In Firefox werkt ie nu wel jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.
Is even snel in 10 minuten in elkaar gehackt, dus erg betrouwbaar wil ik het niet noemen.
Maar bij mij werkt 'ie wel degelijk.
[edit]
Nog even aangepast. Hij zou nu direct de NOS-stream moeten laden. Hoef je alleen de audio nog even aan te zetten.
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:quote:
Das altijd handig als je op het mediapark zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef hole1988 het volgende:
scherm die aan de muur hang pakt het rechtstreekse kanaal van de NOS
Ik test ook alleen maar in Firefox. Voor dit soort dingen ga ik niet zitten prutsen met bijv. IE.quote:
is er een funderingsonderzoek gedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
Gelijk heb je... en ze komen het veld opquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik test ook alleen maar in Firefox. Voor dit soort dingen ga ik niet zitten prutsen met bijv. IE.
de asx link van het wk stream is ook een tijdelijk link.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.
Is even snel in 10 minuten in elkaar gehackt, dus erg betrouwbaar wil ik het niet noemen.
Maar bij mij werkt 'ie wel degelijk.
[edit]
Nog even aangepast. Hij zou nu direct de NOS-stream moeten laden. Hoef je alleen de audio nog even aan te zetten.
Weer eens wat anders dan een containerquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
I know... maar daar heb ik zo m'n technieken voor (lees: file_get_contents()).quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de asx link van het wk stream is ook een tijdelijk link.
ik bijna!quote:
Thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video
- Open bovenstaande pagina
- Klik onderin op NOS WK
- Klik onderin op 'switch audio'
Je kunt kiezen uit Ransdorp en Amsterdam. Je kunt de post naar beide plaatsen sturen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een container. Ziet er aardig uit. In welke plaats woont het huis?
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweestquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know... maar daar heb ik zo m'n technieken voor (lees: file_get_contents()).
Fundering? Dat kennen ze in landelijk Noord nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
is er een funderingsonderzoek gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |