Als de SGP erbij komt, in ieder geval niet op zondag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word geil bij die gedachten alleen al. Ik weet alleen niet als ik straks nog wel geil mag worden
En die andere 6 dagen 70 uur werken, net zoals vroegerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als de SGP erbij komt, in ieder geval niet op zondag.
Nope. Er wordt hier gevraagd wat wij denken dat er zal gebeuren en wij reageren met de resultaten zoals door het NPB gepresenteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die maar blijft roepen dat de sociale zekerheid uitgehold wordt
Worden jullie nou nooit eens moe van jezelf?
Frustrerend he, dat dit kabinet er nooit gaat komen. Ik lach me rot.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word geil bij die gedachten alleen al. Ik weet alleen niet als ik straks nog wel geil mag worden
Paars plus is verder weg/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Frustrerend he, dat dit kabinet er nooit gaat komen. Ik lach me rot.
Dat hoeft helemaal niet... Ze kunnen ook een andere informateur aanwijzen...quote:
Jij wil deze coalitie nietquote:
Nee. Ik vind de sociale zekerheid belangrijk. Het is een van de pijlers van ons land en onze samenleving. En een kabinet als in de OP genoemd zal dat zeker kapot maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
Gaarne niet te bashen als je deze coalitie niet kan uitstaan, post dan liever niet.
Word jij nooit moe van jezelf? (Sorry, ik mag niet reageren van phpmystyle)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Scorpie het volgende:
Jij wil regeren met de SGP? Jezus christus, hoe diep kan de rechtsstemmer zinken? Liberaal mijn ass met de klote-gristenen. Rechtsmensen helpen ons land naar de klote. Ik ben echt zsm weg als dit gebeurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zeker welAl denk ik persoonlijk dat de kans klein is, maar we zullen zien.
quote:Gaarne niet te bashen als je deze coalitie niet kan uitstaan, post dan liever niet.
Dan snap je overduidelijk niet dat de PVV qua sociale zorgstelsel nog linkser is dan de SP, CDA geen ruggegraat heeft en de VVD geen prio heeft gelegd bij dat onderwerp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind de sociale zekerheid belangrijk. Het is een van de pijlers van ons land en onze samenleving. En een kabinet als in de OP genoemd zal dat zeker kapot maken.
Deze neem ik als ondertitel!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wil regeren met de SGP? Jezus christus, hoe diep kan de rechtsstemmer zinken? Liberaal mijn ass met de klote-gristenen. Rechtsmensen helpen ons land naar de klote. Ik ben echt zsm weg als dit gebeurt.
Ga jij maar lekker juichen voor een kabinet met de SGP. Zelfs gemeenten zakken tegenwoordig niet meer zo diep.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker juichen voor een kabinet met de SGP. Zelfs gemeenten zakken tegenwoordig niet meer zo diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |