Same here.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben later dan mn vader met de streamHij kijkt tv...
Het ligt net boven a'dam, aan de oostkant van Amsterdam Noord. En het is heel gezellig in dit deel van Noord-Hollandquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:32 schreef borisz het volgende:
Nog nooit van gehoord Ransdorp. Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest in dat gedeelte Noord-Holland
.
Zo even wat beter camoufleren dus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweest
Damn... Heftig. Sterkte met het nemen van de beslissing!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de persoonlijke dingen mij nu het meest opbreken. Moet beslissingen over leven en dood nemen die ik helemaal niet wil nemen, dus dat is best wel kut. Dus de resterende verhuisdingen schuiven nu gewoon ff op...
Die zit nu toch in IJslandquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je even de conversatie lezen tussen mij en jweshuis lezen op twitter mijn ip is zelfs geblokkeerd geweest
quote:
heeft geen zin WMP en SILV sturen met de mms stream refer mee aan de hand daarvan hebben ze me geblokkeeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo even wat beter camoufleren dus.
En sowieso, dit is alleen maar voor hier, niet bedoeld voor openbaar.
Het is nu vooral afwachten, de tijd zal dingen moeten leren...quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn... Heftig. Sterkte met het nemen van de beslissing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |