Jep. Voor mannen en vrouwen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:49 schreef Internetheld het volgende:
is daar trouwens dienstplicht zo ja , ook voor vrouwen?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef DroogDok het volgende:
Als je dienstplicht heb gaan er meer mooie vrouwen in dienst, hier gaan alleen shag-rokende potten bij het leger.
Zijn ze zonder nog niet gevaarlijk genoeg?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:29 schreef Heatseeker het volgende:
Vrouwen met wapens in het algemeen.
Ik zie ze liever met een wapen dan in een auto hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn ze zonder nog niet gevaarlijk genoeg?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik zie ze liever met een wapen dan in een auto hoor.
Iemand die het begrijptquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn ze zonder nog niet gevaarlijk genoeg?
Ik mis je punt..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef sp3c het volgende:
de meesten zijn vooral heel erg jong volgens mij
Omdat het dienstplichtige zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef sp3c het volgende:
Maakt het er niet minder lekker op hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef sp3c het volgende:
Geen magazijn geplaatst maar wel een lekker peppie er naast op zo'n manier dat 'ie het hulzengatdeksel blokkeert? Nice goingquote:
Die neuzen van die vrouwenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze mogen er echter ook zeer zeker zijn.
Pff ik klaag toch ook niet over dat kleine neusje van jouquote:
Alsof je daar over iets te zeggen hebt met zo'n special forces meisjequote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef Esses het volgende:
Ik zou ze nog steeds m'n bed niet uit trappen...
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Pff ik klaag toch ook niet over dat kleine neusje van jou
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Alsof je daar over iets te zeggen hebt met zo'n special forces meisje
Ik ben heer en meester in bedquote:Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Alsof je daar over iets te zeggen hebt met zo'n special forces meisje
Ik hoop het voor de vrouwen nog iets meer. Zal het beschermende oerinstinct wel zijn dat opspeelt.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:11 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de vrouwen nog iets meer. Zal het beschermende oerinstinct wel zijn dat opspeelt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef BradleyQ het volgende:
Israël kent inderdaad bijzonder mooie vrouwen.
Trouwens het hele Midden-Oosten wel, alleen zie je ze wat minder.[ afbeelding ]
Gast... het gaat om chicks kijken, je kan ook gewoon niet overal je politieke visie op ventileren...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef GrotePierFR het volgende:
IDF vrouwen. Dat zijn net de vrouwelijke werknemers van de schurk in James Bond films, temeer omdat ze schurkenstaat Israël dienen (ja, het is veilig om Israël voor schurkenstaat uit te maken gezien het beleid en de leden van die regering).
Dan ben je bij die Russische chicks niets beter af met hun Systemaquote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
W8 maar dat ze Krav Maga op je snaakje doet.. dan ben je nergens meer
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef GrotePierFR het volgende:
IDF vrouwen. Dat zijn net de vrouwelijke werknemers van de schurk in James Bond films, temeer omdat ze schurkenstaat Israël dienen (ja, het is veilig om Israël voor schurkenstaat uit te maken gezien het beleid en de leden van die regering).
quote:
Gast dat jij hier probeert intelligent over te komen in een topic wat gemaakt is voor foto's van lekkere Israelische wijfen waarop Rave terecht metquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
![]()
Handhaver van de internationale rechtsorde maar o wee als je iets zegt van een geliefd land dat constant de internationale rechtsorde bewust aan het ontlopen is.
Het aanbidden van de vertegenwoordigers van zo'n land, temeer omdat ze vrouw zijn vind ik een beetje krom. Maar ja, militairen staan niet bekend om denkkracht.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
![]()
Handhaver van de internationale rechtsorde maar o wee als je iets zegt van een geliefd land dat constant de internationale rechtsorde bewust aan het ontlopen is.
Het aanbidden van de vertegenwoordigers van zo'n land, temeer omdat ze vrouw zijn vind ik een beetje krom. Maar ja, militairen staan niet bekend om denkkracht.
Ach als er meer plaats op de vloer is zou ik er dus geen probleem mee hebben haar een rag burn te laten oplopen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef Esses het volgende:
Ik zou ze nog steeds m'n bed niet uit trappen...
Haha, vergeet je slabbertje nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ach als er meer plaats op de vloer is zou ik er dus geen probleem mee hebben haar een rag burn te laten oplopen.
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef BradleyQ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:53 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prinses van Denemarken
Nee, politiek gemotiveerde beslissing.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
Van IDF vrouwen naar dames in uniform..... hadden de heren niet genoeg IDF plaatjes
Misschien foto's van jou in uniform posten?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
Van IDF vrouwen naar dames in uniform..... hadden de heren niet genoeg IDF plaatjes
Heb ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Misschien foto's van jou in uniform posten?
Kunnen we fixen.quote:
Hot damn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:37 schreef Tiger20 het volgende:
Kpt Karen Vandenbroucke, 350 Smd BAF
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ssst !!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Je hebt me deze ooit eens gestuurd?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef rubje het volgende:
[..]
echt blij kijkt ze niet ,meer van: oh ja joh?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Nee, politiek gemotiveerde beslissing.
quote:
Al zou ik hem toch niet echt omhoog krijgen van de gedachte aan het roven van een land en vervolgens een bevolking onderdrukken....quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef BradleyQ het volgende:
Israël kent inderdaad bijzonder mooie vrouwen.
[ afbeelding ]
Jezus die dingen achterop hun hoofden.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:48 schreef Lone_Gunman het volgende:
[ afbeelding ]
Is die rechter blij dat ie geholpen wordt of is er meer?![]()
De linker is overigens een vrouwelijke soldaat van de Indiase paramilitaire organizatie: CRPF (Central Reserve Police Force) welke ook actief mee doet aan diverse VN vredesoperaties zoals in de pic.
De Russische president is overigens ook niet vies van vrouwen in uniform[ afbeelding ] [ afbeelding ]
In de Indiase deelstaat Jammu& Kashmir ontbreken ze ook niet[ afbeelding ]
Goh...ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat er iemand weer zoiets zou posten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Brouw-Meester het volgende:
[..]
Al zou ik hem toch niet echt omhoog krijgen van de gedachte aan het roven van een land en vervolgens een bevolking onderdrukken....
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Brouw-Meester het volgende:
[..]
Al zou ik hem toch niet echt omhoog krijgen van de gedachte aan het roven van een land en vervolgens een bevolking onderdrukken....
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Brouw-Meester het volgende:
[..]
de amerikanen hebben waarschijnlijk meer soldaten dan wij nederlanders hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Remco026 het volgende:
Die Amerikanen hebben waarschijnlijk meer vrouwelijke piloten als dat wij totaal aan piloten hebben
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
de amerikanen hebben waarschijnlijk meer soldaten dan wij nederlanders hebben
Opschepperquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden nog een relatie gehad met een Amerikaanse Blackhawk vliegster.
Not even close. Inclusief reservisten zitten ze tegen de drie miljoen aan, actief dienend is ongeveer de helft daarvan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
de amerikanen hebben waarschijnlijk meer soldaten dan wij nederlanders hebben
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef nullicedo het volgende:
Israelische meidenhelaas word ik niet vrolijk als ik zie wat er bij onze defensie rondloopt
![]()
Je keek vast in de spiegelquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar jij gekeken hebt, maar heb genoeg mooie vrouwen gezien
bij open dagen gaat er een uitvraag uit om pasfoto's, bikinifoto's en dergelijke in te sturen. Aan de hand daarvan word door de Commissie Seksuele Aantrekkingskracht (CSA) een besluit genomen welke dames uitgenodigd worden. De CSA zijn trouwens alleen maar oude hoofdofficieren die met FLO zijn (functioneel leeftijd ontslag) en dus wel wat vrouwelijk schoon kunnen waarderen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar jij gekeken hebt, maar heb genoeg mooie vrouwen gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |