Nou....quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:56 schreef Playyy het volgende:
[..]
Haha, wat heb je toch een fijn beeld van me
Haha die makkelijke terugvindbare postgeschiedenis hier op fok is soms echt jammer, ik zal nooit meer met een schone lei kunnen beginnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nou....Zin om nu met mij seks te hebben?
Je opent wel geweldige topics in sex moet ik zeggen![]()
Je bent inderdaad ziek in je hoofd! Kijk eens naar je fipo!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
even een pre-weekend failaangezien ik morgen nie ga werken, vrij genomen / ziek gemeld
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef Playyy het volgende:
Ik vind Robert Pattinson ook verre van sexy, maar ik kan me voorstellen dat als je dol bent op Twilight en de onmogelijke liefde tussen een meisje en een vampier kei romantisch vind en je verder niet doodergert aan alles wat slecht is in die film en deze jongeman is de bad boy vampier, dat je dan aardig verliefd op hem kan worden.
Ik ken muziekclips die er dan veel op vooruit gaan!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef Swine het volgende:
Youtube heeft een vuvuzela-knop bij iedere video...om het kijken naar je filmpjes nóg leuker te maken
IB, Google CEO. Dat klinkt best goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
Hoi
Sollicitatie ging volgens mij wel goed. Twee gesprekken gehad, met een senior tester en de manager R&D. Tester was super relaxed, en volgens mij zag hij het wel zitten. Manager kwam daarna, en was heel zakelijk. Knalde er op de meest idiote momenten tussendoor als 'waar ben je goed in' en 'denk je dat je het werk hier aan kunt'.
Morgen of begin volgende week uitsluitsel
Speciaal voor CP! Wat lief!quote:
Volgens mij vind ik hem niet aantrekkelijk omdat z'n ogen laag op z'n hoofd zitten! Sowieso heeft hij een beetje enge ogen vind ik. Op die foto linksboven wel mooi haar, dat dan weer welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |