Je hebt het ruimtelijk inzicht van een vrouw of wat?quote:
Zie je echt de gruwelijke taalfout niet welke ze op dat blad gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee vertel het me maar.
Hangt daar een staat van Amsterdam Zuid op Diemen Zuid?![]()
Wat een pipo's...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een zoekplaatje! Wat klopt er niet op onderstaande foto?
[ link | afbeelding ]
Jij cummed op dingen die je niet mag?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwam trouwens in de bus nog een uiting van gelijkgestemden tegen:
[ afbeelding ]
Of allebeiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:24 schreef Duvel het volgende:
Iemand die in elk geval ofwel opgewonden raakt van de OV-chipkaart, ofwel de OV-chipkaart vergelijkt met nazi's.
En hoe laat zal hij normaal gesproken langs Almelo gaan? rond kwart voor 7quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:15 schreef dennistd het volgende:
Voor de circustreinliefhebbers (leuk voor galgje):
Dinsdag vertrekt circus Roncalli weer uit Amsterdam naar Hannover per trein. De tijden (onder voorbehoud):
tr 47797 Awhv 08:08 - Bh 11:13 (30 wagens)
tr 47799 Awhv 16:08 - Bh 19:13 (26 wagens)
Awhv=Amsterdam Westhaven
Bh=Bad Bentheim
dat dacht ik al ja, maar een vertraging word dat nog ergens weergegeven? of is het onmogelijk om daarachter te komenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:29 schreef dennistd het volgende:
Ik denk heel iets eerder, Almelo-Bentheim is zo'n 35 minuten. Hou er wel rekening mee dat ie rustig twee uur eerder of vier uur later kan zijn, met goederen weet je het maar nooit...
Neem maar een klapstoeltje en een uitgebreid lunchpakket meequote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
dat dacht ik al ja, maar een vertraging word dat nog ergens weergegeven? of is het onmogelijk om daarachter te komen?
Dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem maar een klapstoeltje en een uitgebreid lunchpakket mee
Och, Camiel Eurlings heeft de eerste CDA verkiezingsstunt voor de volgende verkiezingen er alweer inzitten: zolang er geen oplossing is voor de dubbele opstaptarieven bij spoorvervoerders blijven papieren kaartjes gehandhaafd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwam trouwens in de bus nog een uiting van gelijkgestemden tegen:
[ afbeelding ]
Dat laatste in een linnen tasje.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Neem maar een klapstoeltje en een uitgebreid lunchpakket mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |