quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[Unieks post over niet-nagelbijten]
Sterke vrouw!![]()
*trots is*
Oh en wat zeggen jullie - meer brood meenemen ivm honger, of niet doen omdat ik toch al niet afval?Ik vind het lastig! Vroeger was honger:
omdat ik dan dacht merkbaar af te vallen
! Maar daar ben ik van af gestapt, maar teveel eten is ook niet goed
![]()
Honger = bad
Teveel eten = bad
Tegen wie zeg je dit? Als je jezelf voor de gek wilt houden, kan je het beter niet in het openbaar doen hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef han1987 het volgende:
Dat glas sap blijf ik gewoon drinken, ik vind het lekker. De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Beppe jurken ja ;')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zijn alle lange jurken van die enorme soepjurken?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Ik hou ook erg van brood, en dat is lastig, want als ik het eet wil ik alleen maar nòg meer
Gesmokt bovenstukje en een riem in je taille.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ze leuk als de bovenkant een beetje bloot/strak is. Je hebt die strapless variant, met een soort gesmockt bovenlijfje, of een aansluitend bovenlijfje met spaghettibandjes? Het moet trouwens wel ècht tot op de grond zijn, want als iets dodelijk is, is het die tot-de-enkel-lengte. ("Very Mother of the bride" zegt Michael Kors dan altijd in Project Runwayquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet natuurlijk eten waar je zin in hebt, maar vind je sultana's dan echt zo lekker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef han1987 het volgende:
De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Zo, nu lekker naar bed moet morgen weer om 06.00 op.
Aandoen op mo's bruiloft. Dan gaat iedereen je feliciteren met je dochterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog een übersexy lange jurk van kookaii. Met teveel decollete en strak. Staat mooi, maar komt wel tot de enkels (is model van 9 jaar geleden, toen mocht dat nog) Wat nu?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef -marz- het volgende:
Die sultana's met yoghurtmeuk erop... bah.
Terecht. En ik heb die spoiler van je wel gelezen. Zou het bedrag gewoon uit eigen zak betalen en aan de baas vragen 'waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat.' Maar goed, ben dan ook hondsbrutaal tegen leidinggevendenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom alleen maar leuke jurkjes tegen die ik níet aankan...
Oh ik ben echt ff zo klaar met alles op het moment. Sorry dames en neen.
Wat vind je van zoiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
I know! 'Sultana hartig', zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet je wat ook zó vies is / wat ik zo vies vind? Je hebt van die Wasa dingen met 'hartig' ofzo? Met tomaat en kaas ofzo, gétverdemme!
Die is ook tot de enkelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je van zoiets?
[ afbeelding ]
kan je ze niet aan? of vind je zelf dat ze niet kunnen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je een dagje (één maar) vrij nemen om een dagje in de zon te gaan liggen? Of desnoods een middag? DAt zou je zo goed doen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die neiging heb ik ook Tink, maar dan wordt het van kwaad tot veel en veel erger. Dan kan ik een werkbare situatie wel vergeten. Maar goed. Ik zit alleen maar te janken nu. Er gaat niets zoals ik wil op het moment. Misschien is het een post-vakantie kater, ik hoop het maar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de enkel nog net ziet! Deze is okee(kan ik nu ook typen
:7)
Je had een tijd dat alle jurken die je kocht zo halverwege je onderbeen eindigden, in de jaren '90. Helemaal niet flatteus! (Michael Kors: "Matronly!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn jurk nog aan. En de rest ook (heb meerdere lange jurken, nog van vroegah. De rokken heb ik helaas al weggegooid)
Die rokken heb ik gelukkig niet meer. Alleen de hele lange en de hele korte heb ik lange tijd bewaard.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je had een tijd dat alle jurken die je kocht zo halverwege je onderbeen eindigden, in de jaren '90. Helemaal niet flatteus! (Michael Kors: "Matronly!") De leukste uit dat tijdperk heb ik wel korter gemaakt.
Mijn studie zit er altijd een beetje tussen. Ik heb nu 3 jaar achtee elkaar gefaald (2x zakken voor vwo en een BAS) dus hij zou het erg treurig vinden als ik nu zou falen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:Gaat niet echt lekker tussen jullie op het moment he PF?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een hele vervelende gewoonte van mn moeder overgenomen
als ik in de kamer zit en iemand kijkt ongegeneerd naar binnen, dan blijf ik terugkijken tot ze wegkijken. en soms zwaai ik...vond het altijd zo erg als ze dat deed... en nu doe ik het zelf...
Nou HEEL erg, hij ontmoet nu al steeds nieuwe mensen door alle organisatie er om heen en ik kan nu al steeds niet mee door studie en wedstrijden en dan denk ik maar ik ben er ook niet bij in SF en dan denk ik dat hij mij alvast aan het vervangen is - terwijl ik zelf de gene ben die steeds niet mee kan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef -marz- het volgende:
SF zit misschien onderhuids toch nu al in de weg p.f.? Correct me if I'm wrong natuurlijk.
Je bent een laiverdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo XM, wij zijn hier grotendeels vrouwen
Iedereen heeft zijn/haar pijn die soms hard aankomt.
Daarom bestaat er ook zoiets als een forum, alle grote maar ook kleine frustraties/ verdriet e.d. kan gedeeld worden.
Soms zijn de problemen te groot om zelf te doen maar ik denk toch echt dat wij als "slank' wat uit kunnen maken
Dat weer ik niet - maar ik ben volgens mij psychisch niet helemaal in ordequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
p.f volgens mij heb je écht ADD.... /lekendiagnose
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
Auuuu buikpijn
En ik wil vakantie!! Het vriendje heeft iedere dag feestjes. Frustrerend!!
En hij wordt super vaak boos dat ik moet studeren (net ook weer) en dat ik studeren leuk moet vinden en anders maar moet gaan werken. MAAR IK HAAT HET!!!!
En hij moet z'n mond houden en zich met z'n eigen zaken bemoeien en al helemaal niet zeggen: het lijkt wel alsof ik een kind heb in plaats van een vriendin.
Dus nu ben ik helemaal boos, waar haalt ie het lef vandaan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
oh mn tuin, ik ben zo gelukkig!
hier een paar foto's: http://www.flickr.com/photos/49575661@N08/sets/72157624334747970/
Nou, dan moet ik maar eens op zoek. Prints staan me niet zo, maar er is vast wel een beschaafd model te vinden ergens. Ga vrijdag shoppen in Zwolle, maar eens oriënteren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef anna82 het volgende:
XM: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-voorjaarstrend.html
En schijnbaar, als je hem deze zomer draagt, ben je een early adapter.
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een hele vervelende gewoonte van mn moeder overgenomen
als ik in de kamer zit en iemand kijkt ongegeneerd naar binnen, dan blijf ik terugkijken tot ze wegkijken. en soms zwaai ik...vond het altijd zo erg als ze dat deed... en nu doe ik het zelf...
euh had je meegekregen dat ik mn vakantiegeld gedeeltelijk heb opgemaakt aan een tuinvrouw? ze komt uit den haag en ze is heel tof. de kudos gaan dus naar haar...quote:
zou je dan niet beter op de uni passen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind studerrn best leuk, alleen boekhouden en de rentabiliteit wacc etc. Uitrekenen niet
En meneer heeft 2 tentamens per periode, ik 7-14. Ik zou het ook vet leuk vinden met maar 2 tentamens voor 10 etc per stuk dan 7-14 met 1 of 2 per stuk en ieder blok een enorm dom groot project waar ik toch alles voor iedereen moet doen.
En alleen maar stampen stampen stampen terwijl ik iets alleen jan leren als ik de achterliggende gedachte /theorie begrijp.
En als je vragen stelt over het waarom ben je een betweter.
Zo. Dat lucht ook op.
Zoiets las ik, feit blijft dat je nu een nette tuin hebt, door eigen initiatiefquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euh had je meegekregen dat ik mn vakantiegeld gedeeltelijk heb opgemaakt aan een tuinvrouw? ze komt uit den haag en ze is heel tof. de kudos gaan dus naar haar...
http://www.juffertjeinhetgroen.eu/index.html
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zou je dan niet beter op de uni passen?
mocht je het toch kwijt willen, dan mag je ook PMmen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Cali: klopt ja... Zou best wat meer info willen posten, maar er lezen een aantal bekenden mee, dus dat gaat ff niet...
Maar ik ging naar bed!
Oja, mooi tuintje kwak!!
Ja dat lijkt mij het paradijs! Ik ging er alleen van uit dat ik m:n P ging halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zou je dan niet beter op de uni passen?
Maar wil je niet gewoon een economische opleiding doen dan of heb je daar dan vwo certificaat van wb ofzo voor nodig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij het paradijs! Ik ging er alleen van uit dat ik m:n P ging halen?
heb wel certificaat vwo Engels, Nederlands, economie 1,2, biologie. Eigenlijk alles behalve sk/nk/wb.
En ik ben 21 geweest.
Dus mijn plan is een beetje slecht. Kut.
Vandaag heb ik een extra notenbol en een extra piccolini gekochtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef _Calimero_ het volgende:
oo en Maria, ken het probleem, op langere dagen heb ik ook veel meer honger! Ik weet niet zo goed wat je het beste kunt doen.. ga je nu wel wat extra's eten maar dan geen brood?
ikheb trouwens een ander lijstje,want ik had brood van de AH dat héél vers en héél lekker was
O: yoghurt,muesli, appel
T:omelet
L: 2x brood met filet a,. 2x brood met geitenkaas en honing
T: fruit, mueslibol (wilde ik skippen, maar had toch écht weer teveel trek)
D: pastasalade met broccoli, geitenkaas, olijven en zongedr tomaat. Toe: 40 gr bevroren aardbeienkwark (jammie!)
T: malibu-chocomelk
Wow. Door je broek heenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef AKnynke het volgende:
Het enige nadeel van Zweden: de muggen. Mijn god, ik ben zonet lekgeprikt, terwijl ik me ingesmeerd had met anti-muggen spul. Maar, ze hebben letterlijk door m'n broek heengeprikt..
Even bijlezen, en dan slapen!
Van dattum!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef -marz- het volgende:
Lange jurken staan me niet, mijn bouw is te breed
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef neen het volgende:
[..]
Maar wil je niet gewoon een economische opleiding doen dan of heb je daar dan vwo certificaat van wb ofzo voor nodig?
Ik vind mijzelf altijd wel een beetje een loser hier omdat ik hbo doe terwijl volgens mij bijna iedereen hier uni doet/heeft gedaan
Banaan meenemen, peer meenemen, halve liter yoghurt meenemen (mits koelkast). Kaas en pindakaas op brood ipv magere meuk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een extra notenbol en een extra piccolini gekochtIk kom nog niet echt op vullende dingen die geen brood zijn en handig
Ik ga gewoon een lepeltje in mn tas stoppen zodat ik ook snel ergens yoghurt ofzo kan halen! En als ik weer boodschappen doe haal ik eieren zodat ik er twee kan koken de avond tevoren om tussendoor te eten, die lust ik wel koud!
*productief nadenken*
![]()
Tyrosine? Verder visolie, begin even met 3 gram per dag, daarna naar een onderhoudsdosis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
Tevens, lange jurken
Hoe heet dat anti chaos aminozuur ook alweer?
Ahja bananen! Die eet ik ook wel eens maar die vergat ik nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef -marz- het volgende:
[..]
Banaan meenemen, peer meenemen, halve liter yoghurt meenemen (mits koelkast). Kaas en pindakaas op brood ipv magere meuk.
Visolie is toch van dieren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Tyrosine? Verder visolie, begin even met 3 gram per dag, daarna naar een onderhoudsdosis.
Ik was ook niet zo weg van de voorbeelden die ze lieten zien, maar sommige modellen zijn wel tof (de jurken)! Die met rode bloemen zou jou volgens mij goed staan qua model (ik denk namelijk dat hij mij wel zou staan en volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde fysiek: weinig buste, smalle taille en veel heup/royaal achterwerk)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik maar eens op zoek. Prints staan me niet zo, maar er is vast wel een beschaafd model te vinden ergens. Ga vrijdag shoppen in Zwolle, maar eens oriënteren.
Thnx allemaal.. ga nu proberen wat te slapen.
En na deze studie geen aansluitende universiteitsding ofzo van 2 jaar? Ik heb nu zoiets van: "He, het gaat aardig en het is wel oke" dus nu nog overstappen dan is de kans op stoppen (een van m'n favo bezigheden) groot dus maak ik dit maar af.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef P.F het volgende:
Jawel maar ik vond de stap zo eng en ik wist niet waar ik moeat beginnen en ik dacht, ik concentreer mij eerst hier op dan zieb we wel. En dan faalde ik weer eens tot de motivatie weer 0 was.
[..]
Pief! is visolie wel vegetarisch genoeg voor je? nee dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Tyrosine? Verder visolie, begin even met 3 gram per dag, daarna naar een onderhoudsdosis.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb het de laatste tijd geloof ik een beetje te drukjes om aan m'n 'dieet' te kunnen (willen) denkenMopper wel steeds op mezelf, maar echt veel zin heeft dat niet. Hoe houden jullie het toch vol?
Krill-olie is ook goed, maar denk ik ook van kleine zeebeessies, theunisbloemolie, borageolie.quote:
tuin ligt op t zuidoosten. t deel in de schaduw van het huis heeft de minste zon, de border bij de schutting de hele dag, de border bij de speeltuin/hek ook nog 's avonds.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi tuintje kwak! leuke tegeltjes. Heb je ook een beetje zon?
[..]
je hoeft geen certificaten te halen als je ouder dan 21 bent, je kan een colloquium doctum doen, toelating op relevante vakken...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef P.F het volgende:
O ja ik deed dus havo EM dat ging mij zo makkelijk af dat ik vwo NG ben gaan doen. Faalde op de nieuwe vakken.
Heb vorige jaar pas leren leren/studeren bij voeding maar dat was hem ook niet.
Toen had ik nog het plan 2 examens te doen maar ben het totaal vergeten: dacht vorig jaar in het begin dat ik m'n P zou halen en zou beetje druk zijn vwo dan te halen en was ook al 21?
ja snap ik, maar dat soort is hoe ik het later, als ik groot ben en ook een echt huis heb, voor me ziequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tuin ligt op t zuidoosten. t deel in de schaduw van het huis heeft de minste zon, de border bij de schutting de hele dag, de border bij de speeltuin/hek ook nog 's avonds.
de leuke tegels zijn gewoon stoeptegels die nog beetje nat zijn van het anti-onkruidgif dat de tuinmevrouw gespoten heeft
Dan zou ik op z'n vroegst september 2011 kunnen beginnen of niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je hoeft geen certificaten te halen als je ouder dan 21 bent, je kan een colloquium doctum doen, toelating op relevante vakken...
zie:
http://www.eur.nl/scholie(...)ndere_vooropleiding/
http://www.studeren.uva.nl/colloquiumdoctum
http://hum.leidenuniv.nl/(...)lloquium-doctum.html
ik zou dan wel als ik jou was een studie kiezen die niet heel massaal is. doorgaans is het: hoe massaler hoe schoolser en "meer hbo", hoe minder aandacht voor de abstracte achtergrond en hoe kinderachtiger de (multiple choice) toetsen...
Lijkt me wel dat je dan pas in 2011 kan beginnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zou ik op z'n vroegst september 2011 kunnen beginnen of niet?
O moeilijk! Ik ben best wel goed in wiskunde (al vond ik b wat lastiger) en economie ligt mij ook wel vrij goed. En Nederlands! (Begrijpend lezen en nou ja.. lezen) O ja en presenteren/babbelen gaat mij ook wel redelijk af.
Vind het lastig om te bedenken wat dan bij mij zou passen, niet te massaal is en wat ik ook nog eens leuk zou vinden.
Maar bij een leuke studie informeren over welke je nodig hebt kan geen kwaad? Wie weet heb je de benodigde VWO certificaten al of ben ik nou gekquote:De procedure is tijdrovend. Het duurt vaak enige maanden voordat officieel vaststaat in welke vakken examen moet worden afgelegd.
Ja ik weet het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:05 schreef neen het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je dan pas in 2011 kan beginnen
[..]
Maar bij een leuke studie informeren over welke je nodig hebt kan geen kwaad? Wie weet heb je de benodigde VWO certificaten al of ben ik nou gek
Nou, muziek afgelopen ik ga zo maar eens tukken.
Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd. Bij de een meer an de ander, het is niet per se zo dat je die tijd hebt verprutst, je hebt hem alleen anders ingevuldquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik weet het nietDan heb ik 3 jaar verprutst
Als het zonnig wordt ga ik er vroeg uit 10, anders ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
Ik moet ook slapen. Als het morgen zonnig wordt dan ga ik vroeg opstaan, wordt het niet zo zonnig dan slaap ik uit tot 10!
*jaloers is* Ghehehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef P.F het volgende:
Ik krijg buikpijn van koekjes etc dus eet meestal wel gezond.
[..]
Hier nog zo-eentje...op m'n 18e met rechten gestart (en gestopt) op m'n 20e SPH gaan doen (en afgemaakt), op m'n 25e vervolgens begonnen met orthopedagogiek en uhm...ik ben hopelijk op mijn 28e/29e eindelijk eens klaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd. Bij de een meer an de ander, het is niet per se zo dat je die tijd hebt verprutst, je hebt hem alleen anders ingevuld
Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef P.F het volgende:
Dit is een leus van een sportschool!!
"Denk jij nog steeds dat calorieën kleine beestjes zijn die 's nachts je kleren kleiner maken?"
Ik bijt ze niet, ik pulk ze zelfs. Daar kan ik ook niet van af komen. Alleen mijn linkerpink is normaal omdat die niet goed luktquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef Noukjee het volgende:
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.
@ Uniekhoorn, hoe is het je gelukt om opeens te stoppen met nagelbijten?
Ik ben 1 januari zo'n 3 maanden gestopt (met behulp van BYTE-X), maar nu weer volop bezig en zijn me nagels weer zo kort als maar kan. Het lukt me gewoon niet om het vol te houden..bah, wil er nu echt eens vanaf!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:39 schreef neen het volgende:
[..]
Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd.
Jij doet geneeskunde, dus dat telt nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Zesdejaars op 23 meldt
Ik dacht dat ik gister spierpijn had, maar vandaag is het pas erg!
Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was ook niet zo weg van de voorbeelden die ze lieten zien, maar sommige modellen zijn wel tof (de jurken)! Die met rode bloemen zou jou volgens mij goed staan qua model (ik denk namelijk dat hij mij wel zou staan en volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde fysiek: weinig buste, smalle taille en veel heup/royaal achterwerk)
Slaap lekker en feel better
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:04 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik bijt geen nagels, goed he? Ik bijt ernaast. Ik win heus de lelijkste-handen-competitie op m'n sloffen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!
Vroeg op vandaag, straks naar Stockholm......
Nog gefeliciteerd met de baanquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!
Vroeg op vandaag, straks naar Stockholm......
Niet dat ik denk veel voor je te kunnen betekenen, maar je mag ook mij altijd PM'en om van je af te schrijven. Succes met vergadertijgeren vandaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.
Heb wel goed geslapen, maar voel me nog steeds een beetjeen
.
Nu in de trein naar Amsterdam voor - jullie raden het nooit - een vergadering.
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef P.F het volgende:
In de teriyaki smaak chips zitten kippenvet. Dus ik dacht even aab een afgeroomde melk idee: maar das gewoon dood dier dus!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
Vertrek, wat is het een mooie dag vandaag. Jurkenweer! Ik heb een maxidress die ik de afgelopen 5 jaar heel vaak heeb gedragen, het eerste jaar dat ik 'em had woonde ik er zowat in. Liep er een keer mee in de IKEA en werd toen nagewezen door een klein blond 5-jarig engeltje: "Mama, die mevrouw is moooooooiii!!!!"
Mooiste en eerlijkste compliment ever.
Aww.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
Vertrek, wat is het een mooie dag vandaag. Jurkenweer! Ik heb een maxidress die ik de afgelopen 5 jaar heel vaak heeb gedragen, het eerste jaar dat ik 'em had woonde ik er zowat in. Liep er een keer mee in de IKEA en werd toen nagewezen door een klein blond 5-jarig engeltje: "Mama, die mevrouw is moooooooiii!!!!"
En in die chicken pasanda van Asian Secrets zit ook kip!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Oeh XM, troubles op het werk? Bah.![]()
Als je je echt heel rot voelt, kun je je ook gewoon een paar daagjes ziekmelden he.
Genieten van het zonnetje en even tot rust komen zal je goed doen.
PF, ook al ellende.
Nog even en dan heb je vakantie.![]()
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: wit () bolletje met philadephia, tomaat en augurk
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: wit () bolletje met philadephia, tomaat en komkommer
T: yoghurt
D: onbekend
[..]
Wat?![]()
Oh fuck, die heb ik dus gegeten.![]()
Wie stopt er nou vlees in chips?
*boze mail stuurt*
Foto van de jurk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
Vertel eens wat meer over die exotische gebieden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:
Morning ladies!Terug uit de Oekraïne en Roemenië, het was zo tof!
Eten was wel dramatisch (denk: veel en vet en weinig groenten) maar de weegschaal zegt nog ongeveer hetzelfde.
Ik ga niet helemaal teruglezen, maar wie heeft er een samenvatting voor mij?
Met zo'n naam had ik voor de zekerheid wel even de ingrediënten gecheckt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef P.F het volgende:
En in die chicken pasanda van Asian Secrets zit ook kip!
Tell us more!! Heb je foto's? Welcome back!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:
Eten was wel dramatisch (denk: veel en vet en weinig groenten) maar de weegschaal zegt nog ongeveer hetzelfde.
Ik ga niet helemaal teruglezen, maar wie heeft er een samenvatting voor mij?
Het is ook Hamka's, Niet HAM-KAAS. Er zit wel een soort rooksmaak aan geloof ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Met zo'n naam had ik voor de zekerheid wel even de ingrediënten gecheckt.![]()
Maar er hoort in chips in vlees, zelfs in de Hamka's zit dat niet.
Tof! Ben je toevallig ook in Transnistrië geweest?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:
Vier suikermomenten op een dag helpen niet echt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef CorwinofAmber het volgende:
Weer effe een lijstje dan:
O: 2 volkoren sneetjes met magere pate en kipfilet + glas verse AH frambozen/appel/mango sap.
T: 2 plakken minder suiker ontbijt koek + 2 koppen thee
L: 4 volkoren sneetjes met pate/kipfilet/filet american/duo penoitti + 2 gekookte eieren + glas chocomelk
T: 60 gram pinda's + 2 glazen water
D: Pasta bolognese (stevig bord)
S: 1 uur RPM + 1 uur Bodypump
T: 500g magere kwark + banaan
en nog heb ik honger, zal blij zijn als m'n laatste 3% b/f eraf is, dan kan ik weer voluit eten en spiermassa bouwen.
Die hamka's zijn zelfs halal! Ze hebben er ooit een item over gemaakt bij de Keuringsdienst van Waarde geloof ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef -marz- het volgende:
Dus hamka's zijn vegetarisch? Wie had dat gedacht.
Zeg jij echt hamkas ipv hamkaas?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef P.F het volgende:
Ja je zegt hamkas, niet hamkaas.
Ik vertrok 7 juni om 01:00u, voor mijn gevoel op 6 juni dus... Ben gister teruggekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maxijurken, die heb ik ook veel gezien afgelopen weekMijn vriendin heeft een hele mooie gekocht bij de Mango outlet bij ons in de straat
Ik word er een beetje een mollig dwergje in denk ik...
Ewelina, ook net terug? Jij bent echt lang weggeweest of niet? Welkom terug!
Nee, dat mocht niet van de universiteitquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef neen het volgende:
[..]
Tof! Ben je toevallig ook in Transnistrië geweest?
Dat lijkt mij nou ook. En de rest klinkt ook goed, met name de pivo (of heet dat daar niet zo). Leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
- Kiev is fantastisch, jammer dat we er maar zo kort waren
Wauw, dat klinkt echt geweldig! Behalve het vette eten en corrupte politie dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vertrok 7 juni om 01:00u, voor mijn gevoel op 6 juni dus... Ben gister teruggekomen.
Foto's komen eraan, ik moet even bijna 500 foto's uploaden
Korte samenvatting:
- Cluj-Napoca is een mooie stad
- Hongaren en Roemenen willen niet integreren
- Vooral uit de buurt blijven van de corrupte Oekraïnse politie
- Veel & vet eten
- Veel bier
- De Krim is echt prachtig!
- Een wandeling van 3 uur bij een temperatuur van 40 graden is iets minder leuk
- Odessa is heel mooi
- Kiev is fantastisch, jammer dat we er maar zo kort waren
- De Maramuresj is ongerept, en een uniek stukje Europa
dat klinkt echt snoezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
WB vakantiegangers. Foto's enzo natuurlijk!!
Die maxi-jurken.........ik vind mezelf er ook te klein voor. Heb nu een jaren 50 jurkje aan met petticoat tot op de knie. Zwartwit geblokt met rode muiltjes en rode ceintuur en een witte haarband in het haar. Da's meer mijn stijl.
Tegenwoordig zeg ik wel Hamkas jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zeg jij echt hamkas ipv hamkaas?![]()
Ik lust die dingen helemaal niet trouwens, dus ik zal de laatste zijn om te beweren dat ik er verstand van heb.
Picss!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Die maxi-jurken.........ik vind mezelf er ook te klein voor. Heb nu een jaren 50 jurkje aan met petticoat tot op de knie. Zwartwit geblokt met rode muiltjes en rode ceintuur en een witte haarband in het haar. Da's meer mijn stijl.
Heb je daar een foto van? Klinkt echt leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Pivaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook. En de rest klinkt ook goed, met name de pivo (of heet dat daar niet zo). Leuk!
O jammer! Daar wil ik ooit nog wel naartoe, lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet van de universiteitDat was wel het oorspronkelijke plan maar de sponsors hebben er een stokje voor gestoken.
Bere toch?quote:
Het is niet noodzakelijk hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben aan het werk.![]()
Ik las net dat je 40 euro nodig hebt. Is dat al opgelost?
Mja, mensen hebben me het al verschillende keren proberen uit te leggen maar snappen doe ik het nog steeds niet helemaal. Iets met sterke fluctualties in de suikerspiegel en insuline etc.etc. baffeled, each time.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vier suikermomenten op een dag helpen niet echt.
En als de pasta niet volkoren is heb je nog een vijfde koolhydraatrijk moment.
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je minder (vaak) suiker eet.
Jij bent ev0l. Whehehhe. Ik zal straks eens kijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
O maar het is toch rustig in de galerie en er zit een camera in je MacBook!
O oké, die nieuwe hebben ook allemaal een cameraquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent ev0l. Whehehhe. Ik zal straks eens kijken.
Trouwens ik heb m'n MacBook niet bij me, maar er staat wel een iMac.
Het is simpel: van suiker krijg je honger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef CorwinofAmber het volgende:
Mja, mensen hebben me het al verschillende keren proberen uit te leggen maar snappen doe ik het nog steeds niet helemaal. Iets met sterke fluctualties in de suikerspiegel en insuline etc.etc. baffeled, each time.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Ik had mij verheugd op een blikje cola voor breakfast maar ze zijn opNu maar water.
!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef conleche het volgende:
Hamkáás natuurlijk, hamkas dat klinkt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nagels lakken ipv bijten in tijden van stress![]()
Dan moet je een sectie-einde invoegen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
AAQARRGhh iemand verstand van word?
Ik wil mijn CV aanpassen, maar het lúkt niet. ik heb eerst 2 kopjes naast elkaar en daaronder wil ik gewoon in 1 rij kunnen typen. dus zo:
*blabla *blabla
hier een hele lang zien die niet opgedeeld wordt in 2 delen zoals hierboven....
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef neen het volgende:
Vroeger was het altijd een enorme uitdaging om op alle vingers een bugle te plaatsen
Door eten stijgt je bloedsuiker. Insuline komt vrij om dat weer op peil te krijgen (van insuline zakt je suiker, wordt omgezet in andere dingen, glycogeen als energievoorraad en vet).quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mja, mensen hebben me het al verschillende keren proberen uit te leggen maar snappen doe ik het nog steeds niet helemaal. Iets met sterke fluctualties in de suikerspiegel en insuline etc.etc. baffeled, each time.
Welke vitaminepillen dan? Ik slik nu sinds een tijd dagelijks L-Lysine en sindsdien heb ik er geen meer gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:
Wáárom treiter ik mezelf zo door eerst met mezelf af te spreken dat iets vóór 12 uur af is en vervolgens net zo lang te gaan WOG'en tot het 12 uur is?
Wáárom krijg ik na het eten van vitaminepillen steevast een koortslip en wáárom eet ik die pillen dan nog?
Wanneer eet je vitaminepillen en welke neem je? Koortslip en menstruatie hangen samen, zonlicht doet ook mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:
Wáárom treiter ik mezelf zo door eerst met mezelf af te spreken dat iets vóór 12 uur af is en vervolgens net zo lang te gaan WOG'en tot het 12 uur is?
Wáárom krijg ik na het eten van vitaminepillen steevast een koortslip en wáárom eet ik die pillen dan nog?
omdat je dat ook zo uitspreekt. een bugle /bju:g@l/ is een hoorn/trompet in t engels...quote:
Een vriendin van me is diëtiste en die is wel tof en ook verstandig met eten. Maar verder lijkt het me echt drie keer niets en ik heb ook echt zo'n standaard slecht imago van dat het tuttebellen zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef P.F het volgende:
Dietisten zijn trouwens echt niet leuk, op mijn opleiding toenWerd er druk geroddeld over wie er anorexia zou hebben, wie echt sowieso te dik was [haha daarom zal ze wel voeding doen dan valt ze misschien af]
En allemaal wijven nijd en haat.
Gewoon nasty eigenlijk! Zal wel afnemen in de loop van de studie, waar wel opvallend..
Ik heb 'em aan de Fontys gedaan in Eindhoven. Ik ben wel van de 'oude lichting', voordat Social Studies kwam zeg maar. SPH is geen moeilijke opleiding, wel héél veel groepswerk en da's vaak wel irritant. je leert er van alles wat en moet zelf voor 'specialisatie' kiezen, bv door keuzevakken, vrijwilligerswerk en stages. Ik ben zo richting de kinderen/jongeren gegaan, en hun ouders. Maar je kunt dus ook in een bejaardenhuis gaan werkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef Noukjee het volgende:
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.
Weer een vrijgezel minder. Hoe bedoel je 'hoop'?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, Albert van Monaco gaat trouwen. Zou er dan nog hoop zijn in de wereld?
Dat ie eindelijk iemand heeft gevonden natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Weer een vrijgezel minder. Hoe bedoel je 'hoop'?
Nav dat verhaal van LB?quote:
Je hebt een balkon!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
Alleen jammer dat mijn balkon 1x1 is dus ik kan niet liggen
*proest* En, al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik kan wel half binnen liggen want daar schijnt de zon ook!!
Oe da's echt verrot! Van wie had je het verkeerde adres gekregen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een probleem, ik had het verkeerde adres doorgekregen voor de locatie waar ik mijn toets moest maken en stond dus compleet ergens anders en nu heb ik mijn tweede CD niet gemaakt en is de kans groot dat ik in september niet kan beginnen aan m'n studie. Terwijl ik me al helemaal heb ingeschreven enzo en nu is die vrouw van studiepunt er niet en moet ik wachten tot morgen. Ik stond echt te janken op Utrecht Centraal net, al was het m'n eigen stomme schuld.
Zou smeken helpen? Ik heb wel een dikke 8 gehaald voorvwo Engels en aangezien dat relevant is voor mijn studie...
Zijn ze echt heel streng qua toelating?
Fuckzooi
Oh wat kloterig! Maar als jij het verkeerde adres hebt doorgekregen is het toch niet jouw eigen schuld? Niet dat je daar nu iets aan hebt, maar dan hoef je jezelf in ieder geval niet de schuld te geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een probleem, ik had het verkeerde adres doorgekregen voor de locatie waar ik mijn toets moest maken en stond dus compleet ergens anders en nu heb ik mijn tweede CD niet gemaakt en is de kans groot dat ik in september niet kan beginnen aan m'n studie. Terwijl ik me al helemaal heb ingeschreven enzo en nu is die vrouw van studiepunt er niet en moet ik wachten tot morgen. Ik stond echt te janken op Utrecht Centraal net, al was het m'n eigen stomme schuld.
Zou smeken helpen? Ik heb wel een dikke 8 gehaald voorvwo Engels en aangezien dat relevant is voor mijn studie...
Zijn ze echt heel streng qua toelating?
Fuckzooi
Een vriendin van mij had zei ze op internet gezien dat het in de jaarbeurs gegeven werd maar dat was haar toets en niet de mijne. Dus ja. Maar dan nog vind ik het mijn schuld want ik had het zelf wel nog een keer na kunnen checken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Oe da's echt verrot! Van wie had je het verkeerde adres gekregen dan?
Ja ik heb al gebeld met studiepunt maar dan is diegene die er wat van weet er net vandaag weer niet, dus nu moet ik tot morgen wachten. En haar collega's weten ook echt helemaal niks, en ik heb wel 5 mensen gesproken ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh wat kloterig! Maar als jij het verkeerde adres hebt doorgekregen is het toch niet jouw eigen schuld? Niet dat je daar nu iets aan hebt, maar dan hoef je jezelf in ieder geval niet de schuld te geven.
Zijn er geen opties? Je zult toch niet de eerste zijn die door omstandigheden een gedeelte mist?
Ja maar ik moest er nog 1 doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef neen het volgende:
Hoezo niet gemaakt? Je moest toch nog allen wachten op resultaten?
Is er niet later nog een herkansing? Dat je dan iig nog optie hebt om hem dit jaar te doen of is er maar 1 kans?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maar ik moest er nog 1 doen.
Ik las net terug en zag dat jij dat ook wilde ja. Weet je al welke studie en waar? Want in Amsterdam kon je je maar tot 31 maart inschrijven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef P.F het volgende:
O kut zeg, als je hem alsnog mag doen kan ik hem misschien ook wel doen.
kon je niet daarvandaan alsnog naar de goeie locatie gaan en gewoon te laat komen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had zei ze op internet gezien dat het in de jaarbeurs gegeven werd maar dat was haar toets en niet de mijne. Dus ja. Maar dan nog vind ik het mijn schuld want ik had het zelf wel nog een keer na kunnen checken.
Dat had ik geprobeerd maar ik redde het niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kon je niet daarvandaan alsnog naar de goeie locatie gaan en gewoon te laat komen?
Ik ben wel redelijk creatief maar ik denk dat genoeg niet-chaotische mensen dat ook zijn. Verder zijn er niet veel voordelen maar ik kan het meestal wel met andere chaotische mensen vindenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:32 schreef P.F het volgende:
Oooooh. Wat voor voordelen kleven er eigenlijk aan chaotisch zijn, niets he!
Of hebben chaotische mensen ook een creatieve geest oid..
Maar sowieso is het 1e jaar vaak toch breed? Kun je niet kijken naar wat lesstof/opdrachten van latere jaren? Vaak toch wat gespecialiseerder en dus misschien meer naar je smaak. Misschien even aan je slb'er vragen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Hmm.. Het eerste semester was goed te doen, maar nu is net zo gespecialiseerd en praktisch. Me no like!
En heb heel veel 2e/3e/4e jaar gesproken en die vinden het echt geweldig dus ik dacht dat ik het ook heel leuk zou vinden..
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Noukjee het volgende:
Ik heb terug gesmst: doe mij alleen die wijn maar ^^ dus hoop dat 'k de wijn zonder pardon kan overslaan![]()
Lol, de goeie staat er ook nog tussen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben ook blij dat het sporten nog lekker gaat!Wie had het gedacht
![]()
En klopt! Ik heet niet Maria in het echt!Al luister ik er intussen bijna naar
Gewenning ofzo. Jij dan Marie? Mariëlle? Marianne? Marjan?
![]()
Und jetzt! Naaaaar huiiiiiiiiis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |