Foto :quote:Met Kees de Kort is het als met schimmelkaas: je houdt er van of je vindt het vreselijk. Iedere werkdag geeft de analist van AFS Capital Management zijn messcherpe commentaar op de beursontwikkelingen.
Inderdaad, een topper. Duidelijke analyses met een realistische kijk op de macro-economie en een goed gevoel voor humorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:00 schreef elcastel het volgende:
Al jaren een top gozer met puike analyses. Door velen gezien als een negatieve zeiksnor en dat klopt wel, alleen hij heeft nog wel eens gelijk. Ik wou hem even aanraden aan iedereen die hem nog niet kent, op in goeie tijden is hij scherp, maar zeker nu is het 5 minuten smullen per dag.
De waarheid is zuurquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:35 schreef Halcon het volgende:
Ik luister na het werk altijd even op internet wat Keessie weer te zeiken had.
Zo bedoelde ik het ook niet. In het openingsartikel wordt hij een negatieve zeiksnor genoemd en dat is hij natuurlijk ook, maar vaak heeft hij het wel bij het rechte eind. Hij weet het ook altijd leuk te vertellen en is ook niet te beroerd om in de uitzending met andere mensen in de clinch te gaan.quote:
Hij was weer eens in topvorm!quote:
Yep. Hij draait meestal ook niet om de hete brei heen en maakt zaken concreet. Ken wat mensen die in de bouw werken en zelfs die luisteren naar Keessie, terwijl ze weinig op hebben met het gebral van Beursnieuws op RTL Z.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef LXIV het volgende:
Het is wel heerlijk om op You-tube die praatjes van Kees af te luisteren. Of je het er nu mee eens bent of niet, hij heeft wel pittige uitspraken en humor!
Hij was weer in vormquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef xenobinol het volgende:
"zelf benoemde toppers", "me-too artiesten", Kees ging weer helemaal los![]()
"mini plusjes" met een oneindige hoeveelheid steun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |