*heeft ook voor het 1st een topic afgevuld ^^ Vandaar dat ik niet doorhad waarom het zo stil bleef. Danku iigquote:
quote:
Basketbal is ook leuk om te doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef Fems het volgende:
Ik doe aan basketbal ja, how do you know?
Haha, ik ben momenteel niet echt perfectionistisch, enkel op basketbalgebied. Doe een studie waar ik geen bal aan vind, dus ik ben met een 6 tevreden. Wil echter wel mijn P en ik moet nog 1 vak wat ontzettend saai is halen. Verder is mijn hoofd momenteel ontzettend vol. Ik weet niet wat ik met basketbal moet, liefdesgebied gaat kut. etc. etc.
En je droom was?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:53 schreef scrub_nurse het volgende:
volgens mij kun jij beter toch een herkansing maken![]()
ot: mijn droom is eindelijk uitgekomen!nu voldaan op de bank
Uitgeloot voor de studie die ik wilde. 15 juli hoor ik of ik dit jaar ingeloot word.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Basketbal is ook leuk om te doenAls je die studie niks vindt, waarom ga je dan niet iets anders doen? Of heb je die P nodig om een andere studie te mogen doen?
nu ben ik ook heeeeeeeeeel nieuwschierig!!!quote:
De italianen héquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Wow.. ik ben heel erg gespannen en nerveus! Wel op een positieve manier.
Waaah kriebels en spanning en kriebels en spanning.
En:
ook, zal wel door het weer komenquote:
En woon je in de buurt van Rotterdam en kun je nog een oververhit meisje op de bank hebben?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:51 schreef Underverse het volgende:
Goed... Airco staat aan, dus bij mij thuis is het goed vertoeven...
Ja dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
En woon je in de buurt van Rotterdam en kun je nog een oververhit meisje op de bank hebben?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef Houniet het volgende:
Klaar![]()
![]()
![]()
!!!!!1
Nu als de sodemieter naar mijn werk!
tss nu hoef ik opeens niet te werken, maar wel lekker thuis nu en vriendje de hort op!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:02 schreef candygirl het volgende:
vanavond werken en Dinand Woesthoff komt inchecken
Zelfs die mis ik! Alleen maar vieze warme lucht als ik de raampjes van mijn auto open doequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen..
Maar tegen de tijd dat we op plaats van bestemming aangekomen zijn ben je al afgekoeld, in mijn auto zit ook een geweldige airco...
Ook behoorlijk kut. Opa ligt weer in ziekenhuis net nu die week thuis is geweest na een half jaar ziekenhuisverblijf, en tis goed fout dit keer. De zoveelste klap deze week.quote:
have fun =)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:41 schreef laforest het volgende:
Ja supergoed. Net gedouched en ga zo naar een kameraard om me op te maken voor de zombie walk.
Fotos komen
Goed dus.
Dank jequote:
Ach, Nederland kennende is het maar een paar daagjes warm..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zelfs die mis ik! Alleen maar vieze warme lucht als ik de raampjes van mijn auto open doe![]()
Ik houd me aanbevolen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |