quote:
Ik snap goed dat je dat niet weet te waarderen, omdat daar alleen creatieve mensen zitten die voor zichzelf kunnen denken. Niet jouw slag volk dus.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap goed dat je dat niet weet te waarderen, omdat daar alleen creatieve mensen zitten die voor zichzelf kunnen denken. Niet jouw slag volk dus.
Nu jij er bent wel, Ritsie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:20 schreef RitseB het volgende:
Hallo, ik hoorde dat hier gezelligheid was.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn liefdesverklaring word genegeerd.
Doei.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:22 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik moet afsluiten. Nieuwe regels in huis,
Kusjes
Hihi tof.quote:
quote:
Of course.quote:
quote:
Ik heb wel een sociaal leven.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet zo natuurlijk, de vorige 5 topics was je er niet bij.
Waarom zit je dan op FOK!?quote:
Kun je tagjes lezen?quote:
Ik ben sowieso niet zo goed in lezen.quote:
quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOO.
Haiquote:
Normaal tegen Chowi.quote:
geregistreerd op: dinsdag 22 juni 2010 @ 03:37quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:01 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Dit is mijn normale conversatie met chowi
Je wilt niet weten wat ik in die paar dagen allemaal gedaan heb met chowiquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee.quote:
Eukee. Fout gegokt.quote:
HAHA.quote:
Nou, vertel eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik in die paar dagen allemaal gedaan heb met chowi
Daar ben ik wel benieuwd naar nu hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik in die paar dagen allemaal gedaan heb met chowi
jouquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:10 schreef Onufriev het volgende:
Chowi, over 'wat de fuck is dit' gesproken: wat de fuck is jou UI eigenlijks?
Taalpurist.quote:
Leer het dan meteen goed.quote:
Een meneer met lang haar en een zonnebril op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:10 schreef Onufriev het volgende:
Chowi, over 'wat de fuck is dit' gesproken: wat de fuck is jou UI eigenlijks?
Nee, ik huur mensen zoals jij in om me erop te wijzen.quote:
WANNEER BETAAL JE ME DAN EENS UIT GVD!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik huur mensen zoals jij in om me erop te wijzen.
Reken maar af bij Erwin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
WANNEER BETAAL JE ME DAN EENS UIT GVD!
Oke, en om welken meneer gaat het hier?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een meneer met lang haar en een zonnebril op.
Oké.quote:
Leg uit dan, geen zin om op te zoeken.quote:
'jou' is in dit voorbeeld bezittelijk, dus krijgt een '+w', het is namelijk jouw usericon, dus dat usericon is van jou.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Leg uit dan, geen zin om op te zoeken.
Wel eens met die faal-fouten als: kleiner als, of: groter dan mij en: ik wordt etc. maar jou/jouw is een van de weinigen die ik niet onder de knie heb.
quote:
NEE JULLIE MAM. Die trekt volle zalen.,quote:
Ach, niet zo miepen. Ik laat ook wel eens steekjes vallen. Dat is omdat ook ik menselijk ben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kwaliteit van dit topic een beetje vind teleurstellen. Ik had wel beter verwacht van een Chowi topic.
Ik krijg rare bedenkingen bij deze zinquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
NEE JULLIE MAM. Die trekt volle zalen.,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |