9 uur hebben ze een minuut of 5 geleden verbroken.quote:
quote:World Cup games tonight are boring. Can they borrow some points from Mahut and Isner please?
Hey!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Enkele tennisrecords: http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_tennis_match_records
qua lengte van wedstrijden dan...
quote:Longest women's match: In 1984, Vicki Nelson-Dunbar took 6 hours, 31 minutes to defeat Jean Hepner 6–4, 7–6(11). The match featured a 29-minute, 643-shot rally, the longest in professional tennis history. [1]
6 uur gister waren de eerste 3quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Van de toeschouwers mag het volgens mij wel bijna afgelopen zijn, na 9 uur op zo'n stoeltje.
Iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef kepler het volgende:
Maar als ze dadelijk morgen verder gaan, dan hebben ze weer energie en wordt het dadelijk nog 100-100 ofzo
Zat ik ook net aan te denken, die zitten er ook alleen nog maar omdat het een legendarische wedstrijd is volgens mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Van de toeschouwers mag het volgens mij wel bijna afgelopen zijn, na 9 uur op zo'n stoeltje.
Tv: BBC 2; internet: www.atdhe.net en misschien Net5.quote:
quote:
Dat moet echt een kutrally geweest zijn. In de bron van Wiki staat dat het voornamelijk lobs waren.quote:
Echt hequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je zulke winners blijven slaan, ongelooflijk!
Die gasten hebben zulke kramp in hun armen morgen..quote:
Hou nou op over de lampen op straatquote:
thank youquote:
Dat word de komende 3 maanden niet fappenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Die gasten hebben zulke kramp in hun armen morgen..
De winnaar speelt tegen Thiemo de Bakkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef wdn het volgende:
En dan wint er 1 en die ligt de volgende wedstrijd met 6-0 6-0 6-0 er uit omdat'ie op is
Nu kan het; er is een wissel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef kwiwi het volgende:
ik durf niet eens meer naar de wc te gaan, zometeen mis ik het einde nog
Die heeft er gelukkig ook pas een paar setjes opzitten, valt natuurlijk wel in het niets bij deze wedstrjidquote:
oooooooooh dat laat ze nog maar even doorgaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
De winnaar speelt tegen Thiemo de Bakker
gokje... niet? Die zal wel aan het relaxen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
Hoe zal Thiemo inderdaad naar deze wedstrijd kijken?
Vergeleken met deze pot was de pot van Thiemo een korte warming-up.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Die heeft er gelukkig ook pas een paar setjes opzitten, valt natuurlijk wel in het niets bij deze wedstrjid
HGaaf, ik heb een keer een topic geopend over indrukwekkende tennisrecords. Dit past er ook wel in, al staat het er waarschijnlijk wel tussen. Maar was gaaf zeg.quote:
Tegen half 11..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Hoe laat zijn ze gisteren gestopt vanwege het duister?
Is al verbroken. Door beide.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Seam het volgende:
Wat is het volgende record wat verbroken kan worden?
Aantal aces?
Donequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Seam het volgende:
Aantal aces?
Kijk eens op de vorige pagina'squote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef choc0mel het volgende:
kan iemand me een livestream geven van tennis?
quote:
zit op de bank met popcorn en een drankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
Hoe zal Thiemo inderdaad naar deze wedstrijd kijken?
Zijn er voor deze match dan nog records te verbreken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Seam het volgende:
Jammer dat ze niet de nummer twee op dat lijstje laten zien. Wil weleens weten hoe hard dit boven al het ander uitsteekt.quote:
Langste rallyquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn er voor deze match dan nog records te verbreken?
Dat zal altijd voor vrouwen zijn denk ik. Mannen slaan harder.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef MilaNL het volgende:
Langste rally ooit staat op 29 minuten dus dat is lastig te verbreken
Tnxquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
ATDHE'rs, beter open je http://www.rojadirecta.com/canal/BBC2.500k.vlc in VLC
Your welcome
Topic aanmaken voor streamers?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ja, leuk die VLC-stream. Maar die loopt dik achter.
Bij welke salon dan?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Isner heeft volgens mij al een game of 25 geen dubbele fout meer geslagen
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isnerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef BasementDweller het volgende:
Is dit alleen op BBC? Ik ontvang niks met mn digitale TV van KPN
Ik kom na het voetbal wel weer kijken iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Alsof je naar een live snickerreclame zit te kijken: Not going anywhere for a while?
Hij blijft zijn games wel winnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Isner zit er fysiek al een game of 30 doorheen, maar nu wordt het echt duidelijk ....
Veel-Veelquote:
dat wordt een fysio opzoeken na de matchquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er trouwens enorm veel respect voor hoe goed ze nog staan te serveren na 9 uur tennis.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Het zou niet moeten zijn afgelopen voor de 100.
Easy Prey voor Thiemo de Bakker morgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
dat wordt een fysio opzoeken na de match
Kan me zelfs voorstellen dat dit nu puur op adrenalina gaat en de verliezer compleet instort...
6-discs dvd zeker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Heb alvast de samenvatting op DVD box gepreorderd.
Die gasten gaan na de wedstrijd direct aan het infuus om weer op krachten te komen. En na Wimbledon een tijdje in de revalidatie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
dat wordt een fysio opzoeken na de match
Kan me zelfs voorstellen dat dit nu puur op adrenalina gaat en de verliezer compleet instort...
Vind ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
Het maakt me geen fuck uit wie er wint, maar voor de heroïek zou het mooi zijn als het vandaag nog eindigt.
Zowel fysiek als mentaal denk ik, die Isner ziet er uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die gasten gaan na de wedstrijd direct aan het infuus om weer op krachten te komen. En na Wimbledon een tijdje in de revalidatie.
Karlovic met 78 meen ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die gasten gaan na de wedstrijd direct aan het infuus om weer op krachten te komen. En na Wimbledon een tijdje in de revalidatie.
Wie was de vorige recordhouder aces slaan trouwens? Nu is het isner op 1 en Mahut op 2, maar wie is nummer 3?
quote:
25e keer: half 11 ongeveer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Seam het volgende:
Tot hoelaat zouden ze nu kunnen spelen? Uur of elf?
deze matchquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef thettes het volgende:
Ik volg het nog maar net, maar wat is het huidige record langste professionele tennispartij ooit?
het huidige record is deze match.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef thettes het volgende:
Ik volg het nog maar net, maar wat is het huidige record langste professionele tennispartij ooit?
Sorry met deze snelheid hou ik niet alles bijquote:
"Kregen we maar overuren uitbetaald"quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Outlined het volgende:
Wat zou er nou in de hoofden van die gasten rondgaan: "ik wil dat prijzengeld maar die gast aan de andere kant van het net denkt er !@#$% hetzelfde over"
Dit gaat niet meer om geld of punten, maar om geschiedenis te schrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Outlined het volgende:
Wat zou er nou in de hoofden van die gasten rondgaan: "ik wil dat prijzengeld maar die gast aan de andere kant van het net denkt er !@#$% hetzelfde over"
Denk niet dat ze daar mee bezig zijn hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer om geld of punten, maar om geschiedenis te schrijven.
6 uur 33 minuten: Clement-Santoro RG.quote:
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geledenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Doei schat, zie je vanavond!
Je blijft toch niet te lang weg he?
Nee hoor, die 2 gasten beginnen op 2-2 vijfde set, kan nooit lang meer duren!
Al een paar keer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef gers het volgende:
zijn trouwens de ballenjongens al vervangen of zitten ze daar al de hele avond
Die vervangen ze sowieso na een paar games steeds. Ik heb medelijden met de umpire..die zit vast aan de stoel inmiddels..compleet vergroeid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef gers het volgende:
Die worden gewisseld. De scheidsrechter nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Doei schat, zie je vanavond!
Je blijft toch niet te lang weg he?
Nee hoor, die 2 gasten beginnen op 2-2 vijfde set, kan nooit lang meer duren!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geleden(hij is overigens alsnog naar bed gegaan even later, tegen mn andere zoon gezegd dat hij hem af mocht kijken. Daar begin ik spijt van te krijgen).
Niet doen, hij maakt sportgeschiedenis mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geleden(hij is overigens alsnog naar bed gegaan even later, tegen mn andere zoon gezegd dat hij hem af mocht kijken. Daar begin ik spijt van te krijgen).
Daar zat ik net ook al aan te denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef MilaNL het volgende:
Overlijden op het strijdveld. Prachtig, toch?
Die ref echter nietquote:
dat dus zoiets maak je nooit meer meequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet doen, hij maakt sportgeschiedenis mee.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze wedstrijd zal wel door Bavaria gesponsord worden. Lekker de FIFA stangen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er ondertussen al een paar ballenjongens ballenmannen zijn geworden.
Ik zou de ander toch wakker maken en weer voor de tv zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laat Isner alsjeblieft de 100 aces halen. Een century in tennis zou geniaal zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er ondertussen al een paar ballenjongens ballenmannen zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |