Die van vorig jaar heb ik niet helemaal gevolgdquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Eh jij bent de TS dus neem aan dat je ook elk jaar kijkt?!
Lijkt wel of ze klaar komt op he podiumquote:
Ik ben nu bij hunquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:05 schreef krullebol81 het volgende:
Hij doet verdacht veel 'onze' Herman na
quote:
ja ik weet hetquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
7x achter elkaar binnen 20 minuten?
Je hebt een edit-knop
Cheryl Tweetyquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef gniffie het volgende:
who the f* is die brunette jurychick, lovedovey
Edit:
cheryl cole dus, maar nu ziet ze er niet uit als een hoertje![]()
thxquote:
de audities zijn juist zo leuk in de UKquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:29 schreef iBenny het volgende:
Ik zal ook wel gaan kijken met de liveshows... tot die tijd kijk ik wel af en toe een auditie oid op youtube
Katiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat Madonna type, die eerst Queen ging zingen maar daarna veel beter tot haar recht kwam met dat tweede nummer. Briljante verschijning
geen idee... ik vond het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Deceit het volgende:
Ik irriteerde ma aan die auto-tuning..
waarom gebruiken ze dat uberhaupt bij de audities?
Hij is leuk hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:08 schreef D. het volgende:
Net de show gekeken, en heb de tranen van het lachen nog in mijn ogen staan
Madonna look-a-likequote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wie was Katie?
Heb alle namen niet onthouden
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zo grappig meiske
I Love herZe is zo leuk
Ik vidn haar zo leuk en liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, die. daar was ik niet zo van onder de indruk
zo engels als de pest maarja..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vidn haar zo leuk en lief![]()
Ze had iets Amerikaans vond ik
vond je??? Toen ze wat zei klonk het wat Amerikaans... beetje countryquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef Deceit het volgende:
[..]
zo engels als de pest maarja..
enige amerikaanse was de madonna vibe over haar
beter dat ze eruit is....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef Cybart het volgende:
die laatste in de uitzending is trouwens de competitie uitgegooid....
ze bleek een psychish probleem te hebben...
blijkbaar was haar bootcamp optreden NOG BETER....
http://www.thesun.co.uk/s(...)n-from-X-Factor.html
benieuwd of we dat nog wel te zien krijgen?
Nee geen idee....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef Nihonjin het volgende:
btw iemand idee hoe je live kan kijken via stream ofzo? geen zin om te wachten tot morgen
Ze was goed, maar ik hoorde toch flink wat valse nootjes of net-niet-zuiver. Denk wel dat ze de finale inrolt, tenzij die valse nootjes heel erg naar voren komen als ze op de campus moderne popliedjes moet zingen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:02 schreef oYo het volgende:
Ik heb ITV, Mary Byrne was indrukwekkend!
Ja ik ook en toen bleek het een hele foute Wake me up before you go go.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
WhahahahahaDie eerste boyband
Ik dacht nou die gaan een heel stoer nummer zingen
Ik vanavondquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu de tweede aflvering kijken.... ben benieuwd
Ja maar is wel slechter beeldquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:08 schreef marky het volgende:
Je kan op Youtube nu gewoon de hele uitzending zien
http://www.youtube.com/user/XFactorUK2010#p/u/4/Tq-urtowKK0
En op zich zag die boyband er niet heel zo slecht uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:11 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja ik ook en toen bleek het een hele foute Wake me up before you go go.
Wel leuk gedaan dat ze die Ierse eerst alleen maar slechten hadden (vast door productie op gstuurd) maar het levert leuke tv op.
OMG Daar ben ik nuquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef oYo het volgende:
Een tip: je moet die Michael Jacksom copy van Adam Lambert echt zien, je plast in je broek van het lachen : I am Staying!
ik zit er toevallig net naar te luisteren. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken.quote:
Gast jury's in sommige stedenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
Hoe komt het dat er nu opeens 4 juryleden zitten?
Grappig wat hij doet, maar hij vernaggelt wel enorm zijn stembanden
Ook een uurtje volgens mijquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu X Factor Extra aan het kijken... maar dat zijn ook gewoon nog audities
Hoelang duurt zo'n show???
Eigenlijk moet ik de hond uitlaten
ah okequote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gast jury's in sommige steden
Ohja die had ik al gezien, was de extra na aflevering één.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
Wow daar zitten ook goede kandidaten bij
Holly
Video gevonden
ja kloptquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja die had ik al gezien, was de extra na aflevering één.
Geweldigquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
En die eeuwige battle tussen cowell & cole
Dankuquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:08 schreef marky het volgende:
Je kan op Youtube nu gewoon de hele uitzending zien
http://www.youtube.com/user/XFactorUK2010#p/u/4/Tq-urtowKK0
100% mee eens. nog niet een echte winnaar ertussen gezien (iemand die de full package heeft)quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:54 schreef Cybart het volgende:
ik mis echter nog steeds de Lucy, Danyl, Olly & Jamie Afro - achtige audities....
Uhuh!quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Katy Perry vast in de jury... des noods in Nederland
daar hebben ze ook het hele jaar op gehamerd, dat ze willen dat groepen auditerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef Nihonjin het volgende:
[..]
100% mee eens. nog niet een echte winnaar ertussen gezien (iemand die de full package heeft)
de groups daarentegen zien er wel interessant uit.
Ik vind Katy leukerquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh!Zij is leuk
Maar Cheryl is leuker
quote:Vechtpartij bij X Factor
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Op het podium van het Britse programma X Factor is een vechtpartij uitgebroken.
Bij kandidaat Abbey Johnston sloegen de stoppen door toen ze slecht commentaar kreeg van jurylid Simon Cowell. Het meisje draaide zich om naar haar beste vriendin Lisa Parker en sloeg haar keihard in het gezicht.
De 17-jarige Lisa is met stomheid geslagen en vertelt aan Daily Mirror: "Ik voelde plotseling iets op mijn hoofd. Het besef dat ik een klap kreeg, kwam pas later. Ik had meteen last van hoofdpijn. Abbey werd na de klap gegrepen door een bodyguard. Ik werd tegen een muur gedrukt, zodat ik haar niet kon aanvallen. Als Simon geen grof commentaar had gegeven, was er niets aan de hand geweest."
Al bij binnenkomst werden Abbey en Lisa flink uitgejoeld door het publiek. De meisjes maakten een grap over de leeftijd van jurylid Louis Walsh (57) en vroegen aan de wereldberoemde zangeres Natalie Imbruglia: "Wie ben jij eigenlijk?"
De vechtpartij wordt zaterdagavond in Engeland uitgezonden. Klik hier voor een foto.
Nee, dat komt volgende week pas.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:34 schreef Flounder het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje van de 2 kandidaten die 2 juryleden beledigen en op het podium gaan vechten?
holy cow, wat een stemquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar is wel slechter beeldIk download hem gewoon binnen 3 minuten, zet hem op mijn mediaplayer en kijk hem op mijn 40 inch LCD tv, lekker op de bank met laptop op schoot
Niet echt de X Factor maar wel een geweldige stem
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:39 schreef Flounder het volgende:
[..]
Oh echt?
En ik zit me de hele middag al suf te zoeken!
Dat was in het laatste stukje, waarin ze vooruit blikte op volgende week, te zienquote:
Vorige week lieten ze ook dat stukje zien... vandaa dat ik er helemaal klaar voorzatquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Dat was in het laatste stukje, waarin ze vooruit blikte op volgende week, te zien
ze hebben in seizoen 1 ook al eens meegedaanquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:23 schreef charmed_angel het volgende:
Die boyband was wel goed en lekker
Geweldig ja. Verschrikkelijk nummer, maar zij deed het tof.quote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Loved it!!! Die zie ik in de finale komen,! Heeft al de xfaxtor en de stem en de overtuiging. Mijn favoriet tot op heden
quote:Op zondag 5 september 2010 01:25 schreef marcodej het volgende:
Ze lijken zo uit Little Britain gelopen te zijn.
doemijdiemaarquote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Loved it!!! Die zie ik in de finale komen,! Heeft al de xfaxtor en de stem en de overtuiging. Mijn favoriet tot op heden
Daar vond ik geen f*ck aanquote:
Ze heeft wel wat.quote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 08:21 schreef oYo het volgende:
Damn wat goedquote:Op zondag 5 september 2010 14:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
verder blijf ik erbij, nog steeds geen verbazinwekkende audities tot nu toe...
favoriet van gisteren:
en ik had eigenlijk graag de hele auditie van Treyc gezien
Cherquote:
En de mijne. Maar haar stem was wel ontzettend lekker.quote:Op maandag 6 september 2010 14:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was mijn eerste reaktie ook
quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Cheren die quirky dude die Winehouse deed
Ze is gewoon dunquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En de mijne. Maar haar stem was wel ontzettend lekker.
Ja. James Brown. Kippenvel.quote:Op zondag 12 september 2010 00:31 schreef Cybart het volgende:
bij het volgende reclame blok beland:
Terecht dat Louis opkomt voor Paije en wegliep!!!
ach krijg toch malaria cheryl....
benieuwd hoe dit afloopt
(al weet je stiekem al dat dit het einde van de aflevering gaat worden, met aanzwellende muziek enzo....)
we gaan het zo zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |