Bij mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ik had vroeger een B-cup, na 6 maanden jr. voeden bleef er een C-cup over en nu een D-cup...
De stuwing deze keer was ronduit idioot.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Orea het volgende:
Ja ik weet het Leandraal zijn er ook grootborstige dames die zeggen dat juist bij grote borsten de stuwing heel erg mee gaat vallen
(omdat je veel meer ruimte hebt zeg maar)
Ik hoor lees dit gewoon niet, oke?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef lily het volgende:
[..]
De stuwing deze keer was ronduit idioot.
Mijn borsten zagen eruit....on-ge-loof-lijk![]()
Alsof ze erop geschroefd waren, van die enorme ballonnen....ieeeee
Haha, herkenbaar. Maar ik kon toch echt beter ademen toen ik zo'n tussenstukje had gekocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Maar misschien heb ik t verkeerd begrepen kan ook![]()
Nalatig is wel een heel groot woord... Wat mij betreft is het meer onbegrip dat iemand na 3 dagen proberen alsnog naar huis wordt gestuurd. Dat is heel iets anders dan het medisch personeel nalatigheid verwijtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.
p'cies, ik hoop ook dat de rust ervoor zorgt dat e.e.a. vanzelf op gang gaat komen. Het is in elk geval een flinke beproeving zo...quote:Maar goed, dit is nu even niet zo belangrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En we weten ook gewoon niet wat er allemaal is gezegd en voorgesteld. Die mensen kunnen nu eenmaal geen wonderen verrichten en zijn ook van het een en ander afhankelijk. Misschien hebben ze beloftes gedaan die ze niet na kunnen komen en dat zou dan heel kwalijk zijn, maar ik vind dat er veel te gauw vanuit wordt gegaan dat het medisch personeel nalatig is.
Maar goed, dit is nu even niet zo bel angrijk, want het is gewoon klote voor Guess. Ik hoop maar dat ze wat rust kan krijgen, want ze zal haar krachten nog nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |