quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef gerbenp het volgende:
WTF! 3 tv's in de 3fm studio? Hebben ze geld teveel ofzo?
straks welquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef gerbenp het volgende:
Waarvoor moet die sms balk in beeld, ze zijn toch niet op 101tv.. dus wat is het nut?..
Ik denk dat de persoonlijke dingen mij nu het meest opbreken. Moet beslissingen over leven en dood nemen die ik helemaal niet wil nemen, dus dat is best wel kut. Dus de resterende verhuisdingen schuiven nu gewoon ff op...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu maar even lekker relaxen met het EkStra weekend. Kan me dat best voorstellen dat het er inhakt als je zoveel dingen doet in zo'n korte tijd
. Vooral verhuizen hakt er best in
.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef Pino112 het volgende:
VOETBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_videoquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, daar dacht ik vanmiddag ook nog aan.
Sirolf?
Waar wil je heen verhuizen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het bevalt super. Het verhuizen is nog niet helemaal klaar, maar dan moet ik ook maar niet besluiten dat het best lukt om 3 weken te plannen tussen besluiten en daadwerkelijk verhuizen.
De energie is nu wel een beetje op moet ik zeggen, maar dat heeft ook met persoonlijke dingen te maken
Su-perquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video
- Open bovenstaande pagina
- Klik onderin op NOS WK
- Klik onderin op 'switch audio'
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Su-per![]()
![]()
![]()
Alleen de NOS stream laadt niet
In Firefox werkt ie nu wel jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.
Is even snel in 10 minuten in elkaar gehackt, dus erg betrouwbaar wil ik het niet noemen.
Maar bij mij werkt 'ie wel degelijk.
[edit]
Nog even aangepast. Hij zou nu direct de NOS-stream moeten laden. Hoef je alleen de audio nog even aan te zetten.
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:quote:
Das altijd handig als je op het mediapark zitquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef hole1988 het volgende:
scherm die aan de muur hang pakt het rechtstreekse kanaal van de NOS
Ik test ook alleen maar in Firefox. Voor dit soort dingen ga ik niet zitten prutsen met bijv. IE.quote:
is er een funderingsonderzoek gedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
Gelijk heb je... en ze komen het veld opquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik test ook alleen maar in Firefox. Voor dit soort dingen ga ik niet zitten prutsen met bijv. IE.
de asx link van het wk stream is ook een tijdelijk link.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je even opnieuw de pagina laden of nog een keer op 'NOS WK' klikken, of op de grote play-knop in het zwarte vlak.
Is even snel in 10 minuten in elkaar gehackt, dus erg betrouwbaar wil ik het niet noemen.
Maar bij mij werkt 'ie wel degelijk.
[edit]
Nog even aangepast. Hij zou nu direct de NOS-stream moeten laden. Hoef je alleen de audio nog even aan te zetten.
Weer eens wat anders dan een containerquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd, dit is m'n nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
I know... maar daar heb ik zo m'n technieken voor (lees: file_get_contents()).quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de asx link van het wk stream is ook een tijdelijk link.
ik bijna!quote:
Thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch nog even wat geprobeerd snel in elkaar te prutsen: http://3fmfan.nl/page/sr09_player_part_video
- Open bovenstaande pagina
- Klik onderin op NOS WK
- Klik onderin op 'switch audio'
Je kunt kiezen uit Ransdorp en Amsterdam. Je kunt de post naar beide plaatsen sturen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een container. Ziet er aardig uit. In welke plaats woont het huis?
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweestquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I know... maar daar heb ik zo m'n technieken voor (lees: file_get_contents()).
Fundering? Dat kennen ze in landelijk Noord nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
is er een funderingsonderzoek gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |