Als de SGP erbij komt, in ieder geval niet op zondag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word geil bij die gedachten alleen al. Ik weet alleen niet als ik straks nog wel geil mag worden
En die andere 6 dagen 70 uur werken, net zoals vroegerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als de SGP erbij komt, in ieder geval niet op zondag.
Nope. Er wordt hier gevraagd wat wij denken dat er zal gebeuren en wij reageren met de resultaten zoals door het NPB gepresenteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die maar blijft roepen dat de sociale zekerheid uitgehold wordt
Worden jullie nou nooit eens moe van jezelf?
Frustrerend he, dat dit kabinet er nooit gaat komen. Ik lach me rot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word geil bij die gedachten alleen al. Ik weet alleen niet als ik straks nog wel geil mag worden
Paars plus is verder weg/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Frustrerend he, dat dit kabinet er nooit gaat komen. Ik lach me rot.
Dat hoeft helemaal niet... Ze kunnen ook een andere informateur aanwijzen...quote:
Jij wil deze coalitie nietquote:
Nee. Ik vind de sociale zekerheid belangrijk. Het is een van de pijlers van ons land en onze samenleving. En een kabinet als in de OP genoemd zal dat zeker kapot maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Gaarne niet te bashen als je deze coalitie niet kan uitstaan, post dan liever niet.
Word jij nooit moe van jezelf? (Sorry, ik mag niet reageren van phpmystyle)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Jij wil regeren met de SGP? Jezus christus, hoe diep kan de rechtsstemmer zinken? Liberaal mijn ass met de klote-gristenen. Rechtsmensen helpen ons land naar de klote. Ik ben echt zsm weg als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zeker welAl denk ik persoonlijk dat de kans klein is, maar we zullen zien.
quote:Gaarne niet te bashen als je deze coalitie niet kan uitstaan, post dan liever niet.
Dan snap je overduidelijk niet dat de PVV qua sociale zorgstelsel nog linkser is dan de SP, CDA geen ruggegraat heeft en de VVD geen prio heeft gelegd bij dat onderwerp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de sociale zekerheid belangrijk. Het is een van de pijlers van ons land en onze samenleving. En een kabinet als in de OP genoemd zal dat zeker kapot maken.
Deze neem ik als ondertitel!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wil regeren met de SGP? Jezus christus, hoe diep kan de rechtsstemmer zinken? Liberaal mijn ass met de klote-gristenen. Rechtsmensen helpen ons land naar de klote. Ik ben echt zsm weg als dit gebeurt.
Ga jij maar lekker juichen voor een kabinet met de SGP. Zelfs gemeenten zakken tegenwoordig niet meer zo diep.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker juichen voor een kabinet met de SGP. Zelfs gemeenten zakken tegenwoordig niet meer zo diep.
Eerder volslagen achterlijk en een schande voor een modern westers landquote:
Als je dat doet blijft dat emigreren van jou beperkt tot de Bijlmerbajesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe diep moet je zinken om te willen regeren met de SGP? Lekker affiche: PVV en SGP. Als dit kabinet er komt gooi ik eerst een steen door het raam van Rutte en emigreer dan naar een land dat niet zo debiel is.
Verder is het krankzinnig om de VVD te omringen door rechtse partijen. De VVD-plannen voor de huurmarkt en de HRA zijn in mijn ogen desastreus voor ons land. Daarnaast is gewoon gebleken dat enkel de hoge inkomens profiteren van VVD-beleid.
Boehoe we zijn bang voor de islam, maar omarmen fundamentalistische christenenquote:
Dan snap jij niet dat de PVV die dingen alleen maar heeft ingevuld om een compleet programma te krijgen. Dat zullen ze zo weer inleveren wanneer daar om gevraagd wordt. Zie verhoging AOW-leeftijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan snap je overduidelijk niet dat de PVV qua sociale zorgstelsel nog linkser is dan de SP, CDA geen ruggegraat heeft en de VVD geen prio heeft gelegd bij dat onderwerp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen het; alleen het idee al maakt mij enorm boos. En dat komt voornamelijk door de SGP.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dat doet blijft dat emigreren van jou beperkt tot de Bijlmerbajes
Wat voor last heb jij toch van christenen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boehoe we zijn bang voor de islam, maar omarmen fundamentalistische christenen
SGP is echt compleet achterlijk, ik woon vlak bij Staphorst en als je de politiek daar een beetje volgtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen het; alleen het idee al maakt mij enorm boos. En dat komt voornamelijk door de SGP.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
SGP in een kabinet. Fuck yeah dat ik ga emigeren. Zoals du_ke als schrijft: een schande voor de moderne westerse wereld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joh, hij gaat echt niet emigreren hoor
Maar wat voor daadwerkelijke last heb je van ze? Bedreigen ze jou? Bedreigen ze je vrouw of schelden ze je dochter uit? Welke last?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
SGP is echt compleet achterlijk, ik woon vlak bij Staphorst en als je de politiek daar een beetje volgt
Ik heb geen last van christenen, net zo min dat ik last heb van de islam. Echter, kiezen voor de SGP is net zo krankzinnig als kiezen voor de sharia waar jullie allemaal zo bang voor zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor last heb jij toch van christenen?
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:18 schreef du_ke het volgende:
Omdat ze te kort zullen zitten om echt beleid uit te voeren zal er niet veel gebeuren.
Maar mochten ze het wat langer volhouden dan verwacht ik dat ze stevig gaan snijden in zaken als sociale zekerheid en cultuur.
In streng gelovige gemeenschappen hebben ongelovigen daar een hoop last van. Al was het maar omdat er geen geld uitgetrokken wordt voor bepaalde voorzieningen, op zondag echt niks mag (kroeg of disco zaterdagavond om half 1 dicht) geen voetbal of andere sport op zondag. Eigenlijk bij voorkeur helemaal geen sport met competitie-elementen daarin etc etc. Dat kan echt behoorlijk beperkend werken wanneer ze veel macht krijgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor last heb jij toch van christenen?
Ik ken persoonlijk SGP-politici en weet hoe zij in het leven staan. Brrrrrr.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
SGP is echt compleet achterlijk, ik woon vlak bij Staphorst en als je de politiek daar een beetje volgt
Het gaat om de hypocrisie Lavenderr... Dat snap je toch zelf ook wel hoop ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat voor daadwerkelijke last heb je van ze? Bedreigen ze jou? Bedreigen ze je vrouw of schelden ze je dochter uit? Welke last?
Is jouw denkwereld echt zo beperkt? Het vormt enkel een probleem als mensen schelden of bedreigen. Ooit het programma van de SGP wel eens doorgebladerd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat voor daadwerkelijke last heb je van ze? Bedreigen ze jou? Bedreigen ze je vrouw of schelden ze je dochter uit? Welke last?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan snap jij niet dat de PVV die dingen alleen maar heeft ingevuld om een compleet programma te krijgen. Dat zullen ze zo weer inleveren wanneer daar om gevraagd wordt. Zie verhoging AOW-leeftijd.Ten faveure van welke partij dan? Want ik ben er nou nog steeds niet achter welke van die partijen nou de doodsteek zou zijn voor die sociale zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Maarja, zolang ze niemand bedreigen is er niks aan de handquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
In streng gelovige gemeenschappen hebben ongelovigen daar een hoop last van. Al was het maar omdat er geen geld uitgetrokken wordt voor bepaalde voorzieningen, op zondag echt niks mag (kroeg of disco zaterdagavond om half 1 dicht) geen voetbal of andere sport op zondag. Eigenlijk bij voorkeur helemaal geen sport met competitie-elementen daarin etc etc. Dat kan echt behoorlijk beperkend werken wanneer ze veel macht krijgen.
Definieer 'we' in dit verhaal, tjapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We is de PVV-stemmer. Althans, vanwege de AOW hoef je in ieder geval niet op Wilders te stemmen.quote:
Laten we het daar dan maar op houden Koos dat mijn denkwereld beperkt is als je dat graag wilt geloven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is jouw denkwereld echt zo beperkt? Het vormt enkel een probleem als mensen schelden of bedreigen. Ooit het programma van de SGP wel eens doorgebladerd?
Ligt er een beetje aan waar je door dat dorp komt op zondag met de autoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Maarja, zolang ze niemand bedreigen is er niks aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |