abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83253194
Hm, ik had vanmorgen weer een controle bij de gynaecoloog en nu hebben ze eiwit in mijn urine aangetroffen. Mocht meteen door naar het lab om nogmaals bloed en urine in te leveren en mag morgen bellen voor de uitslag. Ik hoop dat het meevalt.
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:09:35 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83253281
Ai Fannetje, dat is wel even vervelend. Je bloeddruk was toch ook aan de hoge kant?

Ik hoop met je mee dat het allemaal meevalt..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83253355
Bloeddruk is idd ook constant te hoog. Ik slik daar ook medicijnen voor en nu is het altijd zo'n 140/90.
En dat in combinatie met eiwit in de urine kan duiden op zwangerschapsvergiftiging of het HELLP syndroom. Maar laten we maar hopen dat het dat niet is.
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:20:17 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83253701
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Fannetje het volgende:
Bloeddruk is idd ook constant te hoog. Ik slik daar ook medicijnen voor en nu is het altijd zo'n 140/90.
En dat in combinatie met eiwit in de urine kan duiden op zwangerschapsvergiftiging of het HELLP syndroom. Maar laten we maar hopen dat het dat niet is.
Als ze een heel ernstige verdenking zouden hebben had je vast wel eerder mogen bellen voor de uitslag dan volgende week pas.... En er zijn meerdere symptomen natuurlijk. We hopen gewoon dat het allemaal meevalt
pi_83253859
Oei Fannetje ik hoop heel erg dat de uitslag morgen goed is..... ken een aantal mensen die HELLP hebben gehad tijdens de zwangerschap, en ook rond jouw termijn... dus ik hoop echt van harte dat dat het niet is!
Wel fijn dat ze je heel goed in de gaten houden!!

Hou je vocht vast, of valt dat ook wel mee?
pi_83254161
Jee...dat is minder Fannetje...is het normaal dan dat je urine gecontroleerd wordt bij de vlos? Want dan ga ik dat maandag toch eens navragen als ik controle heb...
Vandaag alweer 17 weken...de tijd vliegt! Over 3 weken alweer op de helft...

Ik las wat over vliegen...hier zitten ze ook..vreselijk!
Heerlijk hoor dat warme weer, van mij mag het zo weken blijven.
Back in business.
pi_83254210
Volgens mij loopt Fannetje al bij de Gynaecoloog onder controle ivm die hoge bloeddruk Shirley en daardoor checken ze waarschijnlijk ook haar urine wat vaker
pi_83255790
Oh ok...een collega van me is ook net zwanger en moet bij de eerste keer naar de vlos een potje urine meenemen..vandaar dat ik het me afvroeg.
Back in business.
pi_83256537
Nee hoor, bij mij is nooit gecontroleerd op urine, behalve toen ik opeens heel veel vocht ging vasthouden en mijn bloeddruk opeens steeg. Maar normaal gesproken is er geen reden voor. Tenzij je klachten hebt (bijv. blaasontsteking vermoedt ofzo).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_83256540
Niet elke vlos doet het meer bij die van mij hoefde het niet en nu ik onder controle sta bij de gyn hoeft het eigenlijk ook niet! Maar als jij graag wilt dat het een keer extra gecheckt wordt, dan lijkt me dat geen probleem
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:35:16 #111
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83256671
Bah, Fannetje! Hopelijk loos alarm enzo...

Hier wordt overigens elke keer urine getest bij vk, moet daar plassen, dingetje inhangen en aan de secretaresse laten zien.... dolletjes.

Geen opruimwoede, en kan dat heel goed gebruiken, we gaan zondag verhuizen naar een verdieping/kelder met uitloop naar een tuin... Heerlijk! En airco... Heerlijkerder!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83256760
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef flugeltje het volgende:

Als ze een heel ernstige verdenking zouden hebben had je vast wel eerder mogen bellen voor de uitslag dan volgende week pas.... En er zijn meerdere symptomen natuurlijk. We hopen gewoon dat het allemaal meevalt
Ik moet morgen bellen, niet volgende week. Dat zou ik niet volhouden hoor

En inderdaad Shirley, ik ben nu zo'n zes weken onder controle van de gynaecoloog vanwege die te hoge bloeddruk. Bij de verloskundige is mijn urine ook nooit gecontroleerd. Nu bij de gyn voor de tweede keer, de vorige keer was er niks aan de hand.

Ik heb verder helemaal geen klachten trouwens, dus dat stelt wel enigszins gerust. Morgen zal ik het wel horen!
pi_83257204
Ik hoop zo dat het allemaal goed verloopt met Guess

Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is Fannetje

Bij mij is overigens elke controle mijn urine gecontroleerd.
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:51:15 #114
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83257271
Hier ook elke controle een potje meenemen

Oe Fannetje, gelukkig morgen dus al meer duidelijkheid. We gaan gewoon van het beste scenario uit...
pi_83258059
Fannetje wat vervelend, hoop dat de uitslag morgen goed is!

update sms van guess: ze heeft nu twee cm, er zijn weer vier tabletten ingebracht
rond 2300 uur wordt er weer gekeken, is er vordering dan morgen vliezen breken anders wordt er vannacht een ballonnetje ingebracht

schiet nog niet op dus!
pi_83258855
Ik ben gesloopt, verbOuwing en zwanger zijn is een slechte combi. Verder gaat alles goed! Baby is 24/7 druk. Peuter ook Dinsdag naar dierentuin geweest merk dat lopen steeds moeilijker gaat..Erg de balen van. Zo einde ego bericht via mobiel
pi_83260217
Arme Guess
pi_83260344
Ja, ik vind dat het geduld van guess aardig op de proef wordt gesteld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:21:35 #119
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83260466
Guess
pi_83260527
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
Arme Guess
Inderdaad, sjee, dat schiet niet op. Ik kom even duimen dat het vanaf nu sneller gaat.
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:19:33 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83263098
Het kindje van Guess heeft er echt geen zin in lijkt wel. Wat balen zeg! En frustrerend! Maar een hele dikke voor Guess, zet em op meid!

Fannetje das inderdaad wel even schrikken icm je bloeddruk. Hoop dat alles morgen goed blijft.

Manlief heeft vandaag de spiegel weer opgehangen . Ik schrok behoorlijk van mijn buik. Dit had ik niet verwacht! Snap nu waarom ik me de hele tijd zo dik voel. Was dus al zo'n 7 weken geleden dat ik met mn buik in een spiegel had gekeken. Er is wel wat veranderd zeg maar.

En eerste pakje gekocht . En een leenkinderwagen meegenomen . Ze hebben nu de toezegging gekregen dat onze kinderwagen volgende week geleverd wordt. De levertijd ligt dan volgens mij op 14 weken... Maar dat is dus maar afwachten.
pi_83265998
Guess, ik voel met je mee Hopelijk kan je nog even wat slapen voor het breken van de vliezen.
pi_83266055
Jeetje...die Guess..hopen dat het gauw gaat doorzetten.
Back in business.
pi_83266204
Sterkte Guess, je hebt het wel te verduren!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 07:35:47 #125
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_83271606
Goeiemorgen allemaal!
Zit hier lekker achter de laptop met alle deuren/ramen open de boel te luchten. Het is nu nog lekker fris.
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik niet, behalve boodschappen halen zometeen.

Hoop dat Guess ondertussen bevallen is.
pi_83271865
Ha Hobbes, hier hetzelfde! Even lekker alles open!

Ik ga iets meer doen, manlief heeft de auto thuis gelaten en is op de motor naar het werk, dus ik kan nog even shoppen! Ga in elk geval iets halen aan hor dingen, zodat we ook 's avonds laat lekker kunnen luchten dat scheelt ook al de helft! als ik vandaag de dingen heb gehaald die ik nog wil halen, dan ben ik klaar geloof ik heb alleen nog een boek of 10 nieuw liggen die ik nog wil lezen komende weken, moet goedkomen

Vannacht het idee dat mijn schaambeen echt knapte... wát een naar gevoel is dat! Denk dat er een hoofdje wat dieper is gaan zitten En nu ga ik even iets hikkends (denk voetjes) tussen mijn ribben vandaan vissen en nog een bakkie koffie pakken

Guess, ik hoop dat er eindelijk wat schot in de zaak is voor je!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 08:59:27 #127
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_83272673
Guess je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Heel veel sterkte nog
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_83272716
Goede morgen allemaal!
nog geen bericht van guess gehad, ik hoop zo dat ze er te druk bezig voor is of nog beter dat ze te druk met genieten is!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:02:22 #129
258612 nytar
boys boys boys
pi_83272744
Goeiemorgen!
Hier ook weinig plannen hobbesje, ik moet eten halen voor vanavond (morgen komen de grote boodschappen wel) en verder ga ik lekker chillen in de achtertuin tot de schaduw daar weg is en dan, heel misschien, nog een beetje schoonmaken in huis....maar misschien ook niet
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:02:38 #130
259886 pessie
pi_83272749
Guess, ik hoop dat je mama bent geworden vannacht! En anders nog heel veel sterkte met echt de allerlaatste loodjes .

Hier is het ook warm. En de zon schijnt. En ik heb zin om te zwemmen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:06:40 #131
258612 nytar
boys boys boys
pi_83272837
ik ook pessie! ik ben ook van plan om een kinderbadje te gaan aanschaffen en lekker met mn kont daarin te gaan zitten als het weer zo heet wordt
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:20:11 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83273177
Guess. ik hoop dat het vannacht allemaal is gaan vlotten en je inmiddels van je kleintje ligt te genieten

Het ziet er buiten echt heerlijk uit...

Wat zal ik toch eens gaan doen vandaag...

Veel plezier in de achtertuinen vandaag dames, geniete ervan
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:30:09 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83273438
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:01 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen allemaal!
nog geen bericht van guess gehad, ik hoop zo dat ze er te druk bezig voor is of nog beter dat ze te druk met genieten is!
Och jee dat schiet echt niet op he.
Ze zou me smssen maar ik hoopte dat ze het vergeten was, helaas weet jij ook nog niks dus?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83273802
Helaas te vroeg gejuicht! kreeg het volgende bericht:
twee dagen inleiden met hormonen heeft niet genoeg resultaat opgeleverd. weer naar huis hopen dat het vanzelf op gang komt, zo niet zondag ballonnetje en maandag inleiden. mocht dat niet helpen dan ks!

pFf het wordt haar echt niet makkelijk gemaakt! kop op guess!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:44:20 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83273866
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef draculettetje het volgende:
Helaas te vroeg gejuicht! kreeg het volgende bericht:
twee dagen inleiden met hormonen heeft niet genoeg resultaat opgeleverd. weer naar huis hopen dat het vanzelf op gang komt, zo niet zondag ballonnetje en maandag inleiden. mocht dat niet helpen dan ks!

pFf het wordt haar echt niet makkelijk gemaakt! kop op guess!
Oh jeetje, dat ze haar weer laten gaan ook zeg, wat zal dat een domper zijn
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:45:57 #136
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83273923
Waarom elke keer die wachttijd? ik snap dat eigenlijk niet zo goed...
Arme Guess...

Sterkte meid!!

Fannetje, hopelijk valt het allemaal mee!!
pi_83273985
Guess
Wat een beproeving Sterkte meid
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:54:02 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83274178
Guess

Sterkte meis

waarom sturen ze iemand nog naar huis toe in dit soort situaties? Ivm weekend ofzo?
pi_83274262
Jeutje Guess het schiet niet op zeg!! Hopelijk gaat er snel iets gebeuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:59:27 #140
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_83274373
Oh Guess .... ze maken het wel zwaar voor je zeg! Hoop dat het nu snel doorzet.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:59:39 #141
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83274384
Dat snap ik ook niet flugeltje... ...

Zo, drukke dag hier (bezoek, schoolkrant regelen, opruimen, schoonmaken) ...maar straks een weekendje vol rust als 't goed is, zonder kinderen (die gaan allemaal uit logeren...!!) en dat hebben we echt even nodig... even bijtanken.
Ik ben vandaag zonder duidelijke reden elke keer duizelig en misselijk, dus heb echt rust nodig, helaas kan ik die vanavond pas gaan nemen. Maar goed. Even gezeten, nu weer aan de slag...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:02:14 #142
258612 nytar
boys boys boys
pi_83274476
Onvoorstelbaar dat Guess nu weer naar huis is...heel veel sterkte!!
pi_83274801
De ellende is nu eenmaal dat een lichaam mee moet werken. Ze kunnen veel doen om een bevalling op te wekken, maar die methodes zijn niet altijd zaligmakend. Misschien wilde Guess zelf liever naar huis dan nog een paar dagen lang zo in het ziekenhuis te liggen? En misschien hebben ze haar wel een ruggenprik of een andere vorm van pijnstilling aangeboden? Ik zou er niet te snel vanuit gaan dat medisch personeel uit een stel sadisten bestaat dat het Guess zo moeilijk mogelijk maakt.

Ik vind het echt ontzettend rot voor je, Guess. Ik hoop dat je lichaam zich in de komende tijd zelf opmaakt voor de bevalling, want een keizersnede lijkt me zwaar. Maar ja, als het maandag nog niet op gang is gekomen en je zoveel pijn hebt dan zal een keizersnede vast een verlossing zijn. Maar zo stel je het je vantevoren niet voor, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83274894
Dat snap ik ook niet Flugel!
Wat ongelovelijk naar Guess, t wordt je echt niet gemakkelijk gemaakt zeg
En ook apart dat ze verder niets doen aangezien t kind toch groot geschat wordt? Daarom werd ze toch al met 41 weken ingeleid??

Hier nog steeds baby in mijn buik En die heeft geloof ik ook geen plannen om eruit te komen, maar vandaag is de enige dag dat dat ook mag Want vandaag is mijn schoonmoeder jarig

Straks poolparty (zoals ze t noemde) bij mijn zus. Dus daar ga ik zo maar even heen. Lekker druk met allemaal kinderen
Eerst nog even was wasjes draaien.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:15:27 #145
259886 pessie
pi_83274895
Guess wat vervelend! Maar de placenta doet zn werk dus nog goed, en je hebt ook nog genoeg vruchtwater? Ik hoop dat je voor zondag spontaan weeën krijgt.
pi_83275160
Pfff wat vervelend Guess! Misschien dat je thuis wel beter kan ontspannen en dat het dan eindelijk wel op gang gaat komen, ik hoop het echt voor je! Sterkte!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83275254
Arme Guess
pi_83275280
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat snap ik ook niet Flugel!
Wat ongelovelijk naar Guess, t wordt je echt niet gemakkelijk gemaakt zeg
En ook apart dat ze verder niets doen aangezien t kind toch groot geschat wordt? Daarom werd ze toch al met 41 weken ingeleid??
Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.
pi_83275329
Maar hadden ze niet tegen Guess gezegd dat ze zou blijven tot haar kindje geboren zou zijn? Dan lijkt me dat echt wel een enorme domper, om zo weer naar huis gestuurd te worden...
pi_83275436
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.
nee ik weet dat dat geen gebruikelijke procedure is, maar ik vind het wel vreemd als dat de reden is van inleiden, dat ze je dan wel weer naar huis sturen. Terwijl er (wat ik me kan herinneren) best al een tijdje gezegd wordt tegen dr dat ze dr echt niet gaan laten lopen tot 42 weken ivm grootte van het kind.
Maar misschien heb ik t verkeerd begrepen kan ook
Mja blijft balen als je lichaam dan ook niet echt meewerkt
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:42:09 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83275842
Darn zeg, het wordt allemaal wel een hele erge beproeving zo voor je Guess
Respect dat je van frustratie nog geen KS "geëist" hebt

Pessie? Hoezo leenkinderwagen meegenomen?? Waarom?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83276485
Guess wat klote!
pi_83277439
Sjonge Guess... sterkte joh.

BTW, waarom moest Guess met 40 weken eigenlijk al ingeleid worden? Mijn geheugen is een zeef.

Ik werd net gebeld dat mijn suiker weer te hoog was... dus volgende week weer nuchter suiker laten prikken. :|

Zo, tijd voor een perenijsje.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:32:17 #154
259886 pessie
pi_83278104
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Darn zeg, het wordt allemaal wel een hele erge beproeving zo voor je Guess
Respect dat je van frustratie nog geen KS "geëist" hebt

Pessie? Hoezo leenkinderwagen meegenomen?? Waarom?
Omdat ik na 13 weken levertijd niet echt het vertrouwen meer heb dat de wagen nog komt. En ik ben dinsdag wel 36 weken zwanger en dan wil ik iets in huis hebben staan. Mijn hormonen willen dat zeg maar. Verder moet ik wat dingen nameten ed voor mn moeder met betrekking tot de kinderwagenbak en dat doe ik liever rustig op mn gemak thuis dan in de winkel. We hadden wel verwacht dat de levertijd iets meer zou zijn dan de aangegeven 5 weken, maar onderhand begint het frustrerend te worden.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:44:44 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83278605
Die wagen komt natuurlijk sowieso, anders is de leverancier in gebreke.

Maar als ik al een wagen besteld zou hebben en hij is er nog niet 4 weken voor de uitgerekende datum dan zou dat wel zo ongeveer het minste zijn om me druk over te maken.

Het is niet alsof je de dag na de bevalling al vrolijk met je baby de park loopt te checken ofzo....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83278763
guess, balen meid! Hopelijk kun je in je vertrouwde omgeving een beetje rust pakken en denkt je lichaam dat het tijd wordt voor de bevalling!

Dames, geniet ze in de tuin. Ik ga vandaag weer kinderkamermeubeltjes schilderen
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_83279401
Als je je goed voelt kan je de eerste week toch al lekker naar buiten? Al is het maar een kwartiertje.
Ik vind het wel een goede service dat je een leenwagen krijgt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:08:27 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83279620
Het is idd uitstekende service, maar als die mogelijkheid er toch is dan had ik daar denk ik mee gewacht tot bij de bevalling blijkt dat de bestelde wagen nog niet geleverd is, als het idd mooi weer is en je je prima voelt kun je dan idd even aan de wandel gaan de eerste week.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83280705
Tja, weet niet hoever die winkel is, maar dat zou ik dan niet zien zitten om na de bevalling nog ff een kinderwagen te lenen.
laat pessie toch lekker freubelen met d'r leenwagen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:42:36 #160
259886 pessie
pi_83281005
Ik moet inderdaad freubelen met dat ding. Dat had ik willen doen toen mn moeder hier was (3 weken geleden) maar de kinderwagen was er toen nog niet. Dus zijn we naar de winkel gegaan om wat maten op te nemen. Nu mist ze toch nog wat informatie, en ik had geen zin weer met meetlatje mezelf in rare bochten te wringen in de winkel omdat mn eigen wagen er nog niet is. Dus heb ik het showmodel meegenomen. En ik hoop een beetje dat ze misschien iets harder achter onze wagen aanrennen nu ze het showmodel uitgeleend hebben.
pi_83281172
Cantare, balen van je suiker. Hoop dat het de volgende x nuchter wel goed is.

Ik ben net bij de bekkenfysio geweest, en is idd bekkenpijn wat ik heb. Nu vast geleerd hoe ik het beste kan opstaan, en volgende week nog meer oefeningen om de bekkenspieren te trainen! En als het goed is, krijg ik dan steeds minder pijn ipv meer!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:47:20 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83281174
Hopen dat ze harder lopen omdat het showmodel weg is vind ik overigens wel een briljante reden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83281190
Pessie misschien valt er over de prijs nu te onderhandelen?! Belachelijk zolang wachten! Kan me voorstellen dat je de wagen thuis wil hebben hoor!

Kwam hier spieken voor Guess maar lees nog niet veel.. helaas
Dikke
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:59:40 #164
259886 pessie
pi_83281699
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef tessie het volgende:
Cantare, balen van je suiker. Hoop dat het de volgende x nuchter wel goed is.

Ik ben net bij de bekkenfysio geweest, en is idd bekkenpijn wat ik heb. Nu vast geleerd hoe ik het beste kan opstaan, en volgende week nog meer oefeningen om de bekkenspieren te trainen! En als het goed is, krijg ik dan steeds minder pijn ipv meer!
Goed dat je naar de fysio gaat! Ikzelf vind de massages heel fijn. Maakt alles altijd even los. En inderdaad goed opstaan ed is belangrijk. Succes!

Ik weet wel dat als de baby nu zou komen hij sowieso tot 6 juli in het ziekenhuis ligt, maar als je een baby in het ziekenhuis hebt waar je om de haverklap heen moet heb je ook echt geen zin om nog een kinderwagen op te gaan halen, ook al ligt het 10 keer op de route.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:04:45 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83281930
Ik vind dat Martijn me ook een leenwagen moet geven zolang hij het onderstel van de eigenlijke wagen nog niet af heeft....
pi_83282106
Kan me voorstellen dat je de kinderwagen graag wilt hebben hoor Pessie! Hoort ook bij het klaarmaken van je nestje.

Onze wagen en box komen 9 juli. En, het belangrijkste: m'n schoonmoeder heeft de wieg af en neemt die zondag mee

Ik zit nu trouwens Octomum te kijken, omg omg. Straks ga ik erover dromen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:13:42 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83282312
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Martijn me ook een leenwagen moet geven zolang hij het onderstel van de eigenlijke wagen nog niet af heeft....
Ja, misschien dat ie dan wel op tijd klaar is
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83282829
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobs maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...

Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven 85 G zit goddelijk (en klinkt toch beter dan H al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:29:31 #169
259886 pessie
pi_83283051
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobs maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...

Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven 85 G zit goddelijk (en klinkt toch beter dan H al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
stuwing?

Ik moet nog even een goed voedingsBH halen... Heb een hekel aan BH-shoppen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:31:22 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83283149
quote:

Dit wil je niet horen maar volgens mij gaat het eerst nog even groeien als de melkproductie echt op gang komt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83283341
Ja ik weet het Leandra al zijn er ook grootborstige dames die zeggen dat juist bij grote borsten de stuwing heel erg mee gaat vallen (omdat je veel meer ruimte hebt zeg maar)

Maarja... we moeten het maar zien.. heb me er inmiddels wel bij neergelegd! Zodra ik uitgeworpen ben op een dag ( ) dan gaan ze eraf ze zitten er alleen nog aan omdat ik graag borstvoeding wil geven anders waren ze jaaaaren geleden al weggeweest!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:41:06 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83283633
Ik had vroeger een B-cup, na 6 maanden jr. voeden bleef er een C-cup over en nu een D-cup...

Nog net leuk en gezien mijn omvang niet storend of buitenproportioneel, wat mij betreft mag het zo blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83284578
Dat is inderdaad netjes

Op mijn 21e had ik ook nog gewoon een cupje D (bij maat 38)... was prima! Maar die dingen besloten ineens weer te gaan groeien toen kwam ik zelf iets aan, weer afgevallen, maar de boobs zijn nooit meer verdwenen En cup G/H bij maat 40 vinnik gewoon geen gezicht...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:06:29 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83284715
Dan zijn de verhoudingen idd wel heel fors.... ik heb normaal een maat 46 (ben gelukkig wel 1.77 lang) en dan staat een D-cup wel leuk eigenlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:17:16 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83285242
Ik heb ook cup D/E (normaal al dus) maar als ik zwanger ben worden ze ook steeds groter en met de borstvoeding heb ik ook zo'n E/F-cup. Heerlijk ...
Een borstverkleining ga ik denk ik nooit doen, want na de bevalling worden ze weer 'netjes' D meestal. En dat is toch best te doen bij een maat 42, vind ik .

Ik ben al één kind kwijt ... (die gaat een weekend logeren ... mijn jongste, de anderen worden vanavond opgehaald). Gek he, ben ik gewoon even een beetje de weg kwijt. Ik geloof dat we beter een weekend weg hadden kunnen gaan, zo'n leeg huis zonder kinderen is raar ...
pi_83285507
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ik had vroeger een B-cup, na 6 maanden jr. voeden bleef er een C-cup over en nu een D-cup...
Bij mij hetzelfde.
altijd een B cup gehad, na eerste kind een C cup overgehouden en na kind twee een D cup (en nu met voeden een E maar ik verwacht weer een D terug)
pi_83285716
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Orea het volgende:
Ja ik weet het Leandra al zijn er ook grootborstige dames die zeggen dat juist bij grote borsten de stuwing heel erg mee gaat vallen (omdat je veel meer ruimte hebt zeg maar)
De stuwing deze keer was ronduit idioot.
Mijn borsten zagen eruit....on-ge-loof-lijk

Alsof ze erop geschroefd waren, van die enorme ballonnen....ieeeee
pi_83285733
Lekker hoor Suzanna jullie kunnen alsnog in de auto stappen toch? En eventueel naar een Meertje gaan ofzo! Of gewoon even wat drinken in de stad zonder kids
pi_83285763
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef lily het volgende:

[..]

De stuwing deze keer was ronduit idioot.
Mijn borsten zagen eruit....on-ge-loof-lijk

Alsof ze erop geschroefd waren, van die enorme ballonnen....ieeeee
Ik hoor lees dit gewoon niet, oke?
pi_83286107
Het duurt gelukkig maar een dag of twee (dat het zo erg is)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:35:28 #181
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83286188
We hebben geen auto! Maar, we kunnen altijd met de trein / fiets / bus / benenwagen ergens naartoe natuurlijk. En zulke dingen zijn we idd wel van plan... maar het huis is bijna altijd vol met kinders, dus dat is écht heel stil nu. Normaal vind ik dat niet erg (ze zijn dan even naar de peuterspeelzaal/school) maar nu is 't wel heel lang... ben ik niet gewend. Ik ben gewoon zo'n mietjesmama die ook altijd thuisblijft voor haar kinderen, en als ze gaan logeren het gewoon enger vindt dan haar kinderen. Van Julia mocht ik niet eens mee ...
pi_83286319
Oh stuwingen.. Ik had dag 2/3 ook van die balonnen en het gevoel dat ze zo groot waren dat ze zelfs onder mijn oksels hingen... Maar inderdaad het is met 2 dagen weer minder.. Nu lek ik alleen nog maar als Nanique aan de fles lurkt..
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:40:14 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83286433
Lily, dat klinkt trouwens bekend, van die ballonnen... maar idd, het gaat wel weer over.
pi_83288845
Oh jeetje, arme Guess... weer naar huis gestuurd... ik zou daar écht niet vrolijk van worden!

Die stuwing, ik geloof dat ik daar nog maar even niet aan wil denken

Bij mij viel de uitslag gelukkig mee. Geen zwangerschapsvergiftiging of HELLP. Wel een verhoogd risico, dus ik moet nu om de 10 dagen op controle. Ik heb overigens wel een te laag HB, dus heb nu ijzerpillen voorgeschreven gekregen. Die mogen dan weer niet tegelijk ingenomen worden met de pillen voor de hoge bloeddruk, dus ik heb nu een hele planning qua pillen. Komt vast gied, ik ben in ieder geval weer opgelucht.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:37:58 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83288925
Gelukkig Fannetje, vervelend dat er een heel slikschema aan te pas moet komen omdat de medicatie elkaar anders in de weg zit, maar helemaal super dat het geen zwangerschapsvergiftiging of HELLP is
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:41:31 #186
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83289057
Fannetje, lijkt me vervelend, elke 10 dagen op controle, maar je wordt goed in de gaten gehouden! En gelukkig geen nare dingen verder... Veel appelstroop, linzen, spinazie en lappen vlees naar binnen werken

Over grote tieten: ik had een mooie d, na borstvoeding een lubberende c. Waar het heen is, geen idee, maar de man mist het wel Nog een half jaartje geduld....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:42:34 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83289093
Fijn dat het geen vergiftiging of HELLP is fannetje, kan me voorstellen dat je flink opgelucht bent nu...

Moet je veel pillen slikken alles bij elkaar?
pi_83289279
5, dus dat valt op zich wel mee Alleen ook wel onhandig dat de ijzertabletten een half uur voor het eten ingenomen moeten worden.

Heb al een hele planning: 7.00 aldomet, 11.45 ijzertablet, 15.30 aldomet, 17.45 ijzertablet 21.00 aldomet.
Ben benieuwd hoe vaak ik iets ga vergeten
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:48:42 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83289343
Het wisselt elkaar iig wel mooi af

Zet een melding in je mobiele telefoon bij het juiste tijdstip met het juiste medicijn erbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83289690
Ja, dat was in inderdaad al van plan!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:58:27 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83289831
LOL...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83290388
quote:
maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
Haha, herkenbaar. Maar ik kon toch echt beter ademen toen ik zo'n tussenstukje had gekocht.

Ik heb gewoon helemaal geen stuwing gehad, dat kan ook nog.
pi_83290540
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

Maar misschien heb ik t verkeerd begrepen kan ook
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.

Maar goed, dit is nu even niet zo belangrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:29:31 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83291289
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.
Nalatig is wel een heel groot woord... Wat mij betreft is het meer onbegrip dat iemand na 3 dagen proberen alsnog naar huis wordt gestuurd. Dat is heel iets anders dan het medisch personeel nalatigheid verwijten
quote:
Maar goed, dit is nu even niet zo belangrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
p'cies, ik hoop ook dat de rust ervoor zorgt dat e.e.a. vanzelf op gang gaat komen. Het is in elk geval een flinke beproeving zo...
pi_83291350
Fannetje, gelukkig heb je geen HELLP. Goed dat ze je nu wel in elk geval goed in de gaten houden.
Pessie, ik geloof niet dat ik ook massages krijg.. Gewoon praktische oefeningen had ze het over.

Oh en ik vond mijn borsten met stuwing echt wel koel! Van mij mochten ze wel zo blijven! Jammer alleen dat het wel wat zeer deed.
pi_83291884
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar goed, dit is nu even niet zo bel angrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.

ben ik helemaal met je eens hoor
je eerste zin wilde ik in eerste instantie ook al schrijven

overigens zal je mij nooit horen over nalatigheid wat betreft medisch personeel (tenzij ze echt nalatig zijn), zelf als verpleegkundige gewerkt
pi_83292404
Guess, wat een teleurstelling.
Maar je krijgt voor al het zware werk vast een extra mooi en lief kindje.
pi_83292467
Indalingsweeën voorweeën

Tering wat een K gevoel

Fannetje, wat fijn dat het geen HELLP is hopelijk werken de meds snel (ben je ook extra vermoeid?)
pi_83292656
Spannend Orea!
Tessie, fijn dat de oefeningen baat lijken te hebben!
Pessie, doe maar lekker nestelen met je leenkinderwagen! Hopelijk komt je bestelde kinderwagen snel!
Suzanne, lekker genieten samen met je man! Wat knap trouwens dat je met bijna 4 kinderen geen auto hebt!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:12:45 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83293393
We hadden wel een auto, maar toen hij weg moest (te grote reparatie, was 'ie niet waard) hebben we besloten het even zonder te doen. Gaat eigenlijk heel prima, we missen hem alleen vooral met het boodschappen doen. Verder is alles wel te doen met de fiets / bus / trein...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')