*heeft ook voor het 1st een topic afgevuld ^^ Vandaar dat ik niet doorhad waarom het zo stil bleef. Danku iigquote:
quote:
Basketbal is ook leuk om te doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef Fems het volgende:
Ik doe aan basketbal ja, how do you know?
Haha, ik ben momenteel niet echt perfectionistisch, enkel op basketbalgebied. Doe een studie waar ik geen bal aan vind, dus ik ben met een 6 tevreden. Wil echter wel mijn P en ik moet nog 1 vak wat ontzettend saai is halen. Verder is mijn hoofd momenteel ontzettend vol. Ik weet niet wat ik met basketbal moet, liefdesgebied gaat kut. etc. etc.
En je droom was?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef scrub_nurse het volgende:
volgens mij kun jij beter toch een herkansing maken![]()
ot: mijn droom is eindelijk uitgekomen!nu voldaan op de bank
Uitgeloot voor de studie die ik wilde. 15 juli hoor ik of ik dit jaar ingeloot word.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Basketbal is ook leuk om te doenAls je die studie niks vindt, waarom ga je dan niet iets anders doen? Of heb je die P nodig om een andere studie te mogen doen?
nu ben ik ook heeeeeeeeeel nieuwschierig!!!quote:
De italianen héquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Wow.. ik ben heel erg gespannen en nerveus! Wel op een positieve manier.
Waaah kriebels en spanning en kriebels en spanning.
En:
ook, zal wel door het weer komenquote:
En woon je in de buurt van Rotterdam en kun je nog een oververhit meisje op de bank hebben?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:51 schreef Underverse het volgende:
Goed... Airco staat aan, dus bij mij thuis is het goed vertoeven...
Ja dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
En woon je in de buurt van Rotterdam en kun je nog een oververhit meisje op de bank hebben?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef Houniet het volgende:
Klaar![]()
![]()
![]()
!!!!!1
Nu als de sodemieter naar mijn werk!
tss nu hoef ik opeens niet te werken, maar wel lekker thuis nu en vriendje de hort op!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef candygirl het volgende:
vanavond werken en Dinand Woesthoff komt inchecken
Zelfs die mis ik! Alleen maar vieze warme lucht als ik de raampjes van mijn auto open doequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen..
Maar tegen de tijd dat we op plaats van bestemming aangekomen zijn ben je al afgekoeld, in mijn auto zit ook een geweldige airco...
Ook behoorlijk kut. Opa ligt weer in ziekenhuis net nu die week thuis is geweest na een half jaar ziekenhuisverblijf, en tis goed fout dit keer. De zoveelste klap deze week.quote:
have fun =)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:41 schreef laforest het volgende:
Ja supergoed. Net gedouched en ga zo naar een kameraard om me op te maken voor de zombie walk.
Fotos komen
Goed dus.
Dank jequote:
Ach, Nederland kennende is het maar een paar daagjes warm..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zelfs die mis ik! Alleen maar vieze warme lucht als ik de raampjes van mijn auto open doe![]()
Ik houd me aanbevolen!
zo te zien een goed cijferquote:
quote:
Af en toe een dag niks doen mag!quote:
wss gaan we er ook ff heen...quote:
Ik ook!quote:
Vraag aan de persoon die je in gedachten hebt of hij/zij zin heeft?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:35 schreef Apotheose het volgende:
verlang gewoon naar iemand om me heen. Niet zomaar iemand...
waarom ben je voor DER MANSCHAFT dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:58 schreef candygirl het volgende:
tss ben hier in de tuin voeltbal aan het kijken en ik ben voor Duitsland, dus ik toeter als ze een goal makenze mogen van mij uit echt wel winnen hoor, behalve niet van Nederland natuurlijk! Maar krijg van alle kanten commentaar
Ik vind ze het hele wk al goed er vooral eerlijk voetballen ,en dat is wel eens anders geweest, dus verdienen ze het ook wel om te winnen vind ikquote:Op zondag 27 juni 2010 17:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
waarom ben je voor DER MANSCHAFT dan?Liggen daar je roots of heb je gewoon iets tegen de Engelsen?
Ben blij om te horen dat het goed ging! En ik zou als ik jou was vroeg gaan slapen en dan morgen goed studeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
Moe. En veel te weinig aan m'n studie gedaan vandaag. Overweeg om vroeg naar bed te gaan zodat ik morgen goed uitgerust weer wat productiever kan worden.
Verder wel een topgevoel. Nasleep van de adrenalinekicks van vanmiddag. Was bloednerveus, maar het ging ontzettend goed
wat houd je tegen, ga een middag op een terras zitten, eet wat en kijk gewoon om je heen, nergens aan denken en gewoon even alles op nul zetten. kan soms heerlijk zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:16 schreef zyx1981 het volgende:
Pff. Ik zit mezelf in de weg. Maarja... ik kan moeilijk ruzie met mezelf maken. Dit schiet niet op zo. Maar als ik bovenstaande allemaal zo zie, dan hebben wel meer mensen hier last van. Soms zou het wel fijn zijn om gewoon voor een middag een kip te zijn of een bloemetje. Even helemaal niks en een beetje eten enzo
Nou, dat "nergens aan denken" is precies het deel wat niet gaat lukkenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:18 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat houd je tegen, ga een middag op een terras zitten, eet wat en kijk gewoon om je heen, nergens aan denken en gewoon even alles op nul zetten. kan soms heerlijk zijn.
net onzin mod en nu al overspannen?quote:
Gespannen is wat anders hè.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
net onzin mod en nu al overspannen?![]()
![]()
voel me wel redelijk nu. had een briljant idee om te gaan doen, maar omdat ik bier op heb kan het niet meer
Sterkte, vooral omdat je vannacht een mod ontmaagding krijgt (lees: tig nachtbaggertopics)quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gespannen is wat anders hè..
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, daarom.
Ja, da's dan mooi kut want ik heb geen knopjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterkte, vooral omdat je vannacht een mod ontmaagding krijgt (lees: tig nachtbaggertopics)
nou das dan mooi, net zoiets als bij een slager aan het werk gaan, en je aan het eind van de dag, na veel zooi over je kleding, pas je werk kleding krijgt.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, da's dan mooi kut want ik heb geen knopjes.
Nou lach maarquote:Op zondag 27 juni 2010 23:53 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou das dan mooi, net zoiets als bij een slager aan het werk gaan, en je aan het eind van de dag, na veel zooi over je kleding, pas je werk kleding krijgt.
sterkte!
he he he, ik hou ervan om gelijk te hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 00:36 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nou lach maarEr zijn inmiddels 20 nachtbaggerachtige topics geopend met redelijk wat toespelingen op het niet werken van de knopjes van Chowi
![]()
Welke zot op de Fok! redactie vond het humor om haar die bevoegdheden nog ff te onthouden?
hier ook..uiteindelijk maar in t-shirtje geslapen.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, het was veel te warm om te slapen![]()
Verder prima! Zin in morgen
echt erg liefquote:Op maandag 28 juni 2010 10:30 schreef scrub_nurse het volgende:nog na aan het genieten van gister!
@candy: kijk ff op msn
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:44 schreef zwartedoos het volgende:
kga me toch maar klaarmaken en naar de rest in de kroeg voetbal kijken![]()
je hebt mijn nummer heul nietquote:
En jij geen telefoonquote:
Dequote:
ow dus je gaat er van uit dat het met "liefde" te maken heeft?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:19 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dehangt wel in de lucht momenteel he?
![]()
Ach, als ik mijn kans deze zomer schoon zie, doe ik er net zo hard aan mee
Ik ben momenteel alleen thuis, hoezo, interesse?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef Fems het volgende:
[..]
Met of zonder iemand die je kan bevredigen?
Ga naar buiten!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Miam het volgende:
stinkende heet. ik word hier zo kneiter van.
Hahaha.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen thuis, hoezo, interesse?
Das waarquote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Het zou leuker voor je zijn als je niet alleen was
Nou, ik heb inmiddels mijn bed maar opgezocht, morgen weer om 07:00 werken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga naar buiten!
Het is nu lekker, zonder zon en met een beetje wind
Liefde is toch altijd leuk? Welke vorm dan ook ^^ (behalve narcisme dan, dat is gewoon eng)quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ow dus je gaat er van uit dat het met "liefde" te maken heeft?...das jammer, heeft meer met mijn zoon te maken...
..das net een andere soort liefde zeg maar...
![]()
maar als ik de kans krijg dan doe ik deze zomer ook hard mee hoor...
U is synesthesist?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:32 schreef zyx1981 het volgende:
Een groene dag![]()
Ik houd in mijn excel agenda bij welke kleur ik aan een dag geef. Meestal (licht) oranje, maar de laatste tijd vaker rood, bruin, soms zwart. Maar eindelijk weer eens groen)
O nee johquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
U is synesthesist?
Slapen! Morgen vroeg op om op tijd naar de UB te kunnen. Leren in koelte (hoop ik), om 17.00 het gevreesde (maar laatste!) tentamen
euuuhhh aan je fb te zien ben je 25................... kun je dan niet je eigen ventilator kopen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:33 schreef DjinN het volgende:
Pissig...de enige goede airco die we hier hebben wordt weggegeven aan een familielidEn ik zit hier kapot te gaan op mn zolderkamer
+ mijn moeder is afentoe zo'n egoïstisch mens!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmm, te lang op bed blijven liggenZo naar Schiphol, zin in!
Ff foto's maken nu het kan
vrachtwagens op de foto zettenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef kwiwi het volgende:
beschaamdliep net in m'n ondergoed langs de voordeur (waar allemaal raampjes in zitten), toen precies op dat moment de postbode wat in de brievenbus kwam stoppen
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef francis998 het volgende:
Klote, geen zin in vandaag/morgen/overmorgen, en voel me moe. En ik voel het aankomen er is weer storm op komst hier in huis.
Ik heb geen zin meer in vakantie en zou afzeggen als niet alles al geregeld was en als ik geen gezeur aan mijn hoofd zou krijgen.
Er is niet echt iets aan de hand, op bekende problematiek naar waar ik dus voor naar een psycholoog ga.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
Dat lijkt me echt klote, sterkte en succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
Er is niet echt iets aan de hand, op bekende problematiek naar waar ik dus voor naar een psycholoog ga.
Alleen ik ga overmorgen dus op vakantie met mijn ouder. Maar zit al een hele lange poos niet lekker in mijn vel. En had toen we boekten voor de vakantie al heel gemengde gevoelens erover, erover gesproken/ruzie gemaakt. Daarna toch maar vakantie geboekt.
Nu loop al ruim 5 dagen, met het ene moment wel zin en het andere moment niet. En ik durf er dus niet over te praten omdat ik weet dat er weer ruzie van gaat komen.
En daardoor voel ik me dus klote en heb geen zin de komende dagen ivm. voorbereiden van de vakantie.
En ik weet dus dat ik kan zeggen ik ga niet, en toch gewoon bereid ben alles te betalen, maar ik weet dat mijn ouder dan ook niet gaat, terwijl ze er wel zin in heeft. Dus voel ik me onder druk gezet.
Ik ken het. Maar misschien kan het wel heel leuk worden. Bekijk het zo, het kan alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
Er is niet echt iets aan de hand, op bekende problematiek naar waar ik dus voor naar een psycholoog ga.
Alleen ik ga overmorgen dus op vakantie met mijn ouder. Maar zit al een hele lange poos niet lekker in mijn vel. En had toen we boekten voor de vakantie al heel gemengde gevoelens erover, erover gesproken/ruzie gemaakt. Daarna toch maar vakantie geboekt.
Nu loop al ruim 5 dagen, met het ene moment wel zin en het andere moment niet. En ik durf er dus niet over te praten omdat ik weet dat er weer ruzie van gaat komen.
En daardoor voel ik me dus klote en heb geen zin de komende dagen ivm. voorbereiden van de vakantie.
En ik weet dus dat ik kan zeggen ik ga niet, en toch gewoon bereid ben alles te betalen, maar ik weet dat mijn ouder dan ook niet gaat, terwijl ze er wel zin in heeft. Dus voel ik me onder druk gezet.
Precies,, het kan ook leuk worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar misschien kan het wel heel leuk worden. Bekijk het zo, het kan alleen maar meevallenJa toch?
Ik heb geen vakantie dit jaar. Eerst maar eens een baan krijgen.
Tip. Zet gewoon lekkere muziek aan. Duik uitgebreid onder de douche, en drink een goede kop koffie. Zet dan de stofzuiger voor je neus, en kijk er even tegenaan, dan begin je er vanzelf aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
Precies,, het kan ook leuk worden.
Maar het heeft meer met de algemene persoonlijke situatie te maken(lees: stemmingswisselingen, depressie, twijfels, onzekerheid.)
Nu zou ik eigenlijk ook een beetje moeten schoonmaken om het huis schoon achter te laten. Maar heb er gewoon geen zin in![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef Under_Score het volgende:
goedzometeen bruiloft van m'n neefje
Beterschap!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Soempie het volgende:
Ziek, moe, slap en rillerig.
Vanmiddag de hele middag onder een dik dekbed geslapen. Het koud hebben met dit weer.![]()
Voel me ook vrolijk.
gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:04 schreef Yuki het volgende:
IK
HEB
VAKANTIE
25 uit 30 goed; dat kan niet meer misgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |