Wat heb je nu voor posities?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Of wat ik deed, 3 weken geleden puts 310 jul kopen, en vervolgens ¤ 15.000 mislopen
En WS kiest alweer voor het zonnige zuidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
8 puts AEX Jul @ 310, gekocht voor 5,50
Ik denk dat we Jim Cramer moeten bellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En WS kiest alweer voor het zonnige zuiden
quote:
Toen stond de AEX net onder de 300 als ik het goed heb.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
WS met een procent in de min gesloten. S&P op 1030, laagste slot sinds 2 oktober 2009.
INDERDAAD. de bodem is gezet rond waar de markt nu is. We gaan maximaal 1% naar beneden, maar de upside is 30% of meer!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef LXIV het volgende:
Geloof me, niks staat vast. Voor hetzelfde geld komen we nooit meer onder de low van gisteren.
Technisch of Fundamenteel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Toppiet het volgende:
[..]
INDERDAAD. de bodem is gezet rond waar de markt nu is. We gaan maximaal 1% naar beneden, maar de upside is 30% of meer!
Zien de marketmakers de tijdswaarde er nog sneller uit vliegen, dikke kassa voor hunquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef Dalliance het volgende:
Ik las trouwens dat er binnenkort (of nu al?) in weekopties van populaire aandelen zoals ING en RDS kan worden gehandeld.
Bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)rcelor__.html?sn=dft
edit: vanaf 16 juli dus.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef RvLaak het volgende:
ADP Non-Farm Employment Change Cijfer: 13K Verwachting: 59K Vorig cijfer: 57K
uhm... Oeps
En dan met z'n allen op vakantie naar een lekker winters land!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef LXIV het volgende:
Als je dat zo zeker weet moet je álles zetten op puts met een strike van 300 die in juli aflopen. Dan ben je over 3 weken rijk!!
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende banencijfers.
UC's zijn de mensen die voor het eerst (note, geen repeat offenders dus) een WW-uitkering aanvragen. ADP cijfer is een schatting. ADP is namelijk een salarisstrookjesverwerkingsbedrijf (3 keer woordwaarde). Hun cijfers kloppen meestal niet, maar komen wel in de buurt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende banencijfers.
Dat zijn de non-farmpayroll numbersquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De "officiële" cijfers van de regering komen (volgens mij) 1 keer per maand uit.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat zijn de non-farmpayroll numbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |