de amerikanen hebben waarschijnlijk meer soldaten dan wij nederlanders hebbenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Remco026 het volgende:
Die Amerikanen hebben waarschijnlijk meer vrouwelijke piloten als dat wij totaal aan piloten hebben
Absoluut niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
de amerikanen hebben waarschijnlijk meer soldaten dan wij nederlanders hebben
Opschepperquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden nog een relatie gehad met een Amerikaanse Blackhawk vliegster.
Not even close. Inclusief reservisten zitten ze tegen de drie miljoen aan, actief dienend is ongeveer de helft daarvan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef cool15 het volgende:
[..]
de amerikanen hebben waarschijnlijk meer soldaten dan wij nederlanders hebben
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef nullicedo het volgende:
Israelische meidenhelaas word ik niet vrolijk als ik zie wat er bij onze defensie rondloopt
![]()
Je keek vast in de spiegelquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar jij gekeken hebt, maar heb genoeg mooie vrouwen gezien
bij open dagen gaat er een uitvraag uit om pasfoto's, bikinifoto's en dergelijke in te sturen. Aan de hand daarvan word door de Commissie Seksuele Aantrekkingskracht (CSA) een besluit genomen welke dames uitgenodigd worden. De CSA zijn trouwens alleen maar oude hoofdofficieren die met FLO zijn (functioneel leeftijd ontslag) en dus wel wat vrouwelijk schoon kunnen waarderen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar jij gekeken hebt, maar heb genoeg mooie vrouwen gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |