschil tussen één, twee en drie maanden kan soms groot zijn (net als het risico dat je loopt). We moeten als schrijvers net die 'sweetspot' hebben waarop de optie nog veel waard is en na het schrijven zo snel mogelijk waarde begint te verliezen. Ik ben geneigd naar een maand, maar ik twijfel of dat niet juist wat te kort is.quote:
Maar die implied vola is dan niet voor niets zo hoog, wat kan betekenen dat OTM heel snel ITM kan worden. En als dat gebeurt rond de expiratiedatum (delta!!!) ben je snoeihard de lul.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Alhoewel een weekoptie schrijven die 20 punten OTM ligt er lucratief kan zijn, lijkt me. Zeker als net de implied vola omhoog is gesprongen.
Je moet ook een straddle schrijven, niet maar één richting op schrijven. Zoals LXIV met z'n puts.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:11 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar die implied vola is dan niet voor niets zo hoog, wat kan betekenen dat OTM heel snel ITM kan worden. En als dat gebeurt rond de expiratiedatum (delta!!!) ben je snoeihard de lul.
Dan valt er nog wel wat te verdienen, al vind ik het zelf teveel werk om elke week te doen. Ik hou het zelf liever bij OTM call bear spreads van een maand (soms twee) en hou ze nooit tot langer dan een week voor de expiratiedatum. Maar ik ben dan ook wel vrij conservatief als het om opties gaat, het is vooral iets wat ik doe om toch mijn kapitaal wat te vergroten tot het weer aantrekkelijk is om long op aandelen te gaan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:17 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Je moet ook een straddle schrijven, niet maar één richting op schrijven. Zoals LXIV met z'n puts.
quote:The percentage of corporate bonds considered in distress is at the highest in six months, a sign that debt investors expect the economy to slow and defaults to rise.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Mercer het volgende:
Bomb the Banks![]()
http://www.liveleak.com/view?i=9b6_1277623443
Same here. Ik bijt liever de rest van mijn leven op een houtje dan dat ik mijn geld verdien aan stervende, besmeurde vogels en onschuldige vissers die hun inkomen in rook op zien gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Mercer het volgende:
Al kan ik er 100% op maken, fuck BP! Ik zie die lui ZO graag ten onder gaan!Ik heb er over nagedacht, maar ik ga het niet doen, echt niet!
Je zou de winst uit je BP investering kunnen beleggen in schone energie ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Same here. Ik bijt liever de rest van mijn leven op een houtje dan dat ik mijn geld verdien aan stervende, besmeurde vogels en onschuldige vissers die hun inkomen in rook op zien gaan.
Hoe verklaar je dat ? Ik zie nergens een bijzonder negatief nieuwsfeit en VS/azie waren ook niet overdreven negatief.quote:
Alsof je investering, die je doet nádat de ramp heeft plaatsgevonden, daar ook maar enige invloed op heeft...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Same here. Ik bijt liever de rest van mijn leven op een houtje dan dat ik mijn geld verdien aan stervende, besmeurde vogels en onschuldige vissers die hun inkomen in rook op zien gaan.
http://www.fd.nl/artikel/14480043/aex-omlaag-slecht-nieuws-china ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:59 schreef jaco het volgende:
Hoe verklaar je dat ? Ik zie nergens een bijzonder negatief nieuwsfeit en VS/azie waren ook niet overdreven negatief.
Je kan zelfs stellen dat je door nu in BP te investeren mee helpt kapitaal te verschaffen om de troep op te ruimen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Alsof je investering, die je doet nádat de ramp heeft plaatsgevonden, daar ook maar enige invloed op heeft...
Tja als de onzekerheid weer toeslaat vluchten beleggers het eerste uit wat ze als het meest risicovol beschouwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef Lente_ninja het volgende:
tomtom vijf procent in de min! Wat is daar aan de hand?
Dat klopt alleen ze geld moeten ophalen natuurlijk.quote:Je kan zelfs stellen dat je door nu in BP te investeren mee helpt kapitaal te verschaffen om de troep op te ruimen.
Hangt maar net van je posities af. Ik liep gisteren te janken en vandaag ga ik zo vrolijk van mijn luxe biefstukje genieten.quote:
Ik denk ook een tijdelijke bodeming. We kunnen nog wel naar AEX 400 gaan dit jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef m0m0 het volgende:
Ik heb zojuist mn puts eruit gegooid (better be safe then sorry). Ik zou voor morgenochtend bijna long gaan na het bloedbad.
Super noob vraag: Hoe kan je winst maken als alle koersen omlaag gaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Hangt maar net van je posities af. Ik liep gisteren te janken en vandaag ga ik zo vrolijk van mijn luxe biefstukje genieten.
Shortpositie aangaan door een aandeel te shorten, een calloptie te shorten of een putoptie te kopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:57 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Super noob vraag: Hoe kan je winst maken als alle koersen omlaag gaan?
Eet smakelijk! Hier een karig doperwtjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Hangt maar net van je posities af. Ik liep gisteren te janken en vandaag ga ik zo vrolijk van mijn luxe biefstukje genieten.
GELOOF ME NOU!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef LXIV het volgende:
Ik zou eerder zeggen: het risico is hoog, maar de kansen zijn evenredig hoog. Ik snap niet dat je in zo'n volatiele markt de risico's als laag inschat.
Heb net een paar leningen afgesloten en ga met een hefboom long gaan op de S&P500.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Toppiet het volgende:
[..]
GELOOF ME NOU!De markt is gebodemd!
Volatiel? De koersen zijn al een tijdje vrij vlak. Maar i got your point.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef LXIV het volgende:
Ik zou eerder zeggen: het risico is hoog, maar de kansen zijn evenredig hoog. Ik snap niet dat je in zo'n volatiele markt de risico's als laag inschat.
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef RvLaak het volgende:
ADP Non-Farm Employment Change Cijfer: 13K Verwachting: 59K Vorig cijfer: 57K
uhm... Oeps
ik denk dat het snel kan gaan The "Death Cross" komt er aan , al verwacht ik nog wel eerst enig zijwaards geneuzel.quote:
Korte termijn zijn ze volatiel. Lange termijn is het inderdaad vrij vlak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef edikt het volgende:
[..]
Volatiel? De koersen zijn al een tijdje vrij vlak. Maar i got your point.
Maar ja, sinds het einde van de rally die in maart 2009 begon en rond de jaarwisseling eindigde, zetten we steeds lagere toppen. Daarom durf ik op dit moment alleen maar de toppen te shorten. Ben je het met me eens dat er niet veel animo is om door te stoten naar de 400?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Korte termijn zijn ze volatiel. Lange termijn is het inderdaad vrij vlak.
Maar er is toch genoeg onzekerheid en angst in de markt. En ook veel hebzucht. Er kan geen richting gekozen worden lijkt het. Angst voor de financiële status van de Europese overheden, hebzucht vanwege de bedrijfsresultaten die best goed zijn.
Wat heb je nu voor posities?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Of wat ik deed, 3 weken geleden puts 310 jul kopen, en vervolgens ¤ 15.000 mislopen
En WS kiest alweer voor het zonnige zuidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
8 puts AEX Jul @ 310, gekocht voor 5,50
Ik denk dat we Jim Cramer moeten bellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En WS kiest alweer voor het zonnige zuiden
quote:
Toen stond de AEX net onder de 300 als ik het goed heb.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
WS met een procent in de min gesloten. S&P op 1030, laagste slot sinds 2 oktober 2009.
INDERDAAD. de bodem is gezet rond waar de markt nu is. We gaan maximaal 1% naar beneden, maar de upside is 30% of meer!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef LXIV het volgende:
Geloof me, niks staat vast. Voor hetzelfde geld komen we nooit meer onder de low van gisteren.
Technisch of Fundamenteel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Toppiet het volgende:
[..]
INDERDAAD. de bodem is gezet rond waar de markt nu is. We gaan maximaal 1% naar beneden, maar de upside is 30% of meer!
Zien de marketmakers de tijdswaarde er nog sneller uit vliegen, dikke kassa voor hunquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef Dalliance het volgende:
Ik las trouwens dat er binnenkort (of nu al?) in weekopties van populaire aandelen zoals ING en RDS kan worden gehandeld.
Bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)rcelor__.html?sn=dft
edit: vanaf 16 juli dus.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef RvLaak het volgende:
ADP Non-Farm Employment Change Cijfer: 13K Verwachting: 59K Vorig cijfer: 57K
uhm... Oeps
En dan met z'n allen op vakantie naar een lekker winters land!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef LXIV het volgende:
Als je dat zo zeker weet moet je álles zetten op puts met een strike van 300 die in juli aflopen. Dan ben je over 3 weken rijk!!
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende banencijfers.
UC's zijn de mensen die voor het eerst (note, geen repeat offenders dus) een WW-uitkering aanvragen. ADP cijfer is een schatting. ADP is namelijk een salarisstrookjesverwerkingsbedrijf (3 keer woordwaarde). Hun cijfers kloppen meestal niet, maar komen wel in de buurt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende banencijfers.
Dat zijn de non-farmpayroll numbersquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De "officiële" cijfers van de regering komen (volgens mij) 1 keer per maand uit.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat zijn de non-farmpayroll numbers
Ik gaf het verschil aan tussen de wekelijkse unemployment claims en de maandelijks non-farm payroll cijfers.quote:
Zelfs dat niet. ADP is namelijk enkel een bedrijf die een stijging of een daling in het aantal salarisstrookjes registreert.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ik gaf het verschil aan tussen de wekelijkse unemployment claims en de maandelijks non-farm payroll cijfers.
UCs geven aantal steunaanvragen weer, NFPs het verschil in werkeloosheid.
Beide. Toppen gebeuren niet plotseling, maar langzaam. De rallys die we hebben gehad zijn te slap geweest, je kan gewoon een hele sterke rally nog verwachten. De kans dat we new highs dit jaar gaan maken is veel groter dan dat er nu een bear market begint! We hebben algelopen april de sterkste rally gezien in heel lange tijd, die eindigt niet zomaar met een crash hoor!quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:01 schreef Toppiet het volgende:
Beide. Toppen gebeuren niet plotseling, maar langzaam. De rallys die we hebben gehad zijn te slap geweest, je kan gewoon een hele sterke rally nog verwachten. De kans dat we new highs dit jaar gaan maken is veel groter dan dat er nu een bear market begint! We hebben algelopen april de sterkste rally gezien in heel lange tijd, die eindigt niet zomaar met een crash hoor!
Niet in een crash eindigen? Al in de eerste week van mei moest een garantie van 750 miljard euro en een geldpers bij de ECB er aan te pas komen om de zoveelste systeemcrisis (met bijbehorende crash) te voorkomen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:01 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Beide. Toppen gebeuren niet plotseling, maar langzaam. De rallys die we hebben gehad zijn te slap geweest, je kan gewoon een hele sterke rally nog verwachten. De kans dat we new highs dit jaar gaan maken is veel groter dan dat er nu een bear market begint! We hebben algelopen april de sterkste rally gezien in heel lange tijd, die eindigt niet zomaar met een crash hoor!
Dat is wel raar?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef Dalliance het volgende:
Behalve de Euro, want die stijgt weer (+1,7%).
306 en 1012 nu, gaat rap omlaag.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:17 schreef Arcee het volgende:
AEX onder de 310 en S&P onder de 1020.
Wat is dat voor constructie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:53 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf een geschreven AEX put 300 en een gekochte put 290, beide voor juli. Wordt nu wel een beetje zenuwachtig, maar ik blijf zitten.
Het is tijd voor een grote rally! Het nieuws is erbarmelijk slecht, iedereen is short! Dat terwijl we nog maar 2 maanden geleden de sterkste rally sinds tijden hebben gehad!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Goverman het volgende:
[..]
Niet in een crash eindigen? Al in de eerste week van mei moest een garantie van 750 miljard euro en een geldpers bij de ECB er aan te pas komen om de zoveelste systeemcrisis (met bijbehorende crash) te voorkomen...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef Toppiet het volgende:
[..]
Het is tijd voor een grote rally! Het nieuws is erbarmelijk slecht, iedereen is short! Dat terwijl we nog maar 2 maanden geleden de sterkste rally sinds tijden hebben gehad!Zelfs de nasdaq crash vanaf de top leidde tot gigantische rally na de eerste daling voordat de bear markt begon.
Eén groene dag kunnen er ook 3 zijn hé. De AEX kan gerust nog terug naar 320/325 voor er weer iets af gaat. Imo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Moet er nog wel een groene dag komen anders valt er geen piek om te shorten
bear put spread. Maximale winst is ontvangen premie voor geschreven put minus betaalde premie voor gekochte put. Het kan ook andersom, dan heet het een bull put spread.quote:
http://www.iexprofs.nl/dr(...)-leveraged-ETFs.aspxquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Hoe kan een tracker slecht werken? Da's zoals een aandeel hoor, gewoon, de koersbewegingen zijn 1 of 2x het percentage van de beweging van de S&P...
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:53 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb zelf een geschreven AEX put 300 en een gekochte put 290, beide voor juli. Wordt nu wel een beetje zenuwachtig, maar ik blijf zitten.
Bizar slecht maar nu wel ingeprijsd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Alle macro cijfers zijn ook nog steeds bizar slecht. Het is wachten tot het moment dat die verwachtingen zo laag worden ingeschaald dat een kleine verbetering in de cijfers de markt dubbel zo positief weet te raken.
Jij wacht het nog even af met BP?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor de rest is het small cap aandeeltjes binnen pakken voor korte ritten. En anticiperen wanneer BP aantrekkelijk wordt.
Heeft Kees dus toch gelijk met zijn analysesquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Het topic mag dan wat trager gaan, er komen wel andere posters in. Dat is wel een goede zaak!
Alle macro cijfers zijn ook nog steeds bizar slecht. Het is wachten tot het moment dat die verwachtingen zo laag worden ingeschaald dat een kleine verbetering in de cijfers de markt dubbel zo positief weet te raken.
Voor de rest is het small cap aandeeltjes binnen pakken voor korte ritten. En anticiperen wanneer BP aantrekkelijk wordt.
quote:BEIJING (Dow Jones)--Het Chinese Nationale Bureau voor de Statistiek heeft vrijdag het groeicijfer van de economische groei van het land over 2009 verhoogd.
De Bruto Binnenlands Product (BBP) van het Aziatische land groeide vorig jaar met 9,1%, terwijl eerder werd uitgegaan van een expansie van 8,7%.
De opwaartse bijstelling volgt op de aangepaste bijdragen van China's secundaire en tertiaire industrieen aan de nationale economie, meldt het statistiekbureau in een verklaring.
Door Ben Zwirs; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 200, ben.zwirs@dowjones.com
(END) Dow Jones Newswires
July 02, 2010 03:58 ET (07:58 GMT)
Copyright (c) 2010 Dow Jones & Company, Inc.
Ze schatten het wel behoorlijk laag in. Kijken of de analisten het een beetje goed hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers vanmiddag.
Tot nu toe heb ik nog geen goede schattingen gezien. Ze zaten er altijd een stuk naast. Soms zelfs behoorlijk veelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ze schatten het wel behoorlijk laag in. Kijken of de analisten het een beetje goed hebben
Het is een complot zodat particulieren dan van te voren verkeerde posities kunnen innemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog geen goede schattingen gezien. Ze zaten er altijd een stuk naast. Soms zelfs behoorlijk veel
nee hoor, ze hebben het net zo vaak te laag als te hoog ingeschat, volgens mij. Gewoon bewijs dat analisten niet kunnen schattenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef flyguy het volgende:
[..]
Het is een complot zodat particulieren dan van te voren verkeerde posities kunnen innemen
De markt is aardig negatief, dus slechtere cijfers hoeven niet per se nog een zwaardere daling in te luiden (denk ik).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers vanmiddag.
De verwachtingen zullen aardig negatief zijn, dus dikke kans dat we alsnog omhoog schieten nadat de cijfers uitkomen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De markt is aardig negatief, dus slechtere cijfers hoeven niet per se nog een zwaardere daling in te luiden (denk ik).
is dat niet een zooitje mensen die calls kopen, cijfers zien, pacemaker herstarten & de calls weer verkopen?quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
is dat niet een zooitje mensen die calls kopen, cijfers zien, pacemaker herstarten & de calls weer verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |