En dat noemt ie briljantquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is briljant..... de warmste nacht ooit?
tot 27 graden om 00 uur snachts! dat is volgens mij nog nooit voorgekomen?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar in een badkuip ga slapen met ijswater
dat wordt dus niet slapenquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het welquote:Op zondag 27 juni 2010 12:46 schreef Burnie88 het volgende:
Dit moet toch wel knalhard onweer gaan veroorzaken op een gegeven moment.
Dit is ook de eerste keer voor mij geweest dat ik met het raam open sliep. En alsnog m'n bed uit dreefquote:Op zondag 27 juni 2010 11:04 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt het er momenteel al op of moeten we nog ff geduld hebben?quote:
Nog niet direct, maar het onweer komt al in de buurt van België.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt het er momenteel al op of moeten we nog ff geduld hebben?
Estofex geeft voor vandaag nog niets aan toch?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Naar boven bijgesteld, nu is alles 25+ en vooral in het zuiden van het land wordt dat dan allemaal rond 30°C.
Ah okay, thnx, die dikke gele lijnen zijn een kans van 50% op onweer toch? Dat gebied boven centraal Frankrijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:54 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nog niet direct, maar het onweer komt al in de buurt van België.
[ afbeelding ]
30 is zo spectaculair niet?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Naar boven bijgesteld, nu is alles 25+ en vooral in het zuiden van het land wordt dat dan allemaal rond 30°C.
Als dat nu heel even was, dan niet.quote:
Op weerwoord al een melding gezien van een stofhoos.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef marcel-o het volgende:
Hoe zit dat met de stofhozen?
mogelijk?
toen het een paar weken geleden zo warm was maakte ik er een mee.
Het was windstil, plots werd er een greep gedaan uit de boom in de tuin en alle bomen in de buurt gingen tekeer.
Je zag echt zo'n bladeren wirlpool. daarna was t weer windstil
16 graden in Amsterdam.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:38 schreef dimage het volgende:
De prognosekaart voor zondag 4 juli. En het gaat er dus echt op lijken dat we dan te maken krijgen met een afkoeling naar zo'n 24 á 26 graden met vooral in het noordwesten van Nederland kans op regen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, volgens mij is de wens de vader van de gedachte maar ik hoop met je mee.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik voorspel een level 3 als het zover is
Over heel de Benelux
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |