Dan zijn ze uitverkocht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook
Had ook geen tijd meer eigenlijk..
Maandag misschien een poging
En in de lente zit iedereen met 18 graden op een terrasje en daar zitten ze met 12 graden en zeewind.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ga maar in Den Helder wonen, daar komt het tenminste nooit boven de 25 graden uit.
Lijkt me echt een vreselijke plek om te wonenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ga maar in Den Helder wonen, daar komt het tenminste nooit boven de 25 graden uit.
Zo dan!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:30 schreef Schuifpui het volgende:
Nieuw kaartje:
[ afbeelding ]
Gelukkig ga ik dan alleen maar 7 uur mountainbiken in de Ardennen.![]()
+1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben gemaakt voor temperaturen tot 23 gradenDit wordt lachen deze zomer
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zijn ze uitverkocht.![]()
Zweten zullen we!
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb nog een optie achter de hand, nog meer werken
is daar 18 graden![]()
Maargoed dagje vrij ook lekker, dan zoek ik wel een plas water op ofzo als het te gortig wordt, dat kan dan nu nog, met een week of 2 heb je vast alweer overal blauwalg.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog.
Op mijn werk heb ik wel een fan staan.
Ik moet een pak kopen voor een trouwerij volgende week zaterdag, dikke kans dat ik dat jasje geen minuut ga dragen.
Kijk eens naar de schaal van de kaartjes, die van horned_reaper gaat tot 42oC, die van Aloa gaat tot 51oC, met de zelfde kleurverdeling.quote:Op zondag 27 juni 2010 08:53 schreef ethiraseth het volgende:
De voorspelling is al iets minder warm. Tegen de tijd dat het zaterdag is gaat het vast vriezen.
Ik lieg mezelf graag voor ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Kijk eens naar de schaal van de kaartjes, die van horned_reaper gaat tot 42oC, die van Aloa gaat tot 51oC, met de zelfde kleurverdeling.
Dat moet je niet geloven, daar zit GFS altijd mee mis, west-vlaanderen is altijd de koelste plaats van België met zo'n weer als nu. Dat cijfer wat ze daar geven is eigenlijk bedoeld voor de Kempen en Belgisch Limburg.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef horned_reaper het volgende:
Mien god.... 38 graden in west vlaanderen (+2 graden, want GFS) is gewoon kans op 40 graden!![]()
27.2 om 10:40 HvH ook lekker. De 30 zou wel gehaald kunnen worden vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:23 schreef JDude het volgende:
24 graden al op Gilze-Rijen om 9:50. Hier in de achtertuin zelfs 33, maar die hangt 's ochtends even in de zon.
En dat noemt ie briljantquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is briljant..... de warmste nacht ooit?
tot 27 graden om 00 uur snachts! dat is volgens mij nog nooit voorgekomen?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar in een badkuip ga slapen met ijswater
dat wordt dus niet slapenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het welquote:Op zondag 27 juni 2010 12:46 schreef Burnie88 het volgende:
Dit moet toch wel knalhard onweer gaan veroorzaken op een gegeven moment.
Dit is ook de eerste keer voor mij geweest dat ik met het raam open sliep. En alsnog m'n bed uit dreefquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt het er momenteel al op of moeten we nog ff geduld hebben?quote:
Nog niet direct, maar het onweer komt al in de buurt van België.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt het er momenteel al op of moeten we nog ff geduld hebben?
Estofex geeft voor vandaag nog niets aan toch?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Naar boven bijgesteld, nu is alles 25+ en vooral in het zuiden van het land wordt dat dan allemaal rond 30°C.
Ah okay, thnx, die dikke gele lijnen zijn een kans van 50% op onweer toch? Dat gebied boven centraal Frankrijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nog niet direct, maar het onweer komt al in de buurt van België.
[ afbeelding ]
30 is zo spectaculair niet?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Naar boven bijgesteld, nu is alles 25+ en vooral in het zuiden van het land wordt dat dan allemaal rond 30°C.
Als dat nu heel even was, dan niet.quote:
Op weerwoord al een melding gezien van een stofhoos.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef marcel-o het volgende:
Hoe zit dat met de stofhozen?
mogelijk?
toen het een paar weken geleden zo warm was maakte ik er een mee.
Het was windstil, plots werd er een greep gedaan uit de boom in de tuin en alle bomen in de buurt gingen tekeer.
Je zag echt zo'n bladeren wirlpool. daarna was t weer windstil
16 graden in Amsterdam.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:38 schreef dimage het volgende:
De prognosekaart voor zondag 4 juli. En het gaat er dus echt op lijken dat we dan te maken krijgen met een afkoeling naar zo'n 24 á 26 graden met vooral in het noordwesten van Nederland kans op regen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, volgens mij is de wens de vader van de gedachte maar ik hoop met je mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik voorspel een level 3 als het zover is
Over heel de Benelux
ja maar dan niet om 4 uur snachts maar wat eerderquote:Op zondag 27 juni 2010 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, volgens mij is de wens de vader van de gedachte maar ik hoop met je mee.
Als het lijkt op het noodweer van vorig jaar voorjaar dan ben ik tevreden.
Om een uur of 8 's avonds is wel mooi voor wat spectaculaire onweersbuien, gevolgd door een MCS dat tussen 1 en 5 uur 's nachts lekker aan't doorknetteren is.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja maar dan niet om 4 uur snachts maar wat eerder
Volgens KNMI pas na het weekeinde...quote:Op maandag 28 juni 2010 08:03 schreef marcel-o het volgende:
maargoed.. eind van de week dus weer frisser.
Buienradar geeft ook frissere temps voor eind van de wek
Lol, zeker icm je naam, geen weer voor sneeuw.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:45 schreef Green1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1015371/f2cf1bf6/harde_woei.htmlleuk
Dit is toch gewoon zo'n dustdevil maar dan boven water? Wel grappig, niets gewend daar?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
"Het is gewoon een soort van orkaantje"!!!!!
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon zo'n dustdevil maar dan boven water? Wel grappig, niets gewend daar?
vetquote:Op maandag 28 juni 2010 11:45 schreef Green1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1015371/f2cf1bf6/harde_woei.htmlleuk
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:37 schreef LeNeHe het volgende:
Hier (Papendrecht) staat een flink windje. Hier in de flat is net een parasol van één van de balkons naar beneden gewaaid, ligt nu in de sloot.
meer drinken he,quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ploft lekker boven Frankrijk: http://bit.ly/h7aps
Wellicht zaterdag.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er uberhaupt nog onweer deze week hierheen?
morgen een zeer kleine kans, even in de gate houden, maar ik verwacht er niets van.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er uberhaupt nog onweer deze week hierheen?
Het zal meer voor Limburg zijn, áls er wat ontwikkeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen een zeer kleine kans, even in de gate houden, maar ik verwacht er niets van.
quote:woensdag 30 juni tot en met zondag 04 juli
Vrij zonnig en warm zomerweer met zomerse temperaturen, in het zuidoosten lokaal tropisch met 30 graden. Vanaf donderdag op meerdere plaatsen tropisch warm met op zaterdag een toenemende kans op enkele regen- of onweersbuien. Zondag wordt de tropische warmte waarschijnlijk naar het oosten verdreven.
quote:maandag 05 juli tot en met maandag 12 juli
Na het weekeinde lagere temperaturen maar nog wel rond of iets boven het langjarig gemiddelde en de kans op een enkele regen- en onweersbui blijft aanwezig. De kans dat het zeer warme zomerweer met tropische temperaturen na het weekeinde aanhoudt lijkt klein, ca. 10%
het is pas maandag... allemaal ver weg. Ik vind die hitte voor eind van de week al ver weg!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef Fredo55 het volgende:
Na zondag is het gedaan met de tropische temperaturen volgens het knmi:
[..]
[..]
Zuid-Limburg en de Ardennenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het zal meer voor Limburg zijn, áls er wat ontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |