Dat kunnen idd. wel eens potentiële kanshebbers zijn, al vlak ik deze ook niet uit:quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
en ik ben het compleet met je eens over de Talent-Factor
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef iPat het volgende:
En de top 12 is al bekend, als we het mogen geloven zijn dit de gelukkigen:Oh die had je dus ook al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt goed he.. ik zat ook met kippenvelquote:Op zondag 26 september 2010 03:08 schreef Cybart het volgende:
Ik zal niet teveel spoileren...
maar dat laatste bootcamp optreden....
en morgen, dan is er gewoon weer een aflevering
De vraag is natuurlijk of dat klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zie john wilding niet in die spoilerfinalistendinges staan
sucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat de uitzending van vanavond snel online staat, ken ik um eind vd avond nog ff checken.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:33 schreef iPat het volgende:
En de top 12 is al bekend, als we het mogen geloven zijn dit de gelukkigen:Wat is je bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Brom Twitter? was toch te zien op TV vandaagquote:Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef marky het volgende:
Yuli is in ieder geval door naar judges houses
Bron Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |