Nou, vertel eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik in die paar dagen allemaal gedaan heb met chowi
Daar ben ik wel benieuwd naar nu hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik in die paar dagen allemaal gedaan heb met chowi
jouquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:10 schreef Onufriev het volgende:
Chowi, over 'wat de fuck is dit' gesproken: wat de fuck is jou UI eigenlijks?
Taalpurist.quote:
Leer het dan meteen goed.quote:
Een meneer met lang haar en een zonnebril op.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:10 schreef Onufriev het volgende:
Chowi, over 'wat de fuck is dit' gesproken: wat de fuck is jou UI eigenlijks?
Nee, ik huur mensen zoals jij in om me erop te wijzen.quote:
WANNEER BETAAL JE ME DAN EENS UIT GVD!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik huur mensen zoals jij in om me erop te wijzen.
Reken maar af bij Erwin.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
WANNEER BETAAL JE ME DAN EENS UIT GVD!
Oke, en om welken meneer gaat het hier?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een meneer met lang haar en een zonnebril op.
Oké.quote:
Leg uit dan, geen zin om op te zoeken.quote:
'jou' is in dit voorbeeld bezittelijk, dus krijgt een '+w', het is namelijk jouw usericon, dus dat usericon is van jou.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:22 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Leg uit dan, geen zin om op te zoeken.
Wel eens met die faal-fouten als: kleiner als, of: groter dan mij en: ik wordt etc. maar jou/jouw is een van de weinigen die ik niet onder de knie heb.
quote:
NEE JULLIE MAM. Die trekt volle zalen.,quote:
Ach, niet zo miepen. Ik laat ook wel eens steekjes vallen. Dat is omdat ook ik menselijk ben.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:53 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kwaliteit van dit topic een beetje vind teleurstellen. Ik had wel beter verwacht van een Chowi topic.
Ik krijg rare bedenkingen bij deze zinquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
NEE JULLIE MAM. Die trekt volle zalen.,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |