Ik hoop het voor de vrouwen nog iets meer. Zal het beschermende oerinstinct wel zijn dat opspeelt.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:11 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik hoop het voor de vrouwen nog iets meer. Zal het beschermende oerinstinct wel zijn dat opspeelt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef BradleyQ het volgende:
Israël kent inderdaad bijzonder mooie vrouwen.
Trouwens het hele Midden-Oosten wel, alleen zie je ze wat minder.[ afbeelding ]
Gast... het gaat om chicks kijken, je kan ook gewoon niet overal je politieke visie op ventileren...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef GrotePierFR het volgende:
IDF vrouwen. Dat zijn net de vrouwelijke werknemers van de schurk in James Bond films, temeer omdat ze schurkenstaat Israël dienen (ja, het is veilig om Israël voor schurkenstaat uit te maken gezien het beleid en de leden van die regering).
Dan ben je bij die Russische chicks niets beter af met hun Systemaquote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
W8 maar dat ze Krav Maga op je snaakje doet.. dan ben je nergens meer
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef GrotePierFR het volgende:
IDF vrouwen. Dat zijn net de vrouwelijke werknemers van de schurk in James Bond films, temeer omdat ze schurkenstaat Israël dienen (ja, het is veilig om Israël voor schurkenstaat uit te maken gezien het beleid en de leden van die regering).
quote:
Gast dat jij hier probeert intelligent over te komen in een topic wat gemaakt is voor foto's van lekkere Israelische wijfen waarop Rave terecht metquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
![]()
Handhaver van de internationale rechtsorde maar o wee als je iets zegt van een geliefd land dat constant de internationale rechtsorde bewust aan het ontlopen is.
Het aanbidden van de vertegenwoordigers van zo'n land, temeer omdat ze vrouw zijn vind ik een beetje krom. Maar ja, militairen staan niet bekend om denkkracht.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
![]()
Handhaver van de internationale rechtsorde maar o wee als je iets zegt van een geliefd land dat constant de internationale rechtsorde bewust aan het ontlopen is.
Het aanbidden van de vertegenwoordigers van zo'n land, temeer omdat ze vrouw zijn vind ik een beetje krom. Maar ja, militairen staan niet bekend om denkkracht.
Ach als er meer plaats op de vloer is zou ik er dus geen probleem mee hebben haar een rag burn te laten oplopen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:45 schreef Esses het volgende:
Ik zou ze nog steeds m'n bed niet uit trappen...
Haha, vergeet je slabbertje nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ach als er meer plaats op de vloer is zou ik er dus geen probleem mee hebben haar een rag burn te laten oplopen.
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:15 schreef BradleyQ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|