"Kregen we maar overuren uitbetaald"quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Outlined het volgende:
Wat zou er nou in de hoofden van die gasten rondgaan: "ik wil dat prijzengeld maar die gast aan de andere kant van het net denkt er !@#$% hetzelfde over"
Dit gaat niet meer om geld of punten, maar om geschiedenis te schrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:36 schreef Outlined het volgende:
Wat zou er nou in de hoofden van die gasten rondgaan: "ik wil dat prijzengeld maar die gast aan de andere kant van het net denkt er !@#$% hetzelfde over"
Denk niet dat ze daar mee bezig zijn hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef luckass het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer om geld of punten, maar om geschiedenis te schrijven.
6 uur 33 minuten: Clement-Santoro RG.quote:
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geledenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Doei schat, zie je vanavond!
Je blijft toch niet te lang weg he?
Nee hoor, die 2 gasten beginnen op 2-2 vijfde set, kan nooit lang meer duren!
Al een paar keer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef gers het volgende:
zijn trouwens de ballenjongens al vervangen of zitten ze daar al de hele avond
Die vervangen ze sowieso na een paar games steeds. Ik heb medelijden met de umpire..die zit vast aan de stoel inmiddels..compleet vergroeid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef gers het volgende:
Die worden gewisseld. De scheidsrechter nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Doei schat, zie je vanavond!
Je blijft toch niet te lang weg he?
Nee hoor, die 2 gasten beginnen op 2-2 vijfde set, kan nooit lang meer duren!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geleden(hij is overigens alsnog naar bed gegaan even later, tegen mn andere zoon gezegd dat hij hem af mocht kijken. Daar begin ik spijt van te krijgen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |