abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:42:09 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83275842
Darn zeg, het wordt allemaal wel een hele erge beproeving zo voor je Guess
Respect dat je van frustratie nog geen KS "geëist" hebt

Pessie? Hoezo leenkinderwagen meegenomen?? Waarom?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83276485
Guess wat klote!
pi_83277439
Sjonge Guess... sterkte joh.

BTW, waarom moest Guess met 40 weken eigenlijk al ingeleid worden? Mijn geheugen is een zeef.

Ik werd net gebeld dat mijn suiker weer te hoog was... dus volgende week weer nuchter suiker laten prikken. :|

Zo, tijd voor een perenijsje.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:32:17 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83278104
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:42 schreef Leandra het volgende:
Darn zeg, het wordt allemaal wel een hele erge beproeving zo voor je Guess
Respect dat je van frustratie nog geen KS "geëist" hebt

Pessie? Hoezo leenkinderwagen meegenomen?? Waarom?
Omdat ik na 13 weken levertijd niet echt het vertrouwen meer heb dat de wagen nog komt. En ik ben dinsdag wel 36 weken zwanger en dan wil ik iets in huis hebben staan. Mijn hormonen willen dat zeg maar. Verder moet ik wat dingen nameten ed voor mn moeder met betrekking tot de kinderwagenbak en dat doe ik liever rustig op mn gemak thuis dan in de winkel. We hadden wel verwacht dat de levertijd iets meer zou zijn dan de aangegeven 5 weken, maar onderhand begint het frustrerend te worden.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:44:44 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83278605
Die wagen komt natuurlijk sowieso, anders is de leverancier in gebreke.

Maar als ik al een wagen besteld zou hebben en hij is er nog niet 4 weken voor de uitgerekende datum dan zou dat wel zo ongeveer het minste zijn om me druk over te maken.

Het is niet alsof je de dag na de bevalling al vrolijk met je baby de park loopt te checken ofzo....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83278763
guess, balen meid! Hopelijk kun je in je vertrouwde omgeving een beetje rust pakken en denkt je lichaam dat het tijd wordt voor de bevalling!

Dames, geniet ze in de tuin. Ik ga vandaag weer kinderkamermeubeltjes schilderen
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_83279401
Als je je goed voelt kan je de eerste week toch al lekker naar buiten? Al is het maar een kwartiertje.
Ik vind het wel een goede service dat je een leenwagen krijgt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:08:27 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83279620
Het is idd uitstekende service, maar als die mogelijkheid er toch is dan had ik daar denk ik mee gewacht tot bij de bevalling blijkt dat de bestelde wagen nog niet geleverd is, als het idd mooi weer is en je je prima voelt kun je dan idd even aan de wandel gaan de eerste week.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83280705
Tja, weet niet hoever die winkel is, maar dat zou ik dan niet zien zitten om na de bevalling nog ff een kinderwagen te lenen.
laat pessie toch lekker freubelen met d'r leenwagen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:42:36 #160
259886 pessie
pi_83281005
Ik moet inderdaad freubelen met dat ding. Dat had ik willen doen toen mn moeder hier was (3 weken geleden) maar de kinderwagen was er toen nog niet. Dus zijn we naar de winkel gegaan om wat maten op te nemen. Nu mist ze toch nog wat informatie, en ik had geen zin weer met meetlatje mezelf in rare bochten te wringen in de winkel omdat mn eigen wagen er nog niet is. Dus heb ik het showmodel meegenomen. En ik hoop een beetje dat ze misschien iets harder achter onze wagen aanrennen nu ze het showmodel uitgeleend hebben.
pi_83281172
Cantare, balen van je suiker. Hoop dat het de volgende x nuchter wel goed is.

Ik ben net bij de bekkenfysio geweest, en is idd bekkenpijn wat ik heb. Nu vast geleerd hoe ik het beste kan opstaan, en volgende week nog meer oefeningen om de bekkenspieren te trainen! En als het goed is, krijg ik dan steeds minder pijn ipv meer!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:47:20 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83281174
Hopen dat ze harder lopen omdat het showmodel weg is vind ik overigens wel een briljante reden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83281190
Pessie misschien valt er over de prijs nu te onderhandelen?! Belachelijk zolang wachten! Kan me voorstellen dat je de wagen thuis wil hebben hoor!

Kwam hier spieken voor Guess maar lees nog niet veel.. helaas
Dikke
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:59:40 #164
259886 pessie
pi_83281699
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:47 schreef tessie het volgende:
Cantare, balen van je suiker. Hoop dat het de volgende x nuchter wel goed is.

Ik ben net bij de bekkenfysio geweest, en is idd bekkenpijn wat ik heb. Nu vast geleerd hoe ik het beste kan opstaan, en volgende week nog meer oefeningen om de bekkenspieren te trainen! En als het goed is, krijg ik dan steeds minder pijn ipv meer!
Goed dat je naar de fysio gaat! Ikzelf vind de massages heel fijn. Maakt alles altijd even los. En inderdaad goed opstaan ed is belangrijk. Succes!

Ik weet wel dat als de baby nu zou komen hij sowieso tot 6 juli in het ziekenhuis ligt, maar als je een baby in het ziekenhuis hebt waar je om de haverklap heen moet heb je ook echt geen zin om nog een kinderwagen op te gaan halen, ook al ligt het 10 keer op de route.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:04:45 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83281930
Ik vind dat Martijn me ook een leenwagen moet geven zolang hij het onderstel van de eigenlijke wagen nog niet af heeft....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83282106
Kan me voorstellen dat je de kinderwagen graag wilt hebben hoor Pessie! Hoort ook bij het klaarmaken van je nestje.

Onze wagen en box komen 9 juli. En, het belangrijkste: m'n schoonmoeder heeft de wieg af en neemt die zondag mee

Ik zit nu trouwens Octomum te kijken, omg omg. Straks ga ik erover dromen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:13:42 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83282312
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat Martijn me ook een leenwagen moet geven zolang hij het onderstel van de eigenlijke wagen nog niet af heeft....
Ja, misschien dat ie dan wel op tijd klaar is
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83282829
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobs maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...

Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven 85 G zit goddelijk (en klinkt toch beter dan H al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:29:31 #169
259886 pessie
pi_83283051
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:
Pfieuw! Op advies van Sproet-je toch maar eens gaan kijken naar een grotere omvang van voedingsbh's.. Aangezien 75 H ook mega te strak zat met veel te weinig ruimte voor de boobs maarja, gevoelsmatig ben ik qua omvang niet steviger geworden daar...

Meerdere bh's laten komen en ik mag nu op G blijven 85 G zit goddelijk (en klinkt toch beter dan H al hoop ik toch echt dat 't kind er wat af gaat drinken)
stuwing?

Ik moet nog even een goed voedingsBH halen... Heb een hekel aan BH-shoppen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:31:22 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83283149
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Orea het volgende:

Dit wil je niet horen maar volgens mij gaat het eerst nog even groeien als de melkproductie echt op gang komt
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83283341
Ja ik weet het Leandra al zijn er ook grootborstige dames die zeggen dat juist bij grote borsten de stuwing heel erg mee gaat vallen (omdat je veel meer ruimte hebt zeg maar)

Maarja... we moeten het maar zien.. heb me er inmiddels wel bij neergelegd! Zodra ik uitgeworpen ben op een dag ( ) dan gaan ze eraf ze zitten er alleen nog aan omdat ik graag borstvoeding wil geven anders waren ze jaaaaren geleden al weggeweest!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:41:06 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83283633
Ik had vroeger een B-cup, na 6 maanden jr. voeden bleef er een C-cup over en nu een D-cup...

Nog net leuk en gezien mijn omvang niet storend of buitenproportioneel, wat mij betreft mag het zo blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_83284578
Dat is inderdaad netjes

Op mijn 21e had ik ook nog gewoon een cupje D (bij maat 38)... was prima! Maar die dingen besloten ineens weer te gaan groeien toen kwam ik zelf iets aan, weer afgevallen, maar de boobs zijn nooit meer verdwenen En cup G/H bij maat 40 vinnik gewoon geen gezicht...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:06:29 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83284715
Dan zijn de verhoudingen idd wel heel fors.... ik heb normaal een maat 46 (ben gelukkig wel 1.77 lang) en dan staat een D-cup wel leuk eigenlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:17:16 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83285242
Ik heb ook cup D/E (normaal al dus) maar als ik zwanger ben worden ze ook steeds groter en met de borstvoeding heb ik ook zo'n E/F-cup. Heerlijk ...
Een borstverkleining ga ik denk ik nooit doen, want na de bevalling worden ze weer 'netjes' D meestal. En dat is toch best te doen bij een maat 42, vind ik .

Ik ben al één kind kwijt ... (die gaat een weekend logeren ... mijn jongste, de anderen worden vanavond opgehaald). Gek he, ben ik gewoon even een beetje de weg kwijt. Ik geloof dat we beter een weekend weg hadden kunnen gaan, zo'n leeg huis zonder kinderen is raar ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')