Die van vorig jaar heb ik niet helemaal gevolgdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Eh jij bent de TS dus neem aan dat je ook elk jaar kijkt?!
Lijkt wel of ze klaar komt op he podiumquote:
Ik ben nu bij hunquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef krullebol81 het volgende:
Hij doet verdacht veel 'onze' Herman na
quote:
ja ik weet hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
7x achter elkaar binnen 20 minuten?
Je hebt een edit-knop
Cheryl Tweetyquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef gniffie het volgende:
who the f* is die brunette jurychick, lovedovey
Edit:
cheryl cole dus, maar nu ziet ze er niet uit als een hoertje![]()
thxquote:
de audities zijn juist zo leuk in de UKquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:29 schreef iBenny het volgende:
Ik zal ook wel gaan kijken met de liveshows... tot die tijd kijk ik wel af en toe een auditie oid op youtube
Katiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat Madonna type, die eerst Queen ging zingen maar daarna veel beter tot haar recht kwam met dat tweede nummer. Briljante verschijning
geen idee... ik vond het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Deceit het volgende:
Ik irriteerde ma aan die auto-tuning..
waarom gebruiken ze dat uberhaupt bij de audities?
Hij is leuk hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:08 schreef D. het volgende:
Net de show gekeken, en heb de tranen van het lachen nog in mijn ogen staan
Madonna look-a-likequote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wie was Katie?
Heb alle namen niet onthouden
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zo grappig meiske
I Love herZe is zo leuk
Ik vidn haar zo leuk en liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die. daar was ik niet zo van onder de indruk
zo engels als de pest maarja..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vidn haar zo leuk en lief![]()
Ze had iets Amerikaans vond ik
vond je??? Toen ze wat zei klonk het wat Amerikaans... beetje countryquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
zo engels als de pest maarja..
enige amerikaanse was de madonna vibe over haar
beter dat ze eruit is....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef Cybart het volgende:
die laatste in de uitzending is trouwens de competitie uitgegooid....
ze bleek een psychish probleem te hebben...
blijkbaar was haar bootcamp optreden NOG BETER....
http://www.thesun.co.uk/s(...)n-from-X-Factor.html
benieuwd of we dat nog wel te zien krijgen?
Nee geen idee....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Nihonjin het volgende:
btw iemand idee hoe je live kan kijken via stream ofzo? geen zin om te wachten tot morgen
Ze was goed, maar ik hoorde toch flink wat valse nootjes of net-niet-zuiver. Denk wel dat ze de finale inrolt, tenzij die valse nootjes heel erg naar voren komen als ze op de campus moderne popliedjes moet zingen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef oYo het volgende:
Ik heb ITV, Mary Byrne was indrukwekkend!
Ja ik ook en toen bleek het een hele foute Wake me up before you go go.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
WhahahahahaDie eerste boyband
Ik dacht nou die gaan een heel stoer nummer zingen
Ik vanavondquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu de tweede aflvering kijken.... ben benieuwd
Ja maar is wel slechter beeldquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:08 schreef marky het volgende:
Je kan op Youtube nu gewoon de hele uitzending zien
http://www.youtube.com/user/XFactorUK2010#p/u/4/Tq-urtowKK0
En op zich zag die boyband er niet heel zo slecht uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:11 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ik ook en toen bleek het een hele foute Wake me up before you go go.
Wel leuk gedaan dat ze die Ierse eerst alleen maar slechten hadden (vast door productie op gstuurd) maar het levert leuke tv op.
OMG Daar ben ik nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef oYo het volgende:
Een tip: je moet die Michael Jacksom copy van Adam Lambert echt zien, je plast in je broek van het lachen : I am Staying!
ik zit er toevallig net naar te luisteren. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.quote:
Gast jury's in sommige stedenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
Hoe komt het dat er nu opeens 4 juryleden zitten?
Grappig wat hij doet, maar hij vernaggelt wel enorm zijn stembanden
Ook een uurtje volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu X Factor Extra aan het kijken... maar dat zijn ook gewoon nog audities
Hoelang duurt zo'n show???
Eigenlijk moet ik de hond uitlaten
ah okequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gast jury's in sommige steden
Ohja die had ik al gezien, was de extra na aflevering één.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wow daar zitten ook goede kandidaten bij
Holly
Video gevonden
ja kloptquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja die had ik al gezien, was de extra na aflevering één.
Geweldigquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
En die eeuwige battle tussen cowell & cole
Dankuquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:08 schreef marky het volgende:
Je kan op Youtube nu gewoon de hele uitzending zien
http://www.youtube.com/user/XFactorUK2010#p/u/4/Tq-urtowKK0
100% mee eens. nog niet een echte winnaar ertussen gezien (iemand die de full package heeft)quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:54 schreef Cybart het volgende:
ik mis echter nog steeds de Lucy, Danyl, Olly & Jamie Afro - achtige audities....
Uhuh!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Katy Perry vast in de jury... des noods in Nederland
daar hebben ze ook het hele jaar op gehamerd, dat ze willen dat groepen auditerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef Nihonjin het volgende:
[..]
100% mee eens. nog niet een echte winnaar ertussen gezien (iemand die de full package heeft)
de groups daarentegen zien er wel interessant uit.
Ik vind Katy leukerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh!Zij is leuk
Maar Cheryl is leuker
quote:Vechtpartij bij X Factor
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Op het podium van het Britse programma X Factor is een vechtpartij uitgebroken.
Bij kandidaat Abbey Johnston sloegen de stoppen door toen ze slecht commentaar kreeg van jurylid Simon Cowell. Het meisje draaide zich om naar haar beste vriendin Lisa Parker en sloeg haar keihard in het gezicht.
De 17-jarige Lisa is met stomheid geslagen en vertelt aan Daily Mirror: "Ik voelde plotseling iets op mijn hoofd. Het besef dat ik een klap kreeg, kwam pas later. Ik had meteen last van hoofdpijn. Abbey werd na de klap gegrepen door een bodyguard. Ik werd tegen een muur gedrukt, zodat ik haar niet kon aanvallen. Als Simon geen grof commentaar had gegeven, was er niets aan de hand geweest."
Al bij binnenkomst werden Abbey en Lisa flink uitgejoeld door het publiek. De meisjes maakten een grap over de leeftijd van jurylid Louis Walsh (57) en vroegen aan de wereldberoemde zangeres Natalie Imbruglia: "Wie ben jij eigenlijk?"
De vechtpartij wordt zaterdagavond in Engeland uitgezonden. Klik hier voor een foto.
Nee, dat komt volgende week pas.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef Flounder het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van de 2 kandidaten die 2 juryleden beledigen en op het podium gaan vechten?
holy cow, wat een stemquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar is wel slechter beeldIk download hem gewoon binnen 3 minuten, zet hem op mijn mediaplayer en kijk hem op mijn 40 inch LCD tv, lekker op de bank met laptop op schoot
Niet echt de X Factor maar wel een geweldige stem
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:39 schreef Flounder het volgende:
[..]
Oh echt?
En ik zit me de hele middag al suf te zoeken!
Dat was in het laatste stukje, waarin ze vooruit blikte op volgende week, te zienquote:
Vorige week lieten ze ook dat stukje zien... vandaa dat ik er helemaal klaar voorzatquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Dat was in het laatste stukje, waarin ze vooruit blikte op volgende week, te zien
ze hebben in seizoen 1 ook al eens meegedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:23 schreef charmed_angel het volgende:
Die boyband was wel goed en lekker
Geweldig ja. Verschrikkelijk nummer, maar zij deed het tof.quote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Loved it!!! Die zie ik in de finale komen,! Heeft al de xfaxtor en de stem en de overtuiging. Mijn favoriet tot op heden
quote:Op zondag 5 september 2010 01:25 schreef marcodej het volgende:
Ze lijken zo uit Little Britain gelopen te zijn.
doemijdiemaarquote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Loved it!!! Die zie ik in de finale komen,! Heeft al de xfaxtor en de stem en de overtuiging. Mijn favoriet tot op heden
Daar vond ik geen f*ck aanquote:
Ze heeft wel wat.quote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Damn wat goedquote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
verder blijf ik erbij, nog steeds geen verbazinwekkende audities tot nu toe...
favoriet van gisteren:
en ik had eigenlijk graag de hele auditie van Treyc gezien
Cherquote:
En de mijne. Maar haar stem was wel ontzettend lekker.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was mijn eerste reaktie ook
quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Cheren die quirky dude die Winehouse deed
Ze is gewoon dunquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En de mijne. Maar haar stem was wel ontzettend lekker.
Ja. James Brown. Kippenvel.quote:Op zondag 12 september 2010 00:31 schreef Cybart het volgende:
bij het volgende reclame blok beland:
Terecht dat Louis opkomt voor Paije en wegliep!!!
ach krijg toch malaria cheryl....
benieuwd hoe dit afloopt
(al weet je stiekem al dat dit het einde van de aflevering gaat worden, met aanzwellende muziek enzo....)
we gaan het zo zien!
waar spot je Yuli dan????quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:00 schreef happyme28 het volgende:
Leuke aflevering. Yuli zat er niet in, aan de promo te zien komt ze volgende week.
stacy was voornamelijk dom met een goede strot, cher vind ik meer een R&B additute meid....quote:
Wiequote:Op zondag 12 september 2010 00:42 schreef Cybart het volgende:
en ik blijf erbij:
nog steeds geen Olly's, Stacy's, Lucie's & Jamie's tot zover in deze serie
quote:Op zondag 12 september 2010 00:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
waar spot je Yuli dan????
ik heb haar in alle promo's nog niet kunnen ontdekken...
Owwwwwwwwwneeee... ik vind dit helemaal niksquote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
HIj was zeker goedquote:Op maandag 6 september 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn wat goed
Mooie stem en onwijs goeie timing ook
quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwneeee... ik vind dit helemaal niks
Ze heeft tenminste iets. Liam is een bietje lijzig.quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet zo goed
Maar jij hebt dan ook niet zo'n goede smaak hequote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet zo goed
ik vond het ook zo'n poppetje.... met veel make-up en veel te dunquote:Op zondag 12 september 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook niet zo'n goede smaak he![]()
Oh god. Dus je kraakt haar af vanwege haar uiterlijkquote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het ook zo'n poppetje.... met veel make-up en veel te dun
Je moet niet naar het uiterlijk kijken, maar naar het totale plaatjequote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het ook zo'n poppetje.... met veel make-up en veel te dun
Ik hou niet van haar stem... gewoon het totaalplaatje... dus ja daar hoort ook haar uiterlijk bijquote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh god. Dus je kraakt haar af vanwege haar uiterlijk
Er is ook geen probleemquote:Op zondag 12 september 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is het probleemIedereen heeft toch een andere smaak?
Neuh, er wordt gewoon gediscussieerd, daar is een forum voor hequote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word half aangevallen, omdat ik haar niet goed vind
Whoohooquote:Kusjes voor D.
Nog lekker mannenquote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik niet veel bijzonders
Maar dat mag je natuurlijk met me oneens zijn
quote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ben juist blij dat ze flink wat make-up op heeft, want volgens mij is de basis nogal lellik
yeah!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:17 schreef Stranger het volgende:
http://www.youtube.com/wa(...)lepage&v=9SdsXdqgTWE
Bada Badoo ftw
hier haat ik je voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aparter vind ik dat mensen niet uit hun dak gaan als ze al 2/3x yes hebben.quote:Op maandag 20 september 2010 09:56 schreef D. het volgende:
Ik vind het altijd zo nep dat de juryleden helemaal vol lof zijn in hun commentaar, en dan net gaan doen alsof ze moeten nadenken of het een 'yes' of 'no' gaat worden
valt wel mee,quote:Op maandag 20 september 2010 13:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aparter vind ik dat mensen niet uit hun dak gaan als ze al 2/3x yes hebben.
quote:Op maandag 20 september 2010 01:41 schreef Cybart het volgende:Kijk het nu. GEWELDIG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen wil een positief commentaar van Simon. Terecht, die man is geniaal.quote:Op maandag 20 september 2010 13:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Aparter vind ik dat mensen niet uit hun dak gaan als ze al 2/3x yes hebben.
Wat! Een! Verschrikkelijk! Nummer!quote:Op maandag 20 september 2010 00:51 schreef Cybart het volgende:
en een klein beetje offtopic:
single # 2 van Joe heeft vandaag zn debuut gehad:
(ja het is weer een cover, en ik vraag me af wat zn image gaat worden op het podium????)
1) 2) 3) 4) 5) .quote:Op woensdag 22 september 2010 23:09 schreef BartUlft het volgende:
Heb inmiddels alle afleveringen gezien en heb het gevoel dat er vorig jaar beter talent bij zat... Of het moet misschien nog komen in Bootcamp e.d. Ben benieuwd, blijf het volgen. Wie is jullie favoriet??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
Dat kunnen idd. wel eens potentiële kanshebbers zijn, al vlak ik deze ook niet uit:quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
en ik ben het compleet met je eens over de Talent-Factor
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef iPat het volgende:
En de top 12 is al bekend, als we het mogen geloven zijn dit de gelukkigen:Oh die had je dus ook al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt goed he.. ik zat ook met kippenvelquote:Op zondag 26 september 2010 03:08 schreef Cybart het volgende:
Ik zal niet teveel spoileren...
maar dat laatste bootcamp optreden....
en morgen, dan is er gewoon weer een aflevering
De vraag is natuurlijk of dat klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zie john wilding niet in die spoilerfinalistendinges staan
sucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat de uitzending van vanavond snel online staat, ken ik um eind vd avond nog ff checken.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef iPat het volgende:
En de top 12 is al bekend, als we het mogen geloven zijn dit de gelukkigen:Wat is je bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Brom Twitter? was toch te zien op TV vandaagquote:Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef marky het volgende:
Yuli is in ieder geval door naar judges houses
Bron Twitter
[ Bericht 30% gewijzigd door Ratso op 27-09-2010 02:42:25 ]
quote:Op maandag 27 september 2010 02:36 schreef Ratso het volgende:
Tijdens bootcamp vond ik dat meisje oorspronkelijk uit Zimbabwe (ze zong 'make you feel my love') het beste eigenlijk. Hopelijk gaat zij ver komen. Verder ben ik enorm Cher Lloyd fan. Dus die twee mogen wel bij de laatste 3 eindigen wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik dus ook...quote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb echt een dubbel gevoel bij Cher Lloyd. Aan de ene kant vind ik het geweldig, aan de andere kant vind ik het verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
Oh ja. The Reason.
[ afbeelding ]
Kom maar naar mama.
de rechter...quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:22 schreef friekin_ het volgende:
Oh ja. The Reason.
[ afbeelding ]
Kom maar naar mama.
quote:Simon Cowell is furious after a list of the 12 final X Factor acts was posted on the internet.
The music mogul is now thought to be considering taking legal action over the leak.
He's said to be "very, very disappointed" at the revelation ahead of this weekend's round of the show, which is set in the judges' houses.
The episodes will see the remaining 36 acts from the boys, girls, over-28s and groups categories whittled down to the final 12, who will perform in the live shows.
A source said: "Simon is very, very disappointed.
"Simon is a complete perfectionist. This was not part of the plan. Everything is stage-managed to within an inch of its life so this will not be looked on favourably."
The acts themselves are made to sign a confidentiality agreement so the outcome isn't ruined for fans of the ITV show.
Dat houd dus in dat dit het laatste weekend is voor onze Yuli.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:41 schreef Cybart het volgende:
BREAKING NEWS: DE NAMEN VAN DE LAATSTE 12 ZIJN UITGELEKT
dit bericht bevat GEEN spoilers
[..]
Vond ik juist niet. Ik stoorde me aan het nummer. Slechte keuze van ms. Minogue.quote:
ik vond t mooiquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vond ik juist niet. Ik stoorde me aan het nummer. Slechte keuze van ms. Minogue.
Ik heb dubbel gelegen bij Diva Fever. Die zijn echt hilarisch
mjah, je moet er van houden.....quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Cher gaat wel door, een van de populairste deelnemers van dit jaar.. en ze is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |