9 uur hebben ze een minuut of 5 geleden verbroken.quote:
quote:World Cup games tonight are boring. Can they borrow some points from Mahut and Isner please?
Hey!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Nielsch het volgende:
Enkele tennisrecords: http://en.wikipedia.org/wiki/Longest_tennis_match_records
qua lengte van wedstrijden dan...
quote:Longest women's match: In 1984, Vicki Nelson-Dunbar took 6 hours, 31 minutes to defeat Jean Hepner 6–4, 7–6(11). The match featured a 29-minute, 643-shot rally, the longest in professional tennis history. [1]
6 uur gister waren de eerste 3quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Van de toeschouwers mag het volgens mij wel bijna afgelopen zijn, na 9 uur op zo'n stoeltje.
Iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef kepler het volgende:
Maar als ze dadelijk morgen verder gaan, dan hebben ze weer energie en wordt het dadelijk nog 100-100 ofzo
Zat ik ook net aan te denken, die zitten er ook alleen nog maar omdat het een legendarische wedstrijd is volgens mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef Hephaistos. het volgende:
Van de toeschouwers mag het volgens mij wel bijna afgelopen zijn, na 9 uur op zo'n stoeltje.
Tv: BBC 2; internet: www.atdhe.net en misschien Net5.quote:
quote:
Dat moet echt een kutrally geweest zijn. In de bron van Wiki staat dat het voornamelijk lobs waren.quote:
Echt hequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je zulke winners blijven slaan, ongelooflijk!
Die gasten hebben zulke kramp in hun armen morgen..quote:
Hou nou op over de lampen op straatquote:
thank youquote:
Dat word de komende 3 maanden niet fappenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Die gasten hebben zulke kramp in hun armen morgen..
De winnaar speelt tegen Thiemo de Bakkerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef wdn het volgende:
En dan wint er 1 en die ligt de volgende wedstrijd met 6-0 6-0 6-0 er uit omdat'ie op is
Nu kan het; er is een wissel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef kwiwi het volgende:
ik durf niet eens meer naar de wc te gaan, zometeen mis ik het einde nog
Die heeft er gelukkig ook pas een paar setjes opzitten, valt natuurlijk wel in het niets bij deze wedstrjidquote:
oooooooooh dat laat ze nog maar even doorgaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
De winnaar speelt tegen Thiemo de Bakker
gokje... niet? Die zal wel aan het relaxen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
Hoe zal Thiemo inderdaad naar deze wedstrijd kijken?
Vergeleken met deze pot was de pot van Thiemo een korte warming-up.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Die heeft er gelukkig ook pas een paar setjes opzitten, valt natuurlijk wel in het niets bij deze wedstrjid
HGaaf, ik heb een keer een topic geopend over indrukwekkende tennisrecords. Dit past er ook wel in, al staat het er waarschijnlijk wel tussen. Maar was gaaf zeg.quote:
Tegen half 11..quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
Hoe laat zijn ze gisteren gestopt vanwege het duister?
Is al verbroken. Door beide.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Seam het volgende:
Wat is het volgende record wat verbroken kan worden?
Aantal aces?
Donequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Seam het volgende:
Wat is het volgende record wat verbroken kan worden?
Aantal aces?
Kijk eens op de vorige pagina'squote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef choc0mel het volgende:
kan iemand me een livestream geven van tennis?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |