Niet doen, hij maakt sportgeschiedenis mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geleden(hij is overigens alsnog naar bed gegaan even later, tegen mn andere zoon gezegd dat hij hem af mocht kijken. Daar begin ik spijt van te krijgen).
Daar zat ik net ook al aan te denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef MilaNL het volgende:
Overlijden op het strijdveld. Prachtig, toch?
Die ref echter nietquote:
dat dus zoiets maak je nooit meer meequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet doen, hij maakt sportgeschiedenis mee.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze wedstrijd zal wel door Bavaria gesponsord worden. Lekker de FIFA stangen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er ondertussen al een paar ballenjongens ballenmannen zijn geworden.
Ik zou de ander toch wakker maken en weer voor de tv zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
'Ik wil deze wedstrijd afkijken, dan ga ik echt naar bed! Hij is toch bijna afgelopen', zei mijn zoon ruim 2 uur geleden(hij is overigens alsnog naar bed gegaan even later, tegen mn andere zoon gezegd dat hij hem af mocht kijken. Daar begin ik spijt van te krijgen).
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laat Isner alsjeblieft de 100 aces halen. Een century in tennis zou geniaal zijn
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat er ondertussen al een paar ballenjongens ballenmannen zijn geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |