quote:The percentage of corporate bonds considered in distress is at the highest in six months, a sign that debt investors expect the economy to slow and defaults to rise.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:19 schreef Mercer het volgende:
Bomb the Banks![]()
http://www.liveleak.com/view?i=9b6_1277623443
Same here. Ik bijt liever de rest van mijn leven op een houtje dan dat ik mijn geld verdien aan stervende, besmeurde vogels en onschuldige vissers die hun inkomen in rook op zien gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Mercer het volgende:
Al kan ik er 100% op maken, fuck BP! Ik zie die lui ZO graag ten onder gaan!Ik heb er over nagedacht, maar ik ga het niet doen, echt niet!
Je zou de winst uit je BP investering kunnen beleggen in schone energie ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Same here. Ik bijt liever de rest van mijn leven op een houtje dan dat ik mijn geld verdien aan stervende, besmeurde vogels en onschuldige vissers die hun inkomen in rook op zien gaan.
Hoe verklaar je dat ? Ik zie nergens een bijzonder negatief nieuwsfeit en VS/azie waren ook niet overdreven negatief.quote:
Alsof je investering, die je doet nádat de ramp heeft plaatsgevonden, daar ook maar enige invloed op heeft...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Same here. Ik bijt liever de rest van mijn leven op een houtje dan dat ik mijn geld verdien aan stervende, besmeurde vogels en onschuldige vissers die hun inkomen in rook op zien gaan.
http://www.fd.nl/artikel/14480043/aex-omlaag-slecht-nieuws-china ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:59 schreef jaco het volgende:
Hoe verklaar je dat ? Ik zie nergens een bijzonder negatief nieuwsfeit en VS/azie waren ook niet overdreven negatief.
Je kan zelfs stellen dat je door nu in BP te investeren mee helpt kapitaal te verschaffen om de troep op te ruimen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Alsof je investering, die je doet nádat de ramp heeft plaatsgevonden, daar ook maar enige invloed op heeft...
Tja als de onzekerheid weer toeslaat vluchten beleggers het eerste uit wat ze als het meest risicovol beschouwen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef Lente_ninja het volgende:
tomtom vijf procent in de min! Wat is daar aan de hand?
Dat klopt alleen ze geld moeten ophalen natuurlijk.quote:Je kan zelfs stellen dat je door nu in BP te investeren mee helpt kapitaal te verschaffen om de troep op te ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |