zit op de bank met popcorn en een drankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Seam het volgende:
Hoe zal Thiemo inderdaad naar deze wedstrijd kijken?
Zijn er voor deze match dan nog records te verbreken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:26 schreef Seam het volgende:
Wat is het volgende record wat verbroken kan worden?
Jammer dat ze niet de nummer twee op dat lijstje laten zien. Wil weleens weten hoe hard dit boven al het ander uitsteekt.quote:
Langste rallyquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn er voor deze match dan nog records te verbreken?
Dat zal altijd voor vrouwen zijn denk ik. Mannen slaan harder.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef MilaNL het volgende:
Langste rally ooit staat op 29 minuten dus dat is lastig te verbreken
Tnxquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
ATDHE'rs, beter open je http://www.rojadirecta.com/canal/BBC2.500k.vlc in VLC
Your welcome
Topic aanmaken voor streamers?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef marcodej het volgende:
Ja, leuk die VLC-stream. Maar die loopt dik achter.
Bij welke salon dan?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Isner heeft volgens mij al een game of 25 geen dubbele fout meer geslagen
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isnerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef BasementDweller het volgende:
Is dit alleen op BBC? Ik ontvang niks met mn digitale TV van KPN
Ik kom na het voetbal wel weer kijken iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:29 schreef Dagonet het volgende:
Alsof je naar een live snickerreclame zit te kijken: Not going anywhere for a while?
Hij blijft zijn games wel winnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Isner zit er fysiek al een game of 30 doorheen, maar nu wordt het echt duidelijk ....
Veel-Veelquote:
dat wordt een fysio opzoeken na de matchquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb er trouwens enorm veel respect voor hoe goed ze nog staan te serveren na 9 uur tennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |