Nope, dat gaat niet lukken. Volgens mij loopt die audiostream met Jack ook niet synchroon, dus dat zou lastig worden...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, daar dacht ik vanmiddag ook nog aan.
Sirolf?
HIer goed hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef MutZ het volgende:
Maar hoe is het hier met iedereen?
Piles heeft in 2008 ook geprobeerd Nederland - Frankrijk toen synchroon te maken, maar was ook aardig moeilijk voor hem (cam beelden en ned1)quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, dat gaat niet lukken. Volgens mij loopt die audiostream met Jack ook niet synchroon, dus dat zou lastig worden...
Ja, was alweer ff geleden. Maar ja, dat krijg als je besluit om in een periode van 2,5 maand om aan een nieuwe baan te beginnen en aan een nieuwe opleiding, en daarnaast op vakantie te gaan en te verhuizen, dan heb je het wat drukquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Ja, leuk MutZ dat je er weer even bent![]()
![]()
Jeetje, ook dit (Alain Clark) zou wel eens de NIEUWE MEGAHIT kunnen zijn! Nu hebben we dus al Di-rect en Alain Clark als kanshebbers. Spannend!
Dat was pas na afloop, niet live.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Piles heeft in 2008 ook geprobeerd Nederland - Frankrijk toen synchroon te maken, maar was ook aardig moeilijk voor hem (cam beelden en ned1)
Dat zijn een hoop dingen in een korte periode zeg! Waar haal je de energie vandaan?! Maar bevalt het allemaal een beetje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, was alweer ff geleden. Maar ja, dat krijg als je besluit om in een periode van 2,5 maand om aan een nieuwe baan te beginnen en aan een nieuwe opleiding, en daarnaast op vakantie te gaan en te verhuizen, dan heb je het wat druk
Maar zo'n avond als deze laat ik natuurlijk niet aan mij voorbij gaan
Ik denk overigens dat Alain Clark het gaat worden qua Megahit
Druk druk druk geweest dus, maar nu woon ik in m'n nieuwe huisje net buiten a'dam en hopelijk wordt het de komende tijd rustiger. Ik ga dus inschakelen bij extra ekstra weekend, heb de vorige keer mij erg vermaakt met het commentaar, dus ik ben benieuwd voor deze keer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIer goed hoor. Met jou dan? Zometeen even lekker boodschappen doen in een ongetwijfeld rustig AH
. Neiging om daarna direct naar de sportschool te gaan is ook wel aanwezig.. Lekker rustig
.
met VLC kun je audio delay toepassen met de toetsen j en kquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Piles heeft in 2008 ook geprobeerd Nederland - Frankrijk toen synchroon te maken, maar was ook aardig moeilijk voor hem (cam beelden en ned1)
Het bevalt super. Het verhuizen is nog niet helemaal klaar, maar dan moet ik ook maar niet besluiten dat het best lukt om 3 weken te plannen tussen besluiten en daadwerkelijk verhuizen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop dingen in een korte periode zeg! Waar haal je de energie vandaan?! Maar bevalt het allemaal een beetje?
Nu maar even lekker relaxen met het EkStra weekendquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het bevalt super. Het verhuizen is nog niet helemaal klaar, maar dan moet ik ook maar niet besluiten dat het best lukt om 3 weken te plannen tussen besluiten en daadwerkelijk verhuizen.
De energie is nu wel een beetje op moet ik zeggen, maar dat heeft ook met persoonlijke dingen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |