Och ja, Fles heeft het weer gedaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:29 schreef Peter het volgende:
[TREIN] #237 Waar Fles zich aan irriteert
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef dennistd het volgende:
Het irriteert me en ik erger me er aan als mensen zeggen zich ergens aan te irriteren
De bestaande stopper Zutphen-Nijmegen gaat gewoon twee stationnetjes verder doorrijden. Da's allesquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe ze dat gaan doen? Wordt dit een extra trein tussen Nijmegen en Arnhem? Vraag me af of dat ooit gaat passen... Dan zouden ze wel de 3600 kunnen upgraden naar echte intercity, want 4 treinen per uur voor Nijmegen-Lent, Elst en Arnhem Zuid is meer dan genoeg.
Deutsche Bahn natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:06 schreef Ireyon het volgende:
Waar kan ik het beste een ticket Brussel - Aken kopen?
DB-Freakquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Deutsche Bahn natuurlijk.
[ afbeelding ]
Voor ¤ 19,-. met de Europa Spezial Belgien.
Is een omgeleide ICE,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:51 schreef megamandy het volgende:
Zondag zat ik in de bus in Eindhoven, en toen zag ik opeens een ICE het station inrijden? Dit is toch normaal niet? Vroeg mij echt af waar die heenging. Fijne treinen
jammer :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is een omgeleide ICE,
zie -> http://www.ns.nl/werktrajecten/index.form (1e bericht)
Welkom in het rappe-nerds topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
jammer :p
bedankt voor de snelle reactie
Een hele lap tekst zonder het woord "welke". Je leert het nog wel eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:44 schreef greavy het volgende:
Hulde voor het NS-personeel afgelopen dinsdagmiddag in Den Haag CS rond 13:50.
De trein van Den Haag naar Venlo stond klaar, er werd gefloten, deuren werden gesloten.
Echter, er was nog een blinde vrouw in aantocht, die een hond en stok had. Deze wou instappen, maar slaagde niet echt. Vrijwel meteen wat het een gil over het perron van een NS-medewerker die er vlakbij stond, naar de HC die aan de andere kant van de trein aanwezig was (betrof VIRM IV).
Mevrouw werd met nog 2 andere NS-medewerkers begeleidt naar de deur die nog open was, en waar de HC ook nog stond. Mevrouw kon nog mee, en was erg blij. De NS medewerkers namen het "een stukje service voor mindervaliden".
Voordat we vertrokken werd er in de trein al omgeroepen dat we wat langer moesten wachten met vertrekken.
Nadat we eindelijk konden vertrekken, werd dit ook netjes omgeroepen, en de vertraging ook. Dit was 4 minuten. In Rotterdam hadden we nog 2 minuten over.
Tevens in Rotterdam ook weer een goed stuk service: De HC had contact opgenomen met S&V in Rotterdam, omdat deze blinde mevrouw er daar uit moest. Ze wou zichzelf wel redden, zei ze. In Rotterdam werd ze netjes geholpen om de trein uit de komen, en bij de trap naar beneden te gaan. Achteraf was ze er ook wel erg blij mee.
Je hebt het ruimtelijk inzicht van een vrouw of wat?quote:
Zie je echt de gruwelijke taalfout niet welke ze op dat blad gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee vertel het me maar.
Hangt daar een staat van Amsterdam Zuid op Diemen Zuid?![]()
Wat een pipo's...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een zoekplaatje! Wat klopt er niet op onderstaande foto?
[ link | afbeelding ]
Jij cummed op dingen die je niet mag?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwam trouwens in de bus nog een uiting van gelijkgestemden tegen:
[ afbeelding ]
Of allebeiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:24 schreef Duvel het volgende:
Iemand die in elk geval ofwel opgewonden raakt van de OV-chipkaart, ofwel de OV-chipkaart vergelijkt met nazi's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |