Als ze een heel ernstige verdenking zouden hebben had je vast wel eerder mogen bellen voor de uitslag dan volgende week pas.... En er zijn meerdere symptomen natuurlijk. We hopen gewoon dat het allemaal meevaltquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Fannetje het volgende:
Bloeddruk is idd ook constant te hoog. Ik slik daar ook medicijnen voor en nu is het altijd zo'n 140/90.
En dat in combinatie met eiwit in de urine kan duiden op zwangerschapsvergiftiging of het HELLP syndroom. Maar laten we maar hopen dat het dat niet is.
Ik moet morgen bellen, niet volgende week. Dat zou ik niet volhouden hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:20 schreef flugeltje het volgende:
Als ze een heel ernstige verdenking zouden hebben had je vast wel eerder mogen bellen voor de uitslag dan volgende week pas.... En er zijn meerdere symptomen natuurlijk. We hopen gewoon dat het allemaal meevalt
Inderdaad, sjee, dat schiet niet op. Ik kom even duimen dat het vanaf nu sneller gaat.quote:
Och jee dat schiet echt niet op he.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:01 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen allemaal!
nog geen bericht van guess gehad, ik hoop zo dat ze er te druk bezig voor is of nog beter dat ze te druk met genieten is!
Oh jeetje, dat ze haar weer laten gaan ook zeg, wat zal dat een domper zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef draculettetje het volgende:
Helaas te vroeg gejuicht! kreeg het volgende bericht:
twee dagen inleiden met hormonen heeft niet genoeg resultaat opgeleverd. weer naar huis hopen dat het vanzelf op gang komt, zo niet zondag ballonnetje en maandag inleiden. mocht dat niet helpen dan ks!
pFf het wordt haar echt niet makkelijk gemaakt! kop op guess!
Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat snap ik ook niet Flugel!
Wat ongelovelijk naar Guess, t wordt je echt niet gemakkelijk gemaakt zeg
En ook apart dat ze verder niets doen aangezien t kind toch groot geschat wordt? Daarom werd ze toch al met 41 weken ingeleid??
nee ik weet dat dat geen gebruikelijke procedure is, maar ik vind het wel vreemd als dat de reden is van inleiden, dat ze je dan wel weer naar huis sturen. Terwijl er (wat ik me kan herinneren) best al een tijdje gezegd wordt tegen dr dat ze dr echt niet gaan laten lopen tot 42 weken ivm grootte van het kind.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is ook echt geen gebruikelijke procedure. Dat wil zeggen, bij mij werd de bevalling niet ingeleid omdat Ivan groot was maar omdat ik een week over tijd ging en ze je in mijn ziekenhuis liever niet 2 weken over tijd laten lopen. Maar dan nog: het was afwachten tot mijn lichaam zélf iets ging doen. Ze hebben bij mij tabletjes ingebracht, maar ze zouden me pas een wee-opwekkend middel geven of mijn vliezen breken als ik genoeg ontsluiting gehad. Gelukkig braken bij mij m'n vliezen spontaan, maar het duurde al met al toch 2 dagen.
Omdat ik na 13 weken levertijd niet echt het vertrouwen meer heb dat de wagen nog komt. En ik ben dinsdag wel 36 weken zwanger en dan wil ik iets in huis hebben staan. Mijn hormonen willen dat zeg maar. Verder moet ik wat dingen nameten ed voor mn moeder met betrekking tot de kinderwagenbak en dat doe ik liever rustig op mn gemak thuis dan in de winkel. We hadden wel verwacht dat de levertijd iets meer zou zijn dan de aangegeven 5 weken, maar onderhand begint het frustrerend te worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Darn zeg, het wordt allemaal wel een hele erge beproeving zo voor je Guess![]()
Respect dat je van frustratie nog geen KS "geëist" hebt![]()
Pessie? Hoezo leenkinderwagen meegenomen?? Waarom?
Goed dat je naar de fysio gaat! Ikzelf vind de massages heel fijn. Maakt alles altijd even los. En inderdaad goed opstaan ed is belangrijk. Succes!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef tessie het volgende:
Cantare, balen van je suiker. Hoop dat het de volgende x nuchter wel goed is.
Ik ben net bij de bekkenfysio geweest, en is idd bekkenpijn wat ik heb. Nu vast geleerd hoe ik het beste kan opstaan, en volgende week nog meer oefeningen om de bekkenspieren te trainen! En als het goed is, krijg ik dan steeds minder pijn ipv meer!
Ja, misschien dat ie dan wel op tijd klaar isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Martijn me ook een leenwagen moet geven zolang hij het onderstel van de eigenlijke wagen nog niet af heeft....
stuwing?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobsmaarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven85 G zit goddelijk
(en klinkt toch beter dan H
al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
Dit wil je niet horen maar volgens mij gaat het eerst nog even groeien als de melkproductie echt op gang komtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobsmaarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven85 G zit goddelijk
(en klinkt toch beter dan H
al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
Bij mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ik had vroeger een B-cup, na 6 maanden jr. voeden bleef er een C-cup over en nu een D-cup...
De stuwing deze keer was ronduit idioot.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Orea het volgende:
Ja ik weet het Leandraal zijn er ook grootborstige dames die zeggen dat juist bij grote borsten de stuwing heel erg mee gaat vallen
(omdat je veel meer ruimte hebt zeg maar)
Ik hoor lees dit gewoon niet, oke?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef lily het volgende:
[..]
De stuwing deze keer was ronduit idioot.
Mijn borsten zagen eruit....on-ge-loof-lijk![]()
Alsof ze erop geschroefd waren, van die enorme ballonnen....ieeeee
Haha, herkenbaar. Maar ik kon toch echt beter ademen toen ik zo'n tussenstukje had gekocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar misschien heb ik t verkeerd begrepen kan ook![]()
Nalatig is wel een heel groot woord... Wat mij betreft is het meer onbegrip dat iemand na 3 dagen proberen alsnog naar huis wordt gestuurd. Dat is heel iets anders dan het medisch personeel nalatigheid verwijtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.
p'cies, ik hoop ook dat de rust ervoor zorgt dat e.e.a. vanzelf op gang gaat komen. Het is in elk geval een flinke beproeving zo...quote:Maar goed, dit is nu even niet zo belangrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.
Maar goed, dit is nu even niet zo bel angrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |