quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmm, te lang op bed blijven liggenZo naar Schiphol, zin in!
Ff foto's maken nu het kan
vrachtwagens op de foto zettenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef kwiwi het volgende:
beschaamdliep net in m'n ondergoed langs de voordeur (waar allemaal raampjes in zitten), toen precies op dat moment de postbode wat in de brievenbus kwam stoppen
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef francis998 het volgende:
Klote, geen zin in vandaag/morgen/overmorgen, en voel me moe. En ik voel het aankomen er is weer storm op komst hier in huis.
Ik heb geen zin meer in vakantie en zou afzeggen als niet alles al geregeld was en als ik geen gezeur aan mijn hoofd zou krijgen.
Er is niet echt iets aan de hand, op bekende problematiek naar waar ik dus voor naar een psycholoog ga.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
Dat lijkt me echt klote, sterkte en succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
Er is niet echt iets aan de hand, op bekende problematiek naar waar ik dus voor naar een psycholoog ga.
Alleen ik ga overmorgen dus op vakantie met mijn ouder. Maar zit al een hele lange poos niet lekker in mijn vel. En had toen we boekten voor de vakantie al heel gemengde gevoelens erover, erover gesproken/ruzie gemaakt. Daarna toch maar vakantie geboekt.
Nu loop al ruim 5 dagen, met het ene moment wel zin en het andere moment niet. En ik durf er dus niet over te praten omdat ik weet dat er weer ruzie van gaat komen.
En daardoor voel ik me dus klote en heb geen zin de komende dagen ivm. voorbereiden van de vakantie.
En ik weet dus dat ik kan zeggen ik ga niet, en toch gewoon bereid ben alles te betalen, maar ik weet dat mijn ouder dan ook niet gaat, terwijl ze er wel zin in heeft. Dus voel ik me onder druk gezet.
Ik ken het. Maar misschien kan het wel heel leuk worden. Bekijk het zo, het kan alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
Er is niet echt iets aan de hand, op bekende problematiek naar waar ik dus voor naar een psycholoog ga.
Alleen ik ga overmorgen dus op vakantie met mijn ouder. Maar zit al een hele lange poos niet lekker in mijn vel. En had toen we boekten voor de vakantie al heel gemengde gevoelens erover, erover gesproken/ruzie gemaakt. Daarna toch maar vakantie geboekt.
Nu loop al ruim 5 dagen, met het ene moment wel zin en het andere moment niet. En ik durf er dus niet over te praten omdat ik weet dat er weer ruzie van gaat komen.
En daardoor voel ik me dus klote en heb geen zin de komende dagen ivm. voorbereiden van de vakantie.
En ik weet dus dat ik kan zeggen ik ga niet, en toch gewoon bereid ben alles te betalen, maar ik weet dat mijn ouder dan ook niet gaat, terwijl ze er wel zin in heeft. Dus voel ik me onder druk gezet.
Precies,, het kan ook leuk worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar misschien kan het wel heel leuk worden. Bekijk het zo, het kan alleen maar meevallenJa toch?
Ik heb geen vakantie dit jaar. Eerst maar eens een baan krijgen.
Tip. Zet gewoon lekkere muziek aan. Duik uitgebreid onder de douche, en drink een goede kop koffie. Zet dan de stofzuiger voor je neus, en kijk er even tegenaan, dan begin je er vanzelf aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef francis998 het volgende:
[..]
Precies,, het kan ook leuk worden.
Maar het heeft meer met de algemene persoonlijke situatie te maken(lees: stemmingswisselingen, depressie, twijfels, onzekerheid.)
Nu zou ik eigenlijk ook een beetje moeten schoonmaken om het huis schoon achter te laten. Maar heb er gewoon geen zin in![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef Under_Score het volgende:
goedzometeen bruiloft van m'n neefje
Beterschap!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Soempie het volgende:
Ziek, moe, slap en rillerig.
Vanmiddag de hele middag onder een dik dekbed geslapen. Het koud hebben met dit weer.![]()
Voel me ook vrolijk.
gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:04 schreef Yuki het volgende:
IK
HEB
VAKANTIE
25 uit 30 goed; dat kan niet meer misgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |