Dan zijn ze uitverkocht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook
Had ook geen tijd meer eigenlijk..
Maandag misschien een poging
En in de lente zit iedereen met 18 graden op een terrasje en daar zitten ze met 12 graden en zeewind.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ga maar in Den Helder wonen, daar komt het tenminste nooit boven de 25 graden uit.
Lijkt me echt een vreselijke plek om te wonenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:32 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ga maar in Den Helder wonen, daar komt het tenminste nooit boven de 25 graden uit.
Zo dan!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:30 schreef Schuifpui het volgende:
Nieuw kaartje:
[ afbeelding ]
Gelukkig ga ik dan alleen maar 7 uur mountainbiken in de Ardennen.![]()
+1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben gemaakt voor temperaturen tot 23 gradenDit wordt lachen deze zomer
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zijn ze uitverkocht.![]()
Zweten zullen we!
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb nog een optie achter de hand, nog meer werken
is daar 18 graden![]()
Maargoed dagje vrij ook lekker, dan zoek ik wel een plas water op ofzo als het te gortig wordt, dat kan dan nu nog, met een week of 2 heb je vast alweer overal blauwalg.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:46 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog.
Op mijn werk heb ik wel een fan staan.
Ik moet een pak kopen voor een trouwerij volgende week zaterdag, dikke kans dat ik dat jasje geen minuut ga dragen.
Kijk eens naar de schaal van de kaartjes, die van horned_reaper gaat tot 42oC, die van Aloa gaat tot 51oC, met de zelfde kleurverdeling.quote:Op zondag 27 juni 2010 08:53 schreef ethiraseth het volgende:
De voorspelling is al iets minder warm. Tegen de tijd dat het zaterdag is gaat het vast vriezen.
Ik lieg mezelf graag voor ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Kijk eens naar de schaal van de kaartjes, die van horned_reaper gaat tot 42oC, die van Aloa gaat tot 51oC, met de zelfde kleurverdeling.
Dat moet je niet geloven, daar zit GFS altijd mee mis, west-vlaanderen is altijd de koelste plaats van België met zo'n weer als nu. Dat cijfer wat ze daar geven is eigenlijk bedoeld voor de Kempen en Belgisch Limburg.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef horned_reaper het volgende:
Mien god.... 38 graden in west vlaanderen (+2 graden, want GFS) is gewoon kans op 40 graden!![]()
27.2 om 10:40 HvH ook lekker. De 30 zou wel gehaald kunnen worden vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:23 schreef JDude het volgende:
24 graden al op Gilze-Rijen om 9:50. Hier in de achtertuin zelfs 33, maar die hangt 's ochtends even in de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |