Ga naar buiten!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Miam het volgende:
stinkende heet. ik word hier zo kneiter van.
Hahaha.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen thuis, hoezo, interesse?
Das waarquote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Het zou leuker voor je zijn als je niet alleen was
Nou, ik heb inmiddels mijn bed maar opgezocht, morgen weer om 07:00 werken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga naar buiten!
Het is nu lekker, zonder zon en met een beetje wind
Liefde is toch altijd leuk? Welke vorm dan ook ^^ (behalve narcisme dan, dat is gewoon eng)quote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ow dus je gaat er van uit dat het met "liefde" te maken heeft?...das jammer, heeft meer met mijn zoon te maken...
..das net een andere soort liefde zeg maar...
![]()
maar als ik de kans krijg dan doe ik deze zomer ook hard mee hoor...
U is synesthesist?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:32 schreef zyx1981 het volgende:
Een groene dag![]()
Ik houd in mijn excel agenda bij welke kleur ik aan een dag geef. Meestal (licht) oranje, maar de laatste tijd vaker rood, bruin, soms zwart. Maar eindelijk weer eens groen)
O nee johquote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
U is synesthesist?
Slapen! Morgen vroeg op om op tijd naar de UB te kunnen. Leren in koelte (hoop ik), om 17.00 het gevreesde (maar laatste!) tentamen
euuuhhh aan je fb te zien ben je 25................... kun je dan niet je eigen ventilator kopen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:33 schreef DjinN het volgende:
Pissig...de enige goede airco die we hier hebben wordt weggegeven aan een familielidEn ik zit hier kapot te gaan op mn zolderkamer
+ mijn moeder is afentoe zo'n egoïstisch mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |