Maar jij hebt dan ook niet zo'n goede smaak hequote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond haar helemaal niet zo goed
ik vond het ook zo'n poppetje.... met veel make-up en veel te dunquote:Op zondag 12 september 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook niet zo'n goede smaak he![]()
Oh god. Dus je kraakt haar af vanwege haar uiterlijkquote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het ook zo'n poppetje.... met veel make-up en veel te dun
Je moet niet naar het uiterlijk kijken, maar naar het totale plaatjequote:Op zondag 12 september 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het ook zo'n poppetje.... met veel make-up en veel te dun
Ik hou niet van haar stem... gewoon het totaalplaatje... dus ja daar hoort ook haar uiterlijk bijquote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh god. Dus je kraakt haar af vanwege haar uiterlijk
Er is ook geen probleemquote:Op zondag 12 september 2010 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wat is het probleemIedereen heeft toch een andere smaak?
Neuh, er wordt gewoon gediscussieerd, daar is een forum voor hequote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik word half aangevallen, omdat ik haar niet goed vind
Whoohooquote:Kusjes voor D.
Nog lekker mannenquote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik niet veel bijzonders
Maar dat mag je natuurlijk met me oneens zijn
quote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ben juist blij dat ze flink wat make-up op heeft, want volgens mij is de basis nogal lellik
yeah!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:17 schreef Stranger het volgende:
http://www.youtube.com/wa(...)lepage&v=9SdsXdqgTWE
Bada Badoo ftw
hier haat ik je voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |