Maar waarom in een coalitie gaan zitten die dergelijke rechten in het gezicht spuugt? Sowieso vraag ik mij af voor welke prijs de SGP haar huid wil verkopen. Overigens gaat het mij ook niet zozeer om de invloed die de SGP kan uitoefenen, maar om het principe. Het is volslagen krankzinnig om in een regering te gaan zitten met een fundigristen-partij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
SGP zal onder geen beding fundamentelen zaken wijzigen zoals het recht van de vrouw en homo. Daar zou ik als PVVD stemmer niet gelukkig mee zijn. Voor de rest is er prima te onderhandelen met de grefo's.
Geen alternatieven inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 04:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Niet mijn favoriet, maar het kan er mee door.
Ik had uiteraard ook liever PVVD zonder het CDA nog. Maar er moet wat geformeerd worden en dan maar zo. Het land zal linksom of rechtsom geleid moeten worden. Ik heb ook al aangegeven dat als paars plus of rechts er niet komt dat er dan maar naar links gekeken moet worden. Dit: CDA-PvdA-GL-SP + evt D66 voor flinke meerderheid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar waarom in een coalitie gaan zitten die dergelijke rechten in het gezicht spuugt? Sowieso vraag ik mij af voor welke prijs de SGP haar huid wil verkopen. Overigens gaat het mij ook niet zozeer om de invloed die de SGP kan uitoefenen, maar om het principe. Het is volslagen krankzinnig om in een regering te gaan zitten met een fundigristen-partij.
Ja, en de VVD legt de crisis neer bij de onderlaag. De staatsschuld moet inderdaad worden aangepakt maar wat mij betreft hoeft er niet asociaal te worden bezuinigd, zoals de VVD wil. Overigens kan ik er nog enigszins begrip voor opbrengen dat je pleit voor een kabinet de VVD en PVV (hoewel dat ook zwaar kut is). Maar dat zelfs de SGP wordt overwogen om zo maar een rechts kabinet te realiseren, is gewoon treurig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had uiteraard ook liever PVVD zonder het CDA nog. Maar er moet wat geformeerd worden en dan maar zo. Het land zal linksom of rechtsom geleid moeten worden. Ik heb ook al aangegeven dat als paars plus of rechts er niet komt dat er dan maar naar links gekeken moet worden. Dit: CDA-PvdA-GL-SP + evt D66 voor flinke meerderheid.
Die gaan dan maar flink belastingen verhogen en de rijken maar wat belasten. De staatschuld loopt exorbitant op en dat moet gestopt worden. Rechts kan dat, maar als dat echt niet kan dan moet links het maar doen. Dit is voor niemand goed.
Tuurlijk valt er te onderhandelen met grefo's, hun ideologie moet je dan wel liggen. Net als bij de Islam het geval wil, kun je bij grefo's wel spreken niet slechts van een religie, maar van een ideologie. Lijkt me niets voor een liberaal, die ideologie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef phpmystyle het volgende:
SGP zal onder geen beding fundamentelen zaken wijzigen zoals het recht van de vrouw en homo. Daar zou ik als PVVD stemmer niet gelukkig mee zijn. Voor de rest is er prima te onderhandelen met de grefo's.
Zoals ik al zei is het niet mijn ideaal, maar er moet wat komen, we leven in een coalitie-land waar je naar meerderheden moet zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tuurlijk valt er te onderhandelen met grefo's, hun ideologie moet je dan wel liggen. Net als bij de Islam het geval wil, kun je bij grefo's wel spreken niet slechts van een religie, maar van een ideologie. Lijkt me niets voor een liberaal, die ideologie.
Ben je echt bang dat je WA uitkering drastisch wordt afgeschaft of beperkt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Komt er gewoon. Wat zal het gezellig worden hier.
1 dubbele tweedeling: arm vs. rijk, moslim vs niet moslim.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zal er allemaal veranderen als deze coalitie aantreedt? Kwa financien, sociaal economisch, cultureel.
Gaarne niet te bashen als je deze coalitie niet kan uitstaan, post dan liever niet.
Mephistoles.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het niet mijn ideaal, maar er moet wat komen, we leven in een coalitie-land waar je naar meerderheden moet zoeken.
Tuurlijk, tuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 dubbele tweedeling: arm vs. rijk, moslim vs niet moslim.
2 grote verschillen. Heel arm en heel rijk.
3 Voedselbanken gaan het drukker krijgen dan ooit. Mensen kunnen hun huur niet meer betalen: zwervers.
4 Aanzien van Nederland in het buitenland zal onderuitgaan. : export neemt af. Diplomatieke betrekkingen onder druk
5 Keer op keer rellen, Wilders zal ontbetrouwbaar blijken te zijn en draait als geen ander.
6 Grote sociale onrust.
7 Amerikaanse toestanden: knetterharde maatschappij.
Dan ga je toch lekker ondergronds joh.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 dubbele tweedeling: arm vs. rijk, moslim vs niet moslim.
2 grote verschillen. Heel arm en heel rijk.
3 Voedselbanken gaan het drukker krijgen dan ooit. Mensen kunnen hun huur niet meer betalen: zwervers.
4 Aanzien van Nederland in het buitenland zal onderuitgaan. : export neemt af. Diplomatieke betrekkingen onder druk
5 Keer op keer rellen, Wilders zal ontbetrouwbaar blijken te zijn en draait als geen ander.
6 Grote sociale onrust.
7 Amerikaanse toestanden: knetterharde maatschappij.
Ik heb een SGP-politicus op internet zien schrijven dat 'onvoorwaardelijke steun aan Israël' een voorwaarde voor gedoogsteun van de SGP zou kunnen zijn...quote:
Het is een Wa-jonger he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ondergronds joh.
Hier ook alquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ondergronds joh.
Autistisch volgensmij, en hij kan helemaal niets meer, zegt ie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht dat hij een ir-ingenieur electro was.
Maar hij is gehandicapt?
Hij is ing., dat is wat anders.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht dat hij een ir-ingenieur electro was.
Maar hij is gehandicapt?
Tuurlijk, waarom niet, Appie geeft veel korting op bier hoor en Gall&Gall volgende week korting op rum, wodka en quarantaytres.quote:
Volgens mij was hij uni hoor. Dacht ik althans.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is ing., dat is wat anders.
Van zijn uitkering weet ik niet.
Het zou jammer zijn als dit topic naar BNW verplaatst zou wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |