Omdat ik na 13 weken levertijd niet echt het vertrouwen meer heb dat de wagen nog komt. En ik ben dinsdag wel 36 weken zwanger en dan wil ik iets in huis hebben staan. Mijn hormonen willen dat zeg maar. Verder moet ik wat dingen nameten ed voor mn moeder met betrekking tot de kinderwagenbak en dat doe ik liever rustig op mn gemak thuis dan in de winkel. We hadden wel verwacht dat de levertijd iets meer zou zijn dan de aangegeven 5 weken, maar onderhand begint het frustrerend te worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Darn zeg, het wordt allemaal wel een hele erge beproeving zo voor je Guess![]()
Respect dat je van frustratie nog geen KS "geëist" hebt![]()
Pessie? Hoezo leenkinderwagen meegenomen?? Waarom?
Goed dat je naar de fysio gaat! Ikzelf vind de massages heel fijn. Maakt alles altijd even los. En inderdaad goed opstaan ed is belangrijk. Succes!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef tessie het volgende:
Cantare, balen van je suiker. Hoop dat het de volgende x nuchter wel goed is.
Ik ben net bij de bekkenfysio geweest, en is idd bekkenpijn wat ik heb. Nu vast geleerd hoe ik het beste kan opstaan, en volgende week nog meer oefeningen om de bekkenspieren te trainen! En als het goed is, krijg ik dan steeds minder pijn ipv meer!
Ja, misschien dat ie dan wel op tijd klaar isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Martijn me ook een leenwagen moet geven zolang hij het onderstel van de eigenlijke wagen nog niet af heeft....
stuwing?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobsmaarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven85 G zit goddelijk
(en klinkt toch beter dan H
al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
Dit wil je niet horen maar volgens mij gaat het eerst nog even groeien als de melkproductie echt op gang komtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobsmaarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...
Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven85 G zit goddelijk
(en klinkt toch beter dan H
al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |