Erg goed eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef gerbenp het volgende:
Hans > Hoe gaat het met Hans versus KPN experiabox?.
Ik ben gelukkig af van de kpn experiabox strijd. We gaan hier naar ziggo alles in 1 plus. Zat genoegquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg goed eigenlijk. Sinds de snelheid omhoog is gegooid is de boel erg stabiel te noemen. Had geloof ik alleen de eerste week dat ik die box kreeg even een korte hick-up, maar over het algemeen is het stabiel te noemen.
Neuhquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb je geen volg topic knop Roel?.
Hopen dat je daar wat minder storingen mee hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig af van de kpn experiabox strijd. We gaan hier naar ziggo alles in 1 plus. Zat genoeg.
Een vooruit gang qua snelheid ook. En ook EINDELIJK digitale tv, dus dan kan ik toch serious request zien via d'n tv. Maar ik wil wel het digitaal totaal pakket. Kan ik ook lekker EW via 101 zien in digitale kwaliteit. Ach, moet alseerst zo'n kastje boven hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopen dat je daar wat minder storingen mee hebt.
Ohja, daar dacht ik vanmiddag ook nog aan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, kan ik op de een of andere manier via de PC naar de wedstrijd kijken met commentaar van 3fm? Of hebben we alleen maar die livestream die naar radiocommentaar van jack schakelt?
quote:ACHLUM - Een boer heeft gisteren in het centrum van het het Friese plaatsje Achlum per ongeluk de installatie van zijn volle giertank aangezet. Met alle gevolgen van dien.
De boer reed op het moment dat het gebeurde met zijn tractor en giertank door de hoofdstraat en had niets in de gaten. Auto's die achter het voertuig reden, en dus de volle laag kregen, probeerden de boer te waarschuwen. Toen deze uiteindelijk doorhad wat hij aan het aanrichten was, was het leed al niet meer te overzien.
"Alles zit onder de mest. Gevels, hekjes, auto's, alles. En dan die stank, het is niet te harden", aldus een bewoonster van Achlum.
Medewerkers van het bedrijf en drie schoonmaakploegen zijn de rest van de middag bezig geweest het dorp weer schoon te krijgen.
Dat had je beter moeten plannenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi!
Wel goed hier, maar Wimbledon en WK vallen precies in mn toetsweek
Niet slechtquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Een vooruit gang qua snelheid ook. En ook EINDELIJK digitale tv, dus dan kan ik toch serious request zien via d'n tv. Maar ik wil wel het digitaal totaal pakket. Kan ik ook lekker EW via 101 zien in digitale kwaliteit. Ach, moet alseerst zo'n kastje boven hebben.
Nope, dat gaat niet lukken. Volgens mij loopt die audiostream met Jack ook niet synchroon, dus dat zou lastig worden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, daar dacht ik vanmiddag ook nog aan.
Sirolf?
HIer goed hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef MutZ het volgende:
Maar hoe is het hier met iedereen?
Piles heeft in 2008 ook geprobeerd Nederland - Frankrijk toen synchroon te maken, maar was ook aardig moeilijk voor hem (cam beelden en ned1)quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, dat gaat niet lukken. Volgens mij loopt die audiostream met Jack ook niet synchroon, dus dat zou lastig worden...
Ja, was alweer ff geleden. Maar ja, dat krijg als je besluit om in een periode van 2,5 maand om aan een nieuwe baan te beginnen en aan een nieuwe opleiding, en daarnaast op vakantie te gaan en te verhuizen, dan heb je het wat drukquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Ja, leuk MutZ dat je er weer even bent![]()
![]()
Jeetje, ook dit (Alain Clark) zou wel eens de NIEUWE MEGAHIT kunnen zijn! Nu hebben we dus al Di-rect en Alain Clark als kanshebbers. Spannend!
Dat was pas na afloop, niet live.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Piles heeft in 2008 ook geprobeerd Nederland - Frankrijk toen synchroon te maken, maar was ook aardig moeilijk voor hem (cam beelden en ned1)
Dat zijn een hoop dingen in een korte periode zeg! Waar haal je de energie vandaan?! Maar bevalt het allemaal een beetje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, was alweer ff geleden. Maar ja, dat krijg als je besluit om in een periode van 2,5 maand om aan een nieuwe baan te beginnen en aan een nieuwe opleiding, en daarnaast op vakantie te gaan en te verhuizen, dan heb je het wat druk
Maar zo'n avond als deze laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan
Ik denk overigens dat Alain Clark het gaat worden qua Megahit
Druk druk druk geweest dus, maar nu woon ik in m'n nieuwe huisje net buiten a'dam en hopelijk wordt het de komende tijd rustiger. Ik ga dus inschakelen bij extra ekstra weekend, heb de vorige keer mij erg vermaakt met het commentaar, dus ik ben benieuwd voor deze keer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIer goed hoor. Met jou dan? Zometeen even lekker boodschappen doen in een ongetwijfeld rustig AH
. Neiging om daarna direct naar de sportschool te gaan is ook wel aanwezig.. Lekker rustig
.
met VLC kun je audio delay toepassen met de toetsen j en kquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Piles heeft in 2008 ook geprobeerd Nederland - Frankrijk toen synchroon te maken, maar was ook aardig moeilijk voor hem (cam beelden en ned1)
Het bevalt super. Het verhuizen is nog niet helemaal klaar, maar dan moet ik ook maar niet besluiten dat het best lukt om 3 weken te plannen tussen besluiten en daadwerkelijk verhuizen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop dingen in een korte periode zeg! Waar haal je de energie vandaan?! Maar bevalt het allemaal een beetje?
Nu maar even lekker relaxen met het EkStra weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het bevalt super. Het verhuizen is nog niet helemaal klaar, maar dan moet ik ook maar niet besluiten dat het best lukt om 3 weken te plannen tussen besluiten en daadwerkelijk verhuizen.
De energie is nu wel een beetje op moet ik zeggen, maar dat heeft ook met persoonlijke dingen te maken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef gerbenp het volgende:
WTF! 3 tv's in de 3fm studio? Hebben ze geld teveel ofzo?
straks welquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef gerbenp het volgende:
Waarvoor moet die sms balk in beeld, ze zijn toch niet op 101tv.. dus wat is het nut?..
Ik denk dat de persoonlijke dingen mij nu het meest opbreken. Moet beslissingen over leven en dood nemen die ik helemaal niet wil nemen, dus dat is best wel kut. Dus de resterende verhuisdingen schuiven nu gewoon ff op...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu maar even lekker relaxen met het EkStra weekend. Kan me dat best voorstellen dat het er inhakt als je zoveel dingen doet in zo'n korte tijd
. Vooral verhuizen hakt er best in
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef Pino112 het volgende:
VOETBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_videoquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, daar dacht ik vanmiddag ook nog aan.
Sirolf?
Waar wil je heen verhuizen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het bevalt super. Het verhuizen is nog niet helemaal klaar, maar dan moet ik ook maar niet besluiten dat het best lukt om 3 weken te plannen tussen besluiten en daadwerkelijk verhuizen.
De energie is nu wel een beetje op moet ik zeggen, maar dat heeft ook met persoonlijke dingen te maken
Su-perquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video
- Open bovenstaande pagina
- Klik onderin op NOS WK
- Klik onderin op 'switch audio'
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Su-per![]()
![]()
![]()
Alleen de NOS stream laadt niet
In Firefox werkt ie nu wel jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.
Is even snel in 10 minuten in elkaar gehackt, dus erg betrouwbaar wil ik het niet noemen.
Maar bij mij werkt 'ie wel degelijk.
[edit]
Nog even aangepast. Hij zou nu direct de NOS-stream moeten laden. Hoef je alleen de audio nog even aan te zetten.
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:quote:
Das altijd handig als je op het mediapark zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef hole1988 het volgende:
scherm die aan de muur hang pakt het rechtstreekse kanaal van de NOS
Ik test ook alleen maar in Firefox. Voor dit soort dingen ga ik niet zitten prutsen met bijv. IE.quote:
is er een funderingsonderzoek gedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
Gelijk heb je... en ze komen het veld opquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik test ook alleen maar in Firefox. Voor dit soort dingen ga ik niet zitten prutsen met bijv. IE.
de asx link van het wk stream is ook een tijdelijk link.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.
Is even snel in 10 minuten in elkaar gehackt, dus erg betrouwbaar wil ik het niet noemen.
Maar bij mij werkt 'ie wel degelijk.
[edit]
Nog even aangepast. Hij zou nu direct de NOS-stream moeten laden. Hoef je alleen de audio nog even aan te zetten.
Weer eens wat anders dan een containerquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
I know... maar daar heb ik zo m'n technieken voor (lees: file_get_contents()).quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de asx link van het wk stream is ook een tijdelijk link.
ik bijna!quote:
Thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video
- Open bovenstaande pagina
- Klik onderin op NOS WK
- Klik onderin op 'switch audio'
Je kunt kiezen uit Ransdorp en Amsterdam. Je kunt de post naar beide plaatsen sturen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een container. Ziet er aardig uit. In welke plaats woont het huis?
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweestquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know... maar daar heb ik zo m'n technieken voor (lees: file_get_contents()).
Fundering? Dat kennen ze in landelijk Noord nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
is er een funderingsonderzoek gedaan?
Same here.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben later dan mn vader met de streamHij kijkt tv...
Het ligt net boven a'dam, aan de oostkant van Amsterdam Noord. En het is heel gezellig in dit deel van Noord-Hollandquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:32 schreef borisz het volgende:
Nog nooit van gehoord Ransdorp. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest in dat gedeelte Noord-Holland
.
Zo even wat beter camoufleren dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweest
Damn... Heftig. Sterkte met het nemen van de beslissing!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de persoonlijke dingen mij nu het meest opbreken. Moet beslissingen over leven en dood nemen die ik helemaal niet wil nemen, dus dat is best wel kut. Dus de resterende verhuisdingen schuiven nu gewoon ff op...
Die zit nu toch in IJslandquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweest
quote:
heeft geen zin WMP en SILV sturen met de mms stream refer mee aan de hand daarvan hebben ze me geblokkeeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo even wat beter camoufleren dus.
En sowieso, dit is alleen maar voor hier, niet bedoeld voor openbaar.
Het is nu vooral afwachten, de tijd zal dingen moeten leren...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn... Heftig. Sterkte met het nemen van de beslissing!
Iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Backstage beelden met een commentator die soep zit te eten!
Jup, kloptquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:38 schreef MutZ het volgende:
[..]In recordtempo je boodschappen kunnen doen?
Je volgende mogelijkheid is met de achtste finalesquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, klopt. Van mij mag het vaker zo gaan
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Backstage beelden met een commentator die soep zit te eten!
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je volgende mogelijkheid is met de achtste finales
Verbaast me niets dat het zo rustig isquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan niet wachtenen anders maar ff richting de sportschool want daar zal het ook wel rustig zijn. 't is trouwens onwijs rustig buiten.
Dat commentaar op die soepquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Nu loopt 3FM weer voor op de NOS stream
NOS stream + 3FM commentaar is geweldigquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Fuck die NOS stream, ik heb het uitgezet
Niet als de NOS voorloopt. Of andersomquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
NOS stream + 3FM commentaar is geweldig
Ze hebben een tijdje redelijk gelijk gelopen, nu lopen ze idd niet helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet als de NOS voorloopt. Of andersom
Bij mij loopt het 3FM-commentaar al een tijdje een seconde of 2 voor. Redelijk acceptabel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze hebben een tijdje redelijk gelijk gelopen, nu lopen ze idd niet helemaal gelijk
Hier nu ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij loopt het 3FM-commentaar al een tijdje een seconde of 2 voor. Redelijk acceptabel.
Hier totaal nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij loopt het 3FM-commentaar al een tijdje een seconde of 2 voor. Redelijk acceptabel.
Ik heb 2x die pagina geopend die ik eerder vanavond had gemaakt, eentje met de NOS-stream en eentje met de VSR-stream.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier totaal niet
Doe het nu alleen maar met EW, wedstrijd is toch onbelangrijk
quote:
quote:
In de oorlogquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Oh my... nu gaan ze het hebben over lopen naar Groningen...
Niet zo aanstellen. Die man moet meters maken, van stilzitten wordt ie ook niet beter vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zo bang dat als Robben erin komt hij er dezelfde wedstrijd weer wordt uitgetrapt
Verdediging is goed hoor, anders was het wel een goal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
kut verdediging
[..]
Niet zo aanstellen. Die man moet meters maken, van stilzitten wordt ie ook niet beter van
Nee, dat heeft stekelenburg opgelost.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdediging is goed hoor, anders was het wel een goal.
Gewoon allesquote:
Echt hilarisch inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon allesDie ping pong wedstrijd, Eric Corton, de namen die ze niet weten
Kom je vaker in de KLBquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
kameroen zet druk, nederland kan er niet mee omgaan
iddquote:
Zoals altijd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
kameroen zet druk, nederland kan er niet mee omgaan
uhuhquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Eerste GOOOOAAAAALLLL voor Huntelaar op een WK
Juist!quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En ik ga nu alleen nog maar GOOOOAAAALLLLL als GOOOOAAAAAALLLLL typen
Omdat het kan
Inderdaad. hadden we nog een GOOOOAAAALLLL gehadquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens had NL een penalty moeten krijgen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las nivea en dacht in de badkamer
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik las nivea en dacht in de badkamer
Jeeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |