abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83285507
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ik had vroeger een B-cup, na 6 maanden jr. voeden bleef er een C-cup over en nu een D-cup...
Bij mij hetzelfde.
altijd een B cup gehad, na eerste kind een C cup overgehouden en na kind twee een D cup (en nu met voeden een E maar ik verwacht weer een D terug)
pi_83285716
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Orea het volgende:
Ja ik weet het Leandra al zijn er ook grootborstige dames die zeggen dat juist bij grote borsten de stuwing heel erg mee gaat vallen (omdat je veel meer ruimte hebt zeg maar)
De stuwing deze keer was ronduit idioot.
Mijn borsten zagen eruit....on-ge-loof-lijk

Alsof ze erop geschroefd waren, van die enorme ballonnen....ieeeee
pi_83285733
Lekker hoor Suzanna jullie kunnen alsnog in de auto stappen toch? En eventueel naar een Meertje gaan ofzo! Of gewoon even wat drinken in de stad zonder kids
pi_83285763
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef lily het volgende:

[..]

De stuwing deze keer was ronduit idioot.
Mijn borsten zagen eruit....on-ge-loof-lijk

Alsof ze erop geschroefd waren, van die enorme ballonnen....ieeeee
Ik hoor lees dit gewoon niet, oke?
pi_83286107
Het duurt gelukkig maar een dag of twee (dat het zo erg is)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:35:28 #181
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83286188
We hebben geen auto! Maar, we kunnen altijd met de trein / fiets / bus / benenwagen ergens naartoe natuurlijk. En zulke dingen zijn we idd wel van plan... maar het huis is bijna altijd vol met kinders, dus dat is écht heel stil nu. Normaal vind ik dat niet erg (ze zijn dan even naar de peuterspeelzaal/school) maar nu is 't wel heel lang... ben ik niet gewend. Ik ben gewoon zo'n mietjesmama die ook altijd thuisblijft voor haar kinderen, en als ze gaan logeren het gewoon enger vindt dan haar kinderen. Van Julia mocht ik niet eens mee ...
pi_83286319
Oh stuwingen.. Ik had dag 2/3 ook van die balonnen en het gevoel dat ze zo groot waren dat ze zelfs onder mijn oksels hingen... Maar inderdaad het is met 2 dagen weer minder.. Nu lek ik alleen nog maar als Nanique aan de fles lurkt..
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:40:14 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83286433
Lily, dat klinkt trouwens bekend, van die ballonnen... maar idd, het gaat wel weer over.
pi_83288845
Oh jeetje, arme Guess... weer naar huis gestuurd... ik zou daar écht niet vrolijk van worden!

Die stuwing, ik geloof dat ik daar nog maar even niet aan wil denken

Bij mij viel de uitslag gelukkig mee. Geen zwangerschapsvergiftiging of HELLP. Wel een verhoogd risico, dus ik moet nu om de 10 dagen op controle. Ik heb overigens wel een te laag HB, dus heb nu ijzerpillen voorgeschreven gekregen. Die mogen dan weer niet tegelijk ingenomen worden met de pillen voor de hoge bloeddruk, dus ik heb nu een hele planning qua pillen. Komt vast gied, ik ben in ieder geval weer opgelucht.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:37:58 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83288925
Gelukkig Fannetje, vervelend dat er een heel slikschema aan te pas moet komen omdat de medicatie elkaar anders in de weg zit, maar helemaal super dat het geen zwangerschapsvergiftiging of HELLP is
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:41:31 #186
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83289057
Fannetje, lijkt me vervelend, elke 10 dagen op controle, maar je wordt goed in de gaten gehouden! En gelukkig geen nare dingen verder... Veel appelstroop, linzen, spinazie en lappen vlees naar binnen werken

Over grote tieten: ik had een mooie d, na borstvoeding een lubberende c. Waar het heen is, geen idee, maar de man mist het wel Nog een half jaartje geduld....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:42:34 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83289093
Fijn dat het geen vergiftiging of HELLP is fannetje, kan me voorstellen dat je flink opgelucht bent nu...

Moet je veel pillen slikken alles bij elkaar?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83289279
5, dus dat valt op zich wel mee Alleen ook wel onhandig dat de ijzertabletten een half uur voor het eten ingenomen moeten worden.

Heb al een hele planning: 7.00 aldomet, 11.45 ijzertablet, 15.30 aldomet, 17.45 ijzertablet 21.00 aldomet.
Ben benieuwd hoe vaak ik iets ga vergeten
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:48:42 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83289343
Het wisselt elkaar iig wel mooi af

Zet een melding in je mobiele telefoon bij het juiste tijdstip met het juiste medicijn erbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83289690
Ja, dat was in inderdaad al van plan!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:58:27 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83289831
LOL...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83290388
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
Haha, herkenbaar. Maar ik kon toch echt beter ademen toen ik zo'n tussenstukje had gekocht.

Ik heb gewoon helemaal geen stuwing gehad, dat kan ook nog.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83290540
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Sonnetje85 het volgende:

Maar misschien heb ik t verkeerd begrepen kan ook
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.

Maar goed, dit is nu even niet zo belangrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:29:31 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83291289
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.
Nalatig is wel een heel groot woord... Wat mij betreft is het meer onbegrip dat iemand na 3 dagen proberen alsnog naar huis wordt gestuurd. Dat is heel iets anders dan het medisch personeel nalatigheid verwijten
quote:
Maar goed, dit is nu even niet zo belangrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
p'cies, ik hoop ook dat de rust ervoor zorgt dat e.e.a. vanzelf op gang gaat komen. Het is in elk geval een flinke beproeving zo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83291350
Fannetje, gelukkig heb je geen HELLP. Goed dat ze je nu wel in elk geval goed in de gaten houden.
Pessie, ik geloof niet dat ik ook massages krijg.. Gewoon praktische oefeningen had ze het over.

Oh en ik vond mijn borsten met stuwing echt wel koel! Van mij mochten ze wel zo blijven! Jammer alleen dat het wel wat zeer deed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83291884
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar goed, dit is nu even niet zo bel angrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.

ben ik helemaal met je eens hoor
je eerste zin wilde ik in eerste instantie ook al schrijven

overigens zal je mij nooit horen over nalatigheid wat betreft medisch personeel (tenzij ze echt nalatig zijn), zelf als verpleegkundige gewerkt
pi_83292404
Guess, wat een teleurstelling.
Maar je krijgt voor al het zware werk vast een extra mooi en lief kindje.
pi_83292467
Indalingsweeën voorweeën

Tering wat een K gevoel

Fannetje, wat fijn dat het geen HELLP is hopelijk werken de meds snel (ben je ook extra vermoeid?)
pi_83292656
Spannend Orea!
Tessie, fijn dat de oefeningen baat lijken te hebben!
Pessie, doe maar lekker nestelen met je leenkinderwagen! Hopelijk komt je bestelde kinderwagen snel!
Suzanne, lekker genieten samen met je man! Wat knap trouwens dat je met bijna 4 kinderen geen auto hebt!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:12:45 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83293393
We hadden wel een auto, maar toen hij weg moest (te grote reparatie, was 'ie niet waard) hebben we besloten het even zonder te doen. Gaat eigenlijk heel prima, we missen hem alleen vooral met het boodschappen doen. Verder is alles wel te doen met de fiets / bus / trein...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')