Ik denk ook een tijdelijke bodeming. We kunnen nog wel naar AEX 400 gaan dit jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef m0m0 het volgende:
Ik heb zojuist mn puts eruit gegooid (better be safe then sorry). Ik zou voor morgenochtend bijna long gaan na het bloedbad.
Super noob vraag: Hoe kan je winst maken als alle koersen omlaag gaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Hangt maar net van je posities af. Ik liep gisteren te janken en vandaag ga ik zo vrolijk van mijn luxe biefstukje genieten.
Shortpositie aangaan door een aandeel te shorten, een calloptie te shorten of een putoptie te kopenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:57 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Super noob vraag: Hoe kan je winst maken als alle koersen omlaag gaan?
Eet smakelijk! Hier een karig doperwtjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Hangt maar net van je posities af. Ik liep gisteren te janken en vandaag ga ik zo vrolijk van mijn luxe biefstukje genieten.
GELOOF ME NOU!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef LXIV het volgende:
Ik zou eerder zeggen: het risico is hoog, maar de kansen zijn evenredig hoog. Ik snap niet dat je in zo'n volatiele markt de risico's als laag inschat.
Heb net een paar leningen afgesloten en ga met een hefboom long gaan op de S&P500.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Toppiet het volgende:
[..]
GELOOF ME NOU!De markt is gebodemd!
Volatiel? De koersen zijn al een tijdje vrij vlak. Maar i got your point.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:44 schreef LXIV het volgende:
Ik zou eerder zeggen: het risico is hoog, maar de kansen zijn evenredig hoog. Ik snap niet dat je in zo'n volatiele markt de risico's als laag inschat.
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef RvLaak het volgende:
ADP Non-Farm Employment Change Cijfer: 13K Verwachting: 59K Vorig cijfer: 57K
uhm... Oeps
ik denk dat het snel kan gaan The "Death Cross" komt er aan , al verwacht ik nog wel eerst enig zijwaards geneuzel.quote:
Korte termijn zijn ze volatiel. Lange termijn is het inderdaad vrij vlak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:14 schreef edikt het volgende:
[..]
Volatiel? De koersen zijn al een tijdje vrij vlak. Maar i got your point.
Maar ja, sinds het einde van de rally die in maart 2009 begon en rond de jaarwisseling eindigde, zetten we steeds lagere toppen. Daarom durf ik op dit moment alleen maar de toppen te shorten. Ben je het met me eens dat er niet veel animo is om door te stoten naar de 400?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Korte termijn zijn ze volatiel. Lange termijn is het inderdaad vrij vlak.
Maar er is toch genoeg onzekerheid en angst in de markt. En ook veel hebzucht. Er kan geen richting gekozen worden lijkt het. Angst voor de financiële status van de Europese overheden, hebzucht vanwege de bedrijfsresultaten die best goed zijn.
Wat heb je nu voor posities?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Of wat ik deed, 3 weken geleden puts 310 jul kopen, en vervolgens ¤ 15.000 mislopen
En WS kiest alweer voor het zonnige zuidenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:39 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
8 puts AEX Jul @ 310, gekocht voor 5,50
Ik denk dat we Jim Cramer moeten bellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
En WS kiest alweer voor het zonnige zuiden
quote:
Toen stond de AEX net onder de 300 als ik het goed heb.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Arcee het volgende:
WS met een procent in de min gesloten. S&P op 1030, laagste slot sinds 2 oktober 2009.
INDERDAAD. de bodem is gezet rond waar de markt nu is. We gaan maximaal 1% naar beneden, maar de upside is 30% of meer!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:07 schreef LXIV het volgende:
Geloof me, niks staat vast. Voor hetzelfde geld komen we nooit meer onder de low van gisteren.
Technisch of Fundamenteel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Toppiet het volgende:
[..]
INDERDAAD. de bodem is gezet rond waar de markt nu is. We gaan maximaal 1% naar beneden, maar de upside is 30% of meer!
Zien de marketmakers de tijdswaarde er nog sneller uit vliegen, dikke kassa voor hunquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef Dalliance het volgende:
Ik las trouwens dat er binnenkort (of nu al?) in weekopties van populaire aandelen zoals ING en RDS kan worden gehandeld.
Bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)rcelor__.html?sn=dft
edit: vanaf 16 juli dus.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:31 schreef RvLaak het volgende:
ADP Non-Farm Employment Change Cijfer: 13K Verwachting: 59K Vorig cijfer: 57K
uhm... Oeps
En dan met z'n allen op vakantie naar een lekker winters land!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:01 schreef LXIV het volgende:
Als je dat zo zeker weet moet je álles zetten op puts met een strike van 300 die in juli aflopen. Dan ben je over 3 weken rijk!!
Ik ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende banencijfers.
UC's zijn de mensen die voor het eerst (note, geen repeat offenders dus) een WW-uitkering aanvragen. ADP cijfer is een schatting. ADP is namelijk een salarisstrookjesverwerkingsbedrijf (3 keer woordwaarde). Hun cijfers kloppen meestal niet, maar komen wel in de buurt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende banencijfers.
Dat zijn de non-farmpayroll numbersquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De "officiële" cijfers van de regering komen (volgens mij) 1 keer per maand uit.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat zijn de non-farmpayroll numbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |