quote:Op maandag 28 juni 2010 17:37 schreef LeNeHe het volgende:
Hier (Papendrecht) staat een flink windje. Hier in de flat is net een parasol van één van de balkons naar beneden gewaaid, ligt nu in de sloot.
meer drinken he,quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ploft lekker boven Frankrijk: http://bit.ly/h7aps
Wellicht zaterdag.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er uberhaupt nog onweer deze week hierheen?
morgen een zeer kleine kans, even in de gate houden, maar ik verwacht er niets van.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
komt er uberhaupt nog onweer deze week hierheen?
Het zal meer voor Limburg zijn, áls er wat ontwikkeld.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen een zeer kleine kans, even in de gate houden, maar ik verwacht er niets van.
quote:woensdag 30 juni tot en met zondag 04 juli
Vrij zonnig en warm zomerweer met zomerse temperaturen, in het zuidoosten lokaal tropisch met 30 graden. Vanaf donderdag op meerdere plaatsen tropisch warm met op zaterdag een toenemende kans op enkele regen- of onweersbuien. Zondag wordt de tropische warmte waarschijnlijk naar het oosten verdreven.
quote:maandag 05 juli tot en met maandag 12 juli
Na het weekeinde lagere temperaturen maar nog wel rond of iets boven het langjarig gemiddelde en de kans op een enkele regen- en onweersbui blijft aanwezig. De kans dat het zeer warme zomerweer met tropische temperaturen na het weekeinde aanhoudt lijkt klein, ca. 10%
het is pas maandag... allemaal ver weg. Ik vind die hitte voor eind van de week al ver weg!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef Fredo55 het volgende:
Na zondag is het gedaan met de tropische temperaturen volgens het knmi:
[..]
[..]
Zuid-Limburg en de Ardennenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het zal meer voor Limburg zijn, áls er wat ontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |