abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:40:30 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83165089
Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1480778/1/25>

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:41:05 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83165127
En mijn laatste post
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[Unieks post over niet-nagelbijten ]

Sterke vrouw! *trots is*

Oh en wat zeggen jullie - meer brood meenemen ivm honger, of niet doen omdat ik toch al niet afval? Ik vind het lastig! Vroeger was honger: omdat ik dan dacht merkbaar af te vallen ! Maar daar ben ik van af gestapt, maar teveel eten is ook niet goed
Honger = bad
Teveel eten = bad

dinsdag 22 juni 2010 @ 21:41:31 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83165162
*nagelbijt uit spanning of uniek weer gaat nagelbijten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83165456
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:47:52 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83165555

Oooooooooooooh, teveel druk! * uniekhoorn knabbelt.

Nee, heb ik weer wat te in te lossen dus bedankt Maria

Maria, weet niet zo goed waar het met jou aan ligt... Je sport, je eet....
Eet je veel tussendoortjes wat je niet vermeld ofzo?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83165569
Maria; in die val ben ik al eens getrapt. Het gevolg is dat je steeds meer brood gaat eten

Ik probeer nu in de ochtend te beginnen met minder brood, zodat ik als het later op de dag wordt en ik krijg alsnog honger, nog kan terugvallen op de boterhammen. Rond 1500-1600 uur heb ik de meeste trek en slaat ook vermoeidheid (middagdip?) toe.
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:49:34 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83165666
Waarom zijn alle lange jurken van die enorme soepjurken?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_83165746
Ik merk dat ik meer honger heb als ik werk, ik kan dan echt vanalles wegvreten. In het weekend heb ik dit nl. niet, en eet ik eigenlijk zelfs te weinig. Daarom wil ik een patroon ontwikkelen waarbij ik doordeweeks en in het weekend gezond eet (met af en toe een uitspatting).
Dat glas sap blijf ik gewoon drinken, ik vind het lekker. De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Zo, nu lekker naar bed moet morgen weer om 06.00 op.
pi_83165939
Hoi en welkom Han

Ik wil ook wel af en toe een uitspatting

Oh en:
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef han1987 het volgende:
Dat glas sap blijf ik gewoon drinken, ik vind het lekker. De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Tegen wie zeg je dit? Als je jezelf voor de gek wilt houden, kan je het beter niet in het openbaar doen hier
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:55:15 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83166061
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beppe jurken ja ;')

Han... je kan soms wel wat willen maar soms moet je wel wat anders..
Een sultanaatje, een eierkoek ofzo...niks mis mee, als je er maar van geniet en als het maar even kan.
En groente kan je leren eten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83166075
Ik denk meer eiwitten eten, Maria, ipv brood. Omelet mee, of gerookte kipfilet met komkommer, of die lowcarbcrackers van conleche met filet americain, bak kwark (heb je een ijskast op je werk?). Dan verdwijnt die trek eerder. Ik hou ook erg van brood, en dat is lastig, want als ik het eet wil ik alleen maar nòg meer
pi_83166076
Ze komen over een paar dagen de vloer leggen in mn kamer .

En mijn kuitpijn is overbelasting tijdens wandelen, mag veel gaan oefenen voor ik op vakantie ga (lange dagtochten die ik liever zonder dit soort blessures loop).

Zo en nu ga ik weer ncis kijken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_83166140
welkom han!
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:56:38 #14
236335 neen
schone schijn
pi_83166226
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Ik hou ook erg van brood, en dat is lastig, want als ik het eet wil ik alleen maar nòg meer
pi_83166264
quote:
Gesmokt bovenstukje en een riem in je taille. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83166301
quote:
Ik vind ze leuk als de bovenkant een beetje bloot/strak is. Je hebt die strapless variant, met een soort gesmockt bovenlijfje, of een aansluitend bovenlijfje met spaghettibandjes? Het moet trouwens wel ècht tot op de grond zijn, want als iets dodelijk is, is het die tot-de-enkel-lengte. ("Very Mother of the bride" zegt Michael Kors dan altijd in Project Runway )
pi_83166410
check signature !
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:00:55 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83166444
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef han1987 het volgende:
De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Zo, nu lekker naar bed moet morgen weer om 06.00 op.
Je moet natuurlijk eten waar je zin in hebt, maar vind je sultana's dan echt zo lekker?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_83166533
sultana's, bah!
Ja doei.
pi_83166563
Hoi!
Huisgenoot-to-the-rescue is onderweg! Maar die zou toch al naar ons huissie gaan, dus dat komt helemaal goed
Net bami op bij mn broer, en een bakje slagroomvla. Meeeeeeeeeeeeeen wat is dat spul machtig!
En welkom hanna
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:20 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83166600
ik heb geniaal lekkere spareribs gegeten, en tevens vreselijke spierpijn van de circuittraining van gisteren. AUW. ik loop als een omaatje...
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:31 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83166616
Ik kom alleen maar leuke jurkjes tegen die ik níet aankan...

Oh ik ben echt ff zo klaar met alles op het moment. Sorry dames en neen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:03:40 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83166633
Ik heb nog een übersexy lange jurk van kookaii. Met teveel decollete en strak. Staat mooi, maar komt wel tot de enkels (is model van 9 jaar geleden, toen mocht dat nog ) Wat nu?
pi_83166640
Die sultana's met yoghurtmeuk erop... bah.
pi_83166677
Op de camping dragen Tink.
pi_83166696
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog een übersexy lange jurk van kookaii. Met teveel decollete en strak. Staat mooi, maar komt wel tot de enkels (is model van 9 jaar geleden, toen mocht dat nog ) Wat nu?
Aandoen op mo's bruiloft. Dan gaat iedereen je feliciteren met je dochter
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:04:43 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83166701
Eiwitten... ik probeer ze nu ook ipv brood..

LIjst van vandaag:
O:Kwark vla, aardbeien
T's: aardbeien, kersen peer, wortelen
L: 3 kommen kippensoep, gekookt ei, volkoren met kipfilet, beschuit aardbeien, beker melk
T's: tomaat, boterham huzarensalade, nectarine 4 flesje bier
D: sperziebonen, rabarber, salade,gebakken aardappelen, 150 gr tonijn gegrild.
T:zoute sticks
pi_83166731
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef -marz- het volgende:
Die sultana's met yoghurtmeuk erop... bah.

weet je wat ook zó vies is / wat ik zo vies vind? Je hebt van die Wasa dingen met 'hartig' ofzo? Met tomaat en kaas ofzo, gétverdemme!
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:05:19 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83166767
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

Terecht. En ik heb die spoiler van je wel gelezen. Zou het bedrag gewoon uit eigen zak betalen en aan de baas vragen 'waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat.' Maar goed, ben dan ook hondsbrutaal tegen leidinggevenden
pi_83166831
quote:

Wat vind je van zoiets?

dinsdag 22 juni 2010 @ 22:06:15 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83166833
Ja maar, ja maar, een jurk tot op de grond wordt toch vies?
pi_83166837
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

weet je wat ook zó vies is / wat ik zo vies vind? Je hebt van die Wasa dingen met 'hartig' ofzo? Met tomaat en kaas ofzo, gétverdemme!
I know! 'Sultana hartig', zelfde verhaal.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:06:43 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83166868
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat vind je van zoiets?

[ afbeelding ]
Die is ook tot de enkels
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:07:23 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83166910
Ja, die neiging heb ik ook Tink, maar dan wordt het van kwaad tot veel en veel erger. Dan kan ik een werkbare situatie wel vergeten. Maar goed. Ik zit alleen maar te janken nu. Er gaat niets zoals ik wil op het moment. Misschien is het een post-vakantie kater, ik hoop het maar.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:08:21 #36
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83166982
quote:

kan je ze niet aan? of vind je zelf dat ze niet kunnen?

niet lullig bedoeld, maar ik merkte aan mijn gezeik om mn foto's laatsts dat t vooral afhangt van wat ik van mezelf vind of ik kleren vind kunnen of niet...

objectief gezien zal iedereen hier tegen je zeggen dat blauwe plekken op je benen geen reden zijn omze te bedekken, en dat je slank zat bent voor een jurkje (als ík t al draag, kan jij t ook, niet dan?)

maar dat vind je zelf momenteel gewoon niet...

enneh, de lange wijd uitlopende linnen broek met mooi wikkeltopje ofzo die ik voorstelde?

en voor de rest van je sores en een dikke knuffel...
Kwak
pi_83167022
XM, lieverd, wat is er aan de hand?

En ik heb blijkbaar een modememo gemist. Het spijt me. .
pi_83167036
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die is ook tot de enkels
Ik bedoelde dat je de enkel nog net ziet! Deze is okee (kan ik nu ook typen :7)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:09:06 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83167041
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die neiging heb ik ook Tink, maar dan wordt het van kwaad tot veel en veel erger. Dan kan ik een werkbare situatie wel vergeten. Maar goed. Ik zit alleen maar te janken nu. Er gaat niets zoals ik wil op het moment. Misschien is het een post-vakantie kater, ik hoop het maar.
Kan je een dagje (één maar) vrij nemen om een dagje in de zon te gaan liggen? Of desnoods een middag? DAt zou je zo goed doen volgens mij.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:09:14 #40
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83167052
Buh XM, wil naar je toe en dan dat je in mijn armen ligt en dat lekker uithuilen en alles.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:10:14 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83167107
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je de enkel nog net ziet! Deze is okee (kan ik nu ook typen :7)
Dan kan ik mijn jurk nog aan. En de rest ook (heb meerdere lange jurken, nog van vroegah. De rokken heb ik helaas al weggegooid)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:12:09 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83167238
@kwak: ja dat is beter denk ik. Het zijn niet alleen blauwe plekken, maar ook wondjes die maar niet weggaan.
@Tink: heb nog 6 dagen voor de rest vh jaar, dus niet echt eigenlijk.
@DaD & uniek: eventjes een beetje teveel. En misschien is het allemaal niks vergeleken met bijvoorbeeld de ellende van DaD, maar ik voel me gewoon ff kút.
pi_83167288
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan kan ik mijn jurk nog aan. En de rest ook (heb meerdere lange jurken, nog van vroegah. De rokken heb ik helaas al weggegooid)
Je had een tijd dat alle jurken die je kocht zo halverwege je onderbeen eindigden, in de jaren '90. Helemaal niet flatteus! (Michael Kors: "Matronly!" ) De leukste uit dat tijdperk heb ik wel korter gemaakt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:13:54 #44
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83167363
@xm mijn edit bevatte nog een dikke knuffel en twee op allebei je wangen één, omdat t soms ook gewoon even kút is. en daar is geen maat in die je hoeft te meten met de ellende van anderen...
Kwak
pi_83167377
Hoho, we gaan ellendes niet vergelijken.

Je hebt grenzen, XM. Bewaak ze.
pi_83167529
Arme XM. hoop dat je je snel beter voelt. Een beetje gezond eten en wat zon zal vast helpen!!

Lijstje:
O: havermout, kwart meloen en aardbeien
L: dubbel volkoren pindakaas, gebakken courgette (1), stukje chocola, 3 biscuitjes
S: bikram yoga
T: appel, ijsje van australian
D: pita met gekruid vlees, 2 stukjes baklava
T: watermeloen.

Ik ben bij m'n favoriete eethuis geweest, heerlijke pita's hebben ze daar
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:17:17 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83167624
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je had een tijd dat alle jurken die je kocht zo halverwege je onderbeen eindigden, in de jaren '90. Helemaal niet flatteus! (Michael Kors: "Matronly!" ) De leukste uit dat tijdperk heb ik wel korter gemaakt.
Die rokken heb ik gelukkig niet meer. Alleen de hele lange en de hele korte heb ik lange tijd bewaard.
Ik vind het nu trouwens erg moeilijk om mooie rokken te vinden. Ze zijn het allemaal net niet.
pi_83167629
Auuuu buikpijn

En ik wil vakantie!! Het vriendje heeft iedere dag feestjes. Frustrerend!!

En hij wordt super vaak boos dat ik moet studeren (net ook weer) en dat ik studeren leuk moet vinden en anders maar moet gaan werken. MAAR IK HAAT HET!!!!

En hij moet z'n mond houden en zich met z'n eigen zaken bemoeien en al helemaal niet zeggen: het lijkt wel alsof ik een kind heb in plaats van een vriendin.

Dus nu ben ik helemaal boos, waar haalt ie het lef vandaan
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:18:19 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83167697
Gaat niet echt lekker tussen jullie op het moment he PF?
pi_83167735
Ik kan daar zo boos om worden AAARGH
En het haalt ook heel mijn zelfvertrouwen weg.
pi_83167767
SF zit misschien onderhuids toch nu al in de weg p.f.? Correct me if I'm wrong natuurlijk.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:19:27 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83167786
Ja hallo XM, wij zijn hier grotendeels vrouwen
Iedereen heeft zijn/haar pijn die soms hard aankomt.

Daarom bestaat er ook zoiets als een forum, alle grote maar ook kleine frustraties/ verdriet e.d. kan gedeeld worden.
Soms zijn de problemen te groot om zelf te doen maar ik denk toch echt dat wij als "slank' wat uit kunnen maken
pi_83168257
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat niet echt lekker tussen jullie op het moment he PF?
Mijn studie zit er altijd een beetje tussen. Ik heb nu 3 jaar achtee elkaar gefaald (2x zakken voor vwo en een BAS) dus hij zou het erg treurig vinden als ik nu zou falen.

Hij steunt niet echt, hij zeurt alleen en doet boos en heel soms helpt hij wel met uitleggen, dat helpt wel veel.

En ik zit vol met zelfmedelijden omdat ik nu moet studeren en vraag ook wel steeds wat voor leuks ie gaat doen om dan weer meer medelijden te hebben dat ik moet studeren. Ook niet heel handig

En soms word ik gillend gek van mijzelf na de hele dag studeren/alleen te zijn en dan reageer ik ook best vreemd of bel ik 5x achter elkaar of zo. Vind ik zelf ook irritant
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:26:59 #54
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83168288
ik heb een hele vervelende gewoonte van mn moeder overgenomen

als ik in de kamer zit en iemand kijkt ongegeneerd naar binnen, dan blijf ik terugkijken tot ze wegkijken. en soms zwaai ik... vond het altijd zo erg als ze dat deed... en nu doe ik het zelf...
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:27:39 #55
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83168332
p.f volgens mij heb je écht ADD.... /lekendiagnose
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:28:23 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83168387
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef kwakz0r het volgende:

als ik in de kamer zit en iemand kijkt ongegeneerd naar binnen, dan blijf ik terugkijken tot ze wegkijken. en soms zwaai ik... vond het altijd zo erg als ze dat deed... en nu doe ik het zelf...
Dat doe ik ook.
pi_83168560
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef -marz- het volgende:
SF zit misschien onderhuids toch nu al in de weg p.f.? Correct me if I'm wrong natuurlijk.
Nou HEEL erg, hij ontmoet nu al steeds nieuwe mensen door alle organisatie er om heen en ik kan nu al steeds niet mee door studie en wedstrijden en dan denk ik maar ik ben er ook niet bij in SF en dan denk ik dat hij mij alvast aan het vervangen is - terwijl ik zelf de gene ben die steeds niet mee kan.

En leg ook steeds mijn issues met meisjes van sporten bij hem - :maar dat is ook niet handig.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:32:32 #58
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83168644
oh mn tuin, ik ben zo gelukkig!

hier een paar foto's: http://www.flickr.com/photos/49575661@N08/sets/72157624334747970/
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:34:31 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83168769
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo XM, wij zijn hier grotendeels vrouwen
Iedereen heeft zijn/haar pijn die soms hard aankomt.

Daarom bestaat er ook zoiets als een forum, alle grote maar ook kleine frustraties/ verdriet e.d. kan gedeeld worden.
Soms zijn de problemen te groot om zelf te doen maar ik denk toch echt dat wij als "slank' wat uit kunnen maken
Je bent een laiverd . Jullie allemaal.
pi_83168956
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
p.f volgens mij heb je écht ADD.... /lekendiagnose
Dat weer ik niet - maar ik ben volgens mij psychisch niet helemaal in orde kan mij ook oprecht niet concentreren behalve in de UB. Een college volgen is best zwaar opletten& concentreren.

En ik kan soms zoooo bizar onredelijk boos worden, echt eng!
pi_83169053
Zo dat lucht op!
pi_83169234
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
Auuuu buikpijn

En ik wil vakantie!! Het vriendje heeft iedere dag feestjes. Frustrerend!!

En hij wordt super vaak boos dat ik moet studeren (net ook weer) en dat ik studeren leuk moet vinden en anders maar moet gaan werken. MAAR IK HAAT HET!!!!

En hij moet z'n mond houden en zich met z'n eigen zaken bemoeien en al helemaal niet zeggen: het lijkt wel alsof ik een kind heb in plaats van een vriendin.

Dus nu ben ik helemaal boos, waar haalt ie het lef vandaan

awh Pief! dat lijkt me echt super kut! Ik weet hoe je je voelt qua drukte, en zou een feestende Mr.Mo er dan ook echt niet bij kunnen hebben..

en voor XM! Krijg nou 's wat meer zelfvertrouwen!!!!!

enneh, ik heb net een supergave sollicitatie verstuurd ik hoop zo dat ze wat voor me hebben!!!

met een linkje naar mn kookblog want het is voor een catering bedrijf waar ze dus koks en workshopgevers zoeken! Als ze overdag wat hebben dan doe ik 't!
Ja doei.
pi_83169241
Nice je tuin!!!! Zie het oerwoud zo voor mij!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:41:57 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83169244
Kusjes voor XM Heb niet gelezen wat er precies mis is, maar zo te horen bijna alles Laat duvel je maar goed vertroetelen

PF: baah klinkt ook vervelend allemaal Studeren is ook soms zwaar en naar, maar dan kan je juist die steun goed gebruiken! Kunnen jullie anders niet vaker samen studeren ofzo? Hij was toch ook nog bezig?

Wat betreft eerdere eet-post van moi:
Uniek: volgens mij eet ik geen rare dingen, doordeweeks zeker niet, alleen in het weekend wel eens koek of chocola, en een glas cola of twee. Daarmee probeer ik al te minderen (de cola voornamelijk, het snaaien vind ik wel meevallen), al is dat afgelopen weekend niet zo gelukt Het weekend ervoor wel.
Marz: das ook nog zo, dan blijf ik eten
Lau: dat vind ik het nare aan zolang reizen onderweg naar mn werk - wat je ook meeneemt wordt er niet lekkerder op als je het ongeveer anderhalf uur in een warme tas houd Brood is dan zo makkelijk... Al heb ik nu iig wel een plastic bakje gekocht om fruit e.d. in mee te nemen, daar kan vast ook wel iets anders in! En koude omelet / koude stukken kip vind ik niet zo lekker Kipsalade wel, maar dan moet er van alles in waarvan ik ga stinken en dat wil ik mn collega's niet aan doen
pi_83169320
XM: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-voorjaarstrend.html

En schijnbaar, als je hem deze zomer draagt, ben je een early adapter.
pi_83169395
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
oh mn tuin, ik ben zo gelukkig!

hier een paar foto's: http://www.flickr.com/photos/49575661@N08/sets/72157624334747970/

oeh, nice!
Ja doei.
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 22:45:41 #67
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83169493
Lijstje

O/L: Huzarenslaatje 150gram, 1 volkoren cracker filet american, 1 volkoren cracker kaas met tomaat, 1 beschuitje smeerkaas 48+, 1 snee met chocopasta, kopje thee.
T: banaan
T: kopje thee, volkoren koekje
T: appel
D: Pittige Tomaat Ovenpasta van Knorr
S: Vakkenvullen
T: beker ranja, volkoren koekje.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_83169582
Ik vind studerrn best leuk, alleen boekhouden en de rentabiliteit wacc etc. Uitrekenen niet
En meneer heeft 2 tentamens per periode, ik 7-14. Ik zou het ook vet leuk vinden met maar 2 tentamens voor 10 etc per stuk dan 7-14 met 1 of 2 per stuk en ieder blok een enorm dom groot project waar ik toch alles voor iedereen moet doen.

En alleen maar stampen stampen stampen terwijl ik iets alleen jan leren als ik de achterliggende gedachte /theorie begrijp.

En als je vragen stelt over het waarom ben je een betweter.

Zo. Dat lucht ook op.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:47:15 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83169610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef anna82 het volgende:
XM: http://www.nu.nl/lifestyl(...)-voorjaarstrend.html

En schijnbaar, als je hem deze zomer draagt, ben je een early adapter.
Nou, dan moet ik maar eens op zoek. Prints staan me niet zo, maar er is vast wel een beschaafd model te vinden ergens. Ga vrijdag shoppen in Zwolle, maar eens oriënteren.

Thnx allemaal.. ga nu proberen wat te slapen.
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 22:47:21 #70
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83169613
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef kwakz0r het volgende:

Dat doe ik ook
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:48:35 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83169638
Kwak, wat netjes! *jaloers*
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:49:08 #72
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83169669
ohhhh meissies toch! Wat een narigheid.
Pief, ik zou er ook gestresst van raken als ik in jouw situatie zou zitten.. ik vind het wel heel leuk om te lezen hoe je op jezelf kan reageren (ik doe dit en dat en das ook niet handig.) zelfreflectie en jezelf niet altijd helemaal serieus nemen ftw

Arm XM-metje, het zit allemaal even flink tegen en je hebt ook nog je donkere zonnebril op (snap ik, na al die zon van de vakantie) waardoor je ook even niet wíl relativeren en gewoon even alles kut wil vinden, of niet? mag best effies,

verder las ik kokos-chocolade? ik heb ook al de hele avond zin in eten/snaaien/iets lekkers. heb het opgelost door net een warme chocolademelk met een scheut malibu op te hebben. Maar eigenlijk zou ik nu nog wel lekkere zoute chips ofzo willen. Gelukkig zijn de winkels al dicht
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:51:20 #73
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83169809
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak, wat netjes! *jaloers*
euh had je meegekregen dat ik mn vakantiegeld gedeeltelijk heb opgemaakt aan een tuinvrouw? ze komt uit den haag en ze is heel tof. de kudos gaan dus naar haar...
http://www.juffertjeinhetgroen.eu/index.html
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:51:30 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83169820
@Cali: klopt ja... Zou best wat meer info willen posten, maar er lezen een aantal bekenden mee, dus dat gaat ff niet...

Maar ik ging naar bed!

Oja, mooi tuintje kwak!!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:52:06 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83169856
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:46 schreef P.F het volgende:
Ik vind studerrn best leuk, alleen boekhouden en de rentabiliteit wacc etc. Uitrekenen niet
En meneer heeft 2 tentamens per periode, ik 7-14. Ik zou het ook vet leuk vinden met maar 2 tentamens voor 10 etc per stuk dan 7-14 met 1 of 2 per stuk en ieder blok een enorm dom groot project waar ik toch alles voor iedereen moet doen.

En alleen maar stampen stampen stampen terwijl ik iets alleen jan leren als ik de achterliggende gedachte /theorie begrijp.

En als je vragen stelt over het waarom ben je een betweter.

Zo. Dat lucht ook op.
zou je dan niet beter op de uni passen?
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:52:17 #76
236335 neen
schone schijn
pi_83169865
Maar moet hij niet gewoon net zoveel leren als bij een aantal tentamens voor jou? Bij mij is het ook in een paar maar soms zijn het gewoon 4 losse tentamens achter elkaar (die ik dus niet gehaald heb ) die uiteindelijk voor 1 tentamen meetellen.
Wat betreft leren zonder achterliggende gedachte heb je trouwens helemaal gelijk! Als je niet weet waarom je iets doet kun je het net zo goed niet doen
En op school heb je altijd dingen die leuk zijn en minder leuk he ik ben er ook na een paar jaar kutten pas achter gekomen dus dat is ook niet zo erg. Je bent iig niet de enige, hoewel het idd wel eens kut is omdat (althans ik dan) dat wel eens denk.
En die laatste loodjes he! Over 2 weekjes heb je gewoon die 40 puntjes minimaal binnen en dat zal al een heel stuk schelen denk ik! Kun je weer leuke dingen doen enzo

Een gast die ik ken draait nu op een (lokaal ) radio station en soms doet hij dat wel eens voor ons bij hem thuis en het klinkt altijd zo fijn relaxed he heerlijk.
het lijkt niet wat het is
pi_83169893
zen

Al heb ik ook een aversie jegens mensen die dat zeggen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:52:51 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83169901
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

euh had je meegekregen dat ik mn vakantiegeld gedeeltelijk heb opgemaakt aan een tuinvrouw? ze komt uit den haag en ze is heel tof. de kudos gaan dus naar haar...
http://www.juffertjeinhetgroen.eu/index.html
Zoiets las ik, feit blijft dat je nu een nette tuin hebt, door eigen initiatief Ik negeer tijdens de drukte nu de halve rimboe maar door de gordijnen angstvallig dicht te houden Glapje! Ik vergeet ze gewoon vaak open te doen 's ochtends voor ik weg ga
pi_83169927
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat was precies wat ik ook dacht!

het 'waarom' moet je niet durven stellen op de meeste HBO opleidingen daarvoor moet je naar de uni
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:54:29 #80
277802 _Calimero_
pi_83169995
oo en Maria, ken het probleem, op langere dagen heb ik ook veel meer honger! Ik weet niet zo goed wat je het beste kunt doen.. ga je nu wel wat extra's eten maar dan geen brood?

ikheb trouwens een ander lijstje,want ik had brood van de AH dat héél vers en héél lekker was

O: yoghurt,muesli, appel
T:omelet
L: 2x brood met filet a,. 2x brood met geitenkaas en honing
T: fruit, mueslibol (wilde ik skippen, maar had toch écht weer teveel trek)
D: pastasalade met broccoli, geitenkaas, olijven en zongedr tomaat. Toe: 40 gr bevroren aardbeienkwark (jammie!)
T: malibu-chocomelk
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:55:40 #81
277802 _Calimero_
pi_83170067
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Cali: klopt ja... Zou best wat meer info willen posten, maar er lezen een aantal bekenden mee, dus dat gaat ff niet...

Maar ik ging naar bed!

Oja, mooi tuintje kwak!!
mocht je het toch kwijt willen, dan mag je ook PMmen!

Truste!
pi_83170124
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij het paradijs! Ik ging er alleen van uit dat ik m:n P ging halen?

heb wel certificaat vwo Engels, Nederlands, economie 1,2, biologie. Eigenlijk alles behalve sk/nk/wb.

En ik ben 21 geweest.

Dus mijn plan is een beetje slecht. Kut.
pi_83170202
Pief, wat ben je toch een chaoot! Maar waarom doe je niet een opleiding die je echt leuk vind? Dan hou je het ook een stuk beter vol!!

Ik wil trouwens heel erg graag een lange jurk tot op m'n enkels
pi_83170267
je kunt, ook als je je P dus niet haalt dit jaar een CD doen?

dames, ik ga slapen hoop ik

morgen toch stiekem weer een drukke dag, maar de druk is een beetje van de ketel nu die essay die ik net terug heb (ruim) voldoende is! Dacht dus echt dat ik die ook nog over moest gaan doen dus ga ik morgen:

boodschappen doen
huis opruimen
spinnen
aan essay werken
borrelen met besturen
slapen

fijne avond nog allen!
Ja doei.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:58:55 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83170269
Het enige nadeel van Zweden: de muggen. Mijn god, ik ben zonet lekgeprikt, terwijl ik me ingesmeerd had met anti-muggen spul. Maar, ze hebben letterlijk door m'n broek heengeprikt..

Even bijlezen, en dan slapen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83170288
oh, en ik heb ook een jurk tot op mn enkels
Ja doei.
pi_83170312
Ik heb een softijsje op maar die viel niet geweldig. Verder eet ik eigenlijk al weken geen zoete meuk.

Wat een lekkere tuin kwak!
Ik zit zelf tweehoog dus zwaaien ganie, maar vroeger thuis deed ik het wel.

Lange jurken staan me niet, mijn bouw is te breed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:00:20 #88
236335 neen
schone schijn
pi_83170360
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij het paradijs! Ik ging er alleen van uit dat ik m:n P ging halen?

heb wel certificaat vwo Engels, Nederlands, economie 1,2, biologie. Eigenlijk alles behalve sk/nk/wb.

En ik ben 21 geweest.

Dus mijn plan is een beetje slecht. Kut.
Maar wil je niet gewoon een economische opleiding doen dan of heb je daar dan vwo certificaat van wb ofzo voor nodig?

Ik vind mijzelf altijd wel een beetje een loser hier omdat ik hbo doe terwijl volgens mij bijna iedereen hier uni doet/heeft gedaan
pi_83170384
O ja ik deed dus havo EM dat ging mij zo makkelijk af dat ik vwo NG ben gaan doen. Faalde op de nieuwe vakken.

Heb vorige jaar pas leren leren/studeren bij voeding maar dat was hem ook niet.

Toen had ik nog het plan 2 examens te doen maar ben het totaal vergeten: dacht vorig jaar in het begin dat ik m'n P zou halen en zou beetje druk zijn vwo dan te halen en was ook al 21?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:01:05 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83170406
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef _Calimero_ het volgende:
oo en Maria, ken het probleem, op langere dagen heb ik ook veel meer honger! Ik weet niet zo goed wat je het beste kunt doen.. ga je nu wel wat extra's eten maar dan geen brood?

ikheb trouwens een ander lijstje,want ik had brood van de AH dat héél vers en héél lekker was

O: yoghurt,muesli, appel
T:omelet
L: 2x brood met filet a,. 2x brood met geitenkaas en honing
T: fruit, mueslibol (wilde ik skippen, maar had toch écht weer teveel trek)
D: pastasalade met broccoli, geitenkaas, olijven en zongedr tomaat. Toe: 40 gr bevroren aardbeienkwark (jammie!)
T: malibu-chocomelk
Vandaag heb ik een extra notenbol en een extra piccolini gekocht Ik kom nog niet echt op vullende dingen die geen brood zijn en handig Ik ga gewoon een lepeltje in mn tas stoppen zodat ik ook snel ergens yoghurt ofzo kan halen! En als ik weer boodschappen doe haal ik eieren zodat ik er twee kan koken de avond tevoren om tussendoor te eten, die lust ik wel koud! *productief nadenken*

Vers brood Liefde voor brood!
Lekker lijstje, geitenkaas met honing (ook lekker met een flinke hand spinazie erop, en pijnboompitjes!) Volgens mij op de chocomelk met malibu na ook een erg netjes lijstje
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 23:02:47 #91
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83170502
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:58 schreef AKnynke het volgende:
Het enige nadeel van Zweden: de muggen. Mijn god, ik ben zonet lekgeprikt, terwijl ik me ingesmeerd had met anti-muggen spul. Maar, ze hebben letterlijk door m'n broek heengeprikt..

Even bijlezen, en dan slapen!
Wow. Door je broek heen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:03:32 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83170559
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef -marz- het volgende:

Lange jurken staan me niet, mijn bouw is te breed
Van dattum! Vooral als ze een band net onder de boobies hebben, dan steekt mn bips uit en mn buik ook en ik ben ook al niet zo lang, dus word ik een propje

Mijn nette jurkje van laatst heeft een iets bredere band onder de boobies, dus die staat dan weer net wél! En nouja, die is dus ook niet lang, dat helpt
pi_83170574
Jawel maar ik vond de stap zo eng en ik wist niet waar ik moeat beginnen en ik dacht, ik concentreer mij eerst hier op dan zieb we wel. En dan faalde ik weer eens tot de motivatie weer 0 was.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef neen het volgende:

[..]

Maar wil je niet gewoon een economische opleiding doen dan of heb je daar dan vwo certificaat van wb ofzo voor nodig?

Ik vind mijzelf altijd wel een beetje een loser hier omdat ik hbo doe terwijl volgens mij bijna iedereen hier uni doet/heeft gedaan
pi_83170677
Zit op m'n telefoon, sorry voor de wazigheid
pi_83170680
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vandaag heb ik een extra notenbol en een extra piccolini gekocht Ik kom nog niet echt op vullende dingen die geen brood zijn en handig Ik ga gewoon een lepeltje in mn tas stoppen zodat ik ook snel ergens yoghurt ofzo kan halen! En als ik weer boodschappen doe haal ik eieren zodat ik er twee kan koken de avond tevoren om tussendoor te eten, die lust ik wel koud! *productief nadenken*
Banaan meenemen, peer meenemen, halve liter yoghurt meenemen (mits koelkast). Kaas en pindakaas op brood ipv magere meuk.
pi_83170769
Tevens, lange jurken

Hoe heet dat anti chaos aminozuur ook alweer ?
pi_83170828
Kwark, die goedkoopste van de AH blijft zeker tot de lunch lekker!
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 23:08:13 #98
70532 loveli
N
pi_83170839
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef P.F het volgende:
Tevens, lange jurken

Hoe heet dat anti chaos aminozuur ook alweer ?
Tyrosine? Verder visolie, begin even met 3 gram per dag, daarna naar een onderhoudsdosis.
crap in = crap out
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:09:25 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83170908
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:05 schreef -marz- het volgende:

[..]

Banaan meenemen, peer meenemen, halve liter yoghurt meenemen (mits koelkast). Kaas en pindakaas op brood ipv magere meuk.
Ahja bananen! Die eet ik ook wel eens maar die vergat ik nu

Die halve liter yoghurt zie ik in mijn geestesoog dan onderweg naar Utrecht pootjes krijgen en mijn tas uit kruipen om dan a la Flubber de lambada oids te dansen in het gangpad Al kan ik het in mijn pauze wel kopen! Op 1 van mijn locaties hebben ze heerlijke dikke bio-yoghurt Moet ik alleen checken of de boel open blijft tijdens de zomer. Leerinstelling enzo.
En de kaas en pindakaas is ook een goed idee! Ik was trots dat ik magerder beleg had, maar misschien is het juist handig om op dagen als deze dan zwaarder beleg te nemen om de koolhydraat-ratio wat lager te houden

Ik heb weer ideetjes Bedankt voor het meedenken
pi_83170985
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Tyrosine? Verder visolie, begin even met 3 gram per dag, daarna naar een onderhoudsdosis.
Visolie is toch van dieren?
pi_83171123
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, dan moet ik maar eens op zoek. Prints staan me niet zo, maar er is vast wel een beschaafd model te vinden ergens. Ga vrijdag shoppen in Zwolle, maar eens oriënteren.

Thnx allemaal.. ga nu proberen wat te slapen.
Ik was ook niet zo weg van de voorbeelden die ze lieten zien, maar sommige modellen zijn wel tof (de jurken)! Die met rode bloemen zou jou volgens mij goed staan qua model (ik denk namelijk dat hij mij wel zou staan en volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde fysiek: weinig buste, smalle taille en veel heup/royaal achterwerk)

Slaap lekker en feel better
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:15:44 #102
236335 neen
schone schijn
pi_83171291
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef P.F het volgende:
Jawel maar ik vond de stap zo eng en ik wist niet waar ik moeat beginnen en ik dacht, ik concentreer mij eerst hier op dan zieb we wel. En dan faalde ik weer eens tot de motivatie weer 0 was.
[..]

En na deze studie geen aansluitende universiteitsding ofzo van 2 jaar? Ik heb nu zoiets van: "He, het gaat aardig en het is wel oke" dus nu nog overstappen dan is de kans op stoppen (een van m'n favo bezigheden) groot dus maak ik dit maar af.
Maar goed ik weet niet precies of je helemaal op je plek zit enzo bij je studie.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:15:50 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83171297
Ik ga ook maffen Trusten
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:18:45 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83171419
Ik heb ook een lange jurk, maar heb hem nog nooit aangehad. Wil hem wel graag aan binnenkort!
pi_83171420
Mooi tuintje kwak! leuke tegeltjes. Heb je ook een beetje zon?
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Pief! is visolie wel vegetarisch genoeg voor je? nee dus

Daglijstje
O: dubbele boterham hagelslag
B: half uur fietsen
T: appel
T: cupasoup
L: 2 boterhammen eiersalade, 2 rookvlees
T: plakje ontbijtkoek
B: half uur fietsen
T:P glas ranja
D: bami met atjar en kroepoek
T: bakje slagroomvla chocolade/vanille
T: sinaasappelijsje
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:19:56 #106
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83171476
@ kwak, mooi tuintje
@ P.F. hmm lastig dat studeren en vriendjesgedoe. Ik ken het!

Zelf vind ik lange jurken bij anderen meestel wel leuk staan, maar bij mezelf niet. Ik draag liever jurkjes tot m'n knieeen, of rokjes!
pi_83171528
Visolie is van uitgeknepen vissen?

In de teriyaki smaak chips zitten kippenvet. Dus ik dacht even aab een afgeroomde melk idee: maar das gewoon dood dier dus!
  Redactie Sport dinsdag 22 juni 2010 @ 23:22:08 #108
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83171581
In een lange jurk lijkt mijn lichaam zo raar lang, alsof er geen vorm in zit, dus daar begin ik niet aan.
pi_83171761
Ik heb zelf nog nooit zo een lange jurk aangehad eigenlijk!!
pi_83171819
Ik heb het de laatste tijd geloof ik een beetje te drukjes om aan m'n 'dieet' te kunnen (willen) denken Mopper wel steeds op mezelf, maar echt veel zin heeft dat niet. Hoe houden jullie het toch vol?
pi_83171877
Ik krijg buikpijn van koekjes etc dus eet meestal wel gezond.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb het de laatste tijd geloof ik een beetje te drukjes om aan m'n 'dieet' te kunnen (willen) denken Mopper wel steeds op mezelf, maar echt veel zin heeft dat niet. Hoe houden jullie het toch vol?
  Vis een optie? dinsdag 22 juni 2010 @ 23:27:39 #112
70532 loveli
N
pi_83171918
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Visolie is toch van dieren?
Krill-olie is ook goed, maar denk ik ook van kleine zeebeessies, theunisbloemolie, borageolie.
crap in = crap out
pi_83172156
Ik ga maar eens een kruidenvrouwtje worden, maar wel pas donderdag, dan heb ik weer geld. Heb eigenlijk morgen 40 euro nodig maar dan maar even wachten
pi_83172161
Oeh! Ik ontdekte net dat ik m'n zwarte jurkje met blommekes nog pas! Maar doe ik 'm ook aan, dat is de vraag
Nu ga ik lekker slapen en hopen dat morgen beter is dan vandaag
Trusten allemaal lieverds!
pi_83172184
Niet nodig nodig hoor
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:37:42 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83172666
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi tuintje kwak! leuke tegeltjes. Heb je ook een beetje zon?
[..]

tuin ligt op t zuidoosten. t deel in de schaduw van het huis heeft de minste zon, de border bij de schutting de hele dag, de border bij de speeltuin/hek ook nog 's avonds.

de leuke tegels zijn gewoon stoeptegels die nog beetje nat zijn van het anti-onkruidgif dat de tuinmevrouw gespoten heeft
Kwak
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:41:23 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83172930
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:00 schreef P.F het volgende:
O ja ik deed dus havo EM dat ging mij zo makkelijk af dat ik vwo NG ben gaan doen. Faalde op de nieuwe vakken.

Heb vorige jaar pas leren leren/studeren bij voeding maar dat was hem ook niet.

Toen had ik nog het plan 2 examens te doen maar ben het totaal vergeten: dacht vorig jaar in het begin dat ik m'n P zou halen en zou beetje druk zijn vwo dan te halen en was ook al 21?
je hoeft geen certificaten te halen als je ouder dan 21 bent, je kan een colloquium doctum doen, toelating op relevante vakken...

zie:
http://www.eur.nl/scholie(...)ndere_vooropleiding/
http://www.studeren.uva.nl/colloquiumdoctum
http://hum.leidenuniv.nl/(...)lloquium-doctum.html

ik zou dan wel als ik jou was een studie kiezen die niet heel massaal is. doorgaans is het: hoe massaler hoe schoolser en "meer hbo", hoe minder aandacht voor de abstracte achtergrond en hoe kinderachtiger de (multiple choice) toetsen...
Kwak
pi_83173040
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

tuin ligt op t zuidoosten. t deel in de schaduw van het huis heeft de minste zon, de border bij de schutting de hele dag, de border bij de speeltuin/hek ook nog 's avonds.

de leuke tegels zijn gewoon stoeptegels die nog beetje nat zijn van het anti-onkruidgif dat de tuinmevrouw gespoten heeft
ja snap ik, maar dat soort is hoe ik het later, als ik groot ben en ook een echt huis heb, voor me zie
Kwak! Multiple choice, so true. Rot is dat. Gelukkig heb ik dat ook niet meer, tentamens.
pi_83173940
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je hoeft geen certificaten te halen als je ouder dan 21 bent, je kan een colloquium doctum doen, toelating op relevante vakken...

zie:
http://www.eur.nl/scholie(...)ndere_vooropleiding/
http://www.studeren.uva.nl/colloquiumdoctum
http://hum.leidenuniv.nl/(...)lloquium-doctum.html

ik zou dan wel als ik jou was een studie kiezen die niet heel massaal is. doorgaans is het: hoe massaler hoe schoolser en "meer hbo", hoe minder aandacht voor de abstracte achtergrond en hoe kinderachtiger de (multiple choice) toetsen...
Dan zou ik op z'n vroegst september 2011 kunnen beginnen of niet?

O moeilijk! Ik ben best wel goed in wiskunde (al vond ik b wat lastiger) en economie ligt mij ook wel vrij goed. En Nederlands! (Begrijpend lezen en nou ja.. lezen) O ja en presenteren/babbelen gaat mij ook wel redelijk af.

Vind het lastig om te bedenken wat dan bij mij zou passen, niet te massaal is en wat ik ook nog eens leuk zou vinden.
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:05:21 #120
236335 neen
schone schijn
pi_83174418
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan zou ik op z'n vroegst september 2011 kunnen beginnen of niet?

O moeilijk! Ik ben best wel goed in wiskunde (al vond ik b wat lastiger) en economie ligt mij ook wel vrij goed. En Nederlands! (Begrijpend lezen en nou ja.. lezen) O ja en presenteren/babbelen gaat mij ook wel redelijk af.

Vind het lastig om te bedenken wat dan bij mij zou passen, niet te massaal is en wat ik ook nog eens leuk zou vinden.
Lijkt me wel dat je dan pas in 2011 kan beginnen
quote:
De procedure is tijdrovend. Het duurt vaak enige maanden voordat officieel vaststaat in welke vakken examen moet worden afgelegd.
Maar bij een leuke studie informeren over welke je nodig hebt kan geen kwaad? Wie weet heb je de benodigde VWO certificaten al of ben ik nou gek

Nou, muziek afgelopen ik ga zo maar eens tukken.
pi_83174480
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:05 schreef neen het volgende:

[..]

Lijkt me wel dat je dan pas in 2011 kan beginnen
[..]

Maar bij een leuke studie informeren over welke je nodig hebt kan geen kwaad? Wie weet heb je de benodigde VWO certificaten al of ben ik nou gek

Nou, muziek afgelopen ik ga zo maar eens tukken.
Ja ik weet het niet Dan heb ik 3 jaar verprutst
pi_83174508
Ik moet ook slapen. Als het morgen zonnig wordt dan ga ik vroeg opstaan, wordt het niet zo zonnig dan slaap ik uit tot 10 !
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:08:31 #123
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83174607
Ik ga m'n bed weer in,
morgen weer werken na 5 vrije dagen!

Nu al zin in m'n ontbijt morgen ochtend
Trusten slankies
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:09:22 #124
236335 neen
schone schijn
pi_83174648
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet Dan heb ik 3 jaar verprutst
Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd. Bij de een meer an de ander, het is niet per se zo dat je die tijd hebt verprutst, je hebt hem alleen anders ingevuld
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef P.F het volgende:
Ik moet ook slapen. Als het morgen zonnig wordt dan ga ik vroeg opstaan, wordt het niet zo zonnig dan slaap ik uit tot 10 !
Als het zonnig wordt ga ik er vroeg uit 10, anders ook
  Redactie Sport woensdag 23 juni 2010 @ 00:10:05 #125
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83174694
Als ik deze studie niet afmaak, denk ik dat ik maar aan VWO begin op volwassenenonderwijs.
pi_83175226
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef P.F het volgende:
Ik krijg buikpijn van koekjes etc dus eet meestal wel gezond.
[..]

*jaloers is* Ghehehe
pi_83175388
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:

[..]

Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd. Bij de een meer an de ander, het is niet per se zo dat je die tijd hebt verprutst, je hebt hem alleen anders ingevuld
Hier nog zo-eentje...op m'n 18e met rechten gestart (en gestopt) op m'n 20e SPH gaan doen (en afgemaakt), op m'n 25e vervolgens begonnen met orthopedagogiek en uhm...ik ben hopelijk op mijn 28e/29e eindelijk eens klaar Studieadviseur zei pas nog dat het me ook een voordeel geeft wat ouder te zijn als ik klaar ben omdat ik dan wat meer levenservaring heb, wat relevante werkervaring op heb kunnen doen (in mijn geval dan hè, gezien m'n afgeronde hbo) en blijkbaar werkt dat in je voordeel bij sollicitaties. Dus aan die gedachte houd ik me dan maar vast, i.p.v. aan de gedachte dat ik het best kansloos vind met moeite voor mij 30e een echte baan te hebben en klaar te zijn met studeren
pi_83175464
Niemand gelooft dat ik 22 ben Ben zelfs al bijna 23. Klasgenoten en jaargenootjes (hoe noem je dat) denken ook sowieso dat ze ouders zijn, geloven gewoon niet dat ik 22 ben !

Ik ga mijn geboortejaar maar van 87 naar 91 veranderen, dan lig ik weer op schema, gelooft iedereen mij & het klopt ook nog eens met het geboortejaar van m'n broertje.

Nou, als dat geen goed plan B is!
pi_83175669
Dit is een leus van een sportschool !!

"Denk jij nog steeds dat calorieën kleine beestjes zijn die 's nachts je kleren kleiner maken?"
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:36:59 #130
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83175752
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.

@ Uniekhoorn, hoe is het je gelukt om opeens te stoppen met nagelbijten?
Ik ben 1 januari zo'n 3 maanden gestopt (met behulp van BYTE-X), maar nu weer volop bezig en zijn me nagels weer zo kort als maar kan. Het lukt me gewoon niet om het vol te houden.. bah, wil er nu echt eens vanaf!
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:37:55 #131
236335 neen
schone schijn
pi_83175783
Hèhè dat is wel een goed plan, bij de studienummers hier zit ook het geboortejaar erin en dan zeggen ze bij mij ook "Ben jij al zo ou? " dus wat dat betreft valt het mee.

En sterremarit, jij hebt iig een afgeronde studie
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:39:38 #132
236335 neen
schone schijn
pi_83175839
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef P.F het volgende:
Dit is een leus van een sportschool !!

"Denk jij nog steeds dat calorieën kleine beestjes zijn die 's nachts je kleren kleiner maken?"
Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.
  Redactie Sport woensdag 23 juni 2010 @ 00:43:09 #133
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83175962
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef Noukjee het volgende:
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.

@ Uniekhoorn, hoe is het je gelukt om opeens te stoppen met nagelbijten?
Ik ben 1 januari zo'n 3 maanden gestopt (met behulp van BYTE-X), maar nu weer volop bezig en zijn me nagels weer zo kort als maar kan. Het lukt me gewoon niet om het vol te houden.. bah, wil er nu echt eens vanaf!
Ik bijt ze niet, ik pulk ze zelfs. Daar kan ik ook niet van af komen. Alleen mijn linkerpink is normaal omdat die niet goed lukt
pi_83176001
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:39 schreef neen het volgende:

[..]

Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.
pi_83178425
Ik ga in september weer beginnen met studeren, ben nu 23. Ik ga vertaler Engels studeren. Op deze studie zitten voornamelijk oudere studenten omdat het een deeltijdopleiding is. Je gaat maar 1 x in de maand naar school. Ik heb er echt zin in.
Op dit moment werk ik in een kinderdagverblijf, ook heel leuk natuurlijk. Ik zie mij dit echter niet tot mijn 65 doen, daarom weer een nieuwe studie beginnen.
Oh ja, ik moet 3 juli een test doen om te zien of ik in het 2de jaar kan starten. Ik hoop van wel, gaat het allemaal een stuk sneller.
pi_83178587
Goeiemorgen!

Ik bijt geen nagels, goed he? Ik bijt ernaast. Ik win heus de lelijkste-handen-competitie op m'n sloffen
Maar ik heb wel een hele mooie lange bloemetjesjurk en ook nog wel een antieke lange zwarte met veel kant. Van vér voor de tijd dat goths uitgevonden werden.

Bakje brinta op, en voornemens zometeen een eindje te gaan rennen.
De nacht was wat kort maar heerlijk blafloos: we hebben om een uur of 11 (woedend) Hond in Hok gejaagd en vervolgens een plank voor de uitgang gezet. Daar was hij heel blij mee, eindelijk een veilig gesloten hok. Dus we hebben als rozen geslapen totdat de wekker ging om de eieren te keren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 juni 2010 @ 07:12:46 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83178636
bah, ik had net een heel bericht getypt en toen was het weg

korte samenvatting:

voor alle slankies die het nodig hebben

lange jurken: leuk! Volgende keer dat ik in de stad ben eens passen, ben benieuwd of mij dat staat..

Heb gisteren 6.28 km gelopen (9.5 km/u), vind het echt wel gaaf dat ik dat nu gewoon kan Mijn nieuwe doel is 10km in een uur.
Heb besloten toch maar niet mee te doen aan de meidenloop zaterdag, kwam erachter dat dat me 25 euro ! gaat kosten en dat vind ik een beetje overdreven om een stukje te lopen..

Gisteren een beetje laat gegeten, zit er nu nog vol van. Zo'n naar gevoel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blurred86 op 23-06-2010 11:16:59 (verkeerde smiley :+) ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83178709
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:

[..]

Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd.

QFT!

Pief, ik ben ook 25 en eerstejaars! maar het maakt geen donder uit als je iets doet dat je leuk vindt!
Ok, gisteren stond ik met wat studiegenootjes te praten en kwam er achter dat iemand waarvan ik dacht dat die op z'n minst 21 was, morgen 19 wordt maar gezellig dat 't is!

Natuurlijk heb ik 'n ander leven dan dat zij hebben, maar we zitten er wel met 't zelfde doel

@Han

nog meer mensen die iets met Engels doen! We nemen 't topic over! Gna!

En goedemorgen
Ja doei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 07:36:33 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83178847
Goeiemorgen .

Ik kon om 6:45 maar niet waker worden, dus heb ik de wekker een half uur verzet en m'n douchebeurt geskipt . Hoef toch maar tot 11:05 naar school vandaag, dus ik douche wel als ik thuis kom. Of niet, als ik me niet vies voel. Ik voel me nog steeds ontzettend duf. En dat heb ik dus eigenlijk nooit! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83178976
Goedemorgen!
Zesdejaars op 23 meldt
Ik dacht dat ik gister spierpijn had, maar vandaag is het pas erg!
pi_83179193
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Zesdejaars op 23 meldt
Ik dacht dat ik gister spierpijn had, maar vandaag is het pas erg!
Jij doet geneeskunde, dus dat telt niet

Goedemorgen!
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:20:03 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83179348
Goedemorgen
Weer een dag, en wat voor 1 wat een prachtig weer!
pi_83179381
ja strakblauwe lucht

en ik heb zo lekker geslapen!
Ja doei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:27:12 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83179451
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik was ook niet zo weg van de voorbeelden die ze lieten zien, maar sommige modellen zijn wel tof (de jurken)! Die met rode bloemen zou jou volgens mij goed staan qua model (ik denk namelijk dat hij mij wel zou staan en volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde fysiek: weinig buste, smalle taille en veel heup/royaal achterwerk)

Slaap lekker en feel better
Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.

Heb wel goed geslapen, maar voel me nog steeds een beetje en .

Nu in de trein naar Amsterdam voor - jullie raden het nooit - een vergadering.
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:34:31 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83179572
Niet nagelbijten, dat is puur wilskracht Wordt alleen maar moeilijker want erkomt een randje

Zo eerst maar een lijstje:
O: Kwark met vla en aardbeien
T's: Lekker vers brood van Super de Boer met osseworst, kersen, druiven, tomaat.
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen osseworst, melk
T's: Koekje, nectarine
D: bloemkool, varkenshaas, champignonssaus, tagliatelle
pi_83179599
ik heb 't niet bijten niet volgehouden faalhaas die ik ben
Ja doei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:06:41 #147
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83180195
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:04 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Ik bijt geen nagels, goed he? Ik bijt ernaast. Ik win heus de lelijkste-handen-competitie op m'n sloffen
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!

Vroeg op vandaag, straks naar Stockholm......
pi_83180280
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!

joins club! maar mn nagels worden steeds langer tot ik ze afbijt, dus er zit vooruitgang in !

hier kan ik vrolijk van worden
Ja doei.
pi_83180374
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd met de baan .

En dan van die vingers, had ik al iets genoemd over het voortdurend in de grond wroeten? Ook zonder dat heb ik al_tijd vieze nagels (zelfs net nadat ik ze schoongemaakt heb, echt waar, er verzamelt zich zwarte rommel zo vanuit de lucht onder mijn nagels). Maar met wat moestuinieren zitten mijn vingers vol onverwijderbare zwarte lijnen .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83180414
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.

Heb wel goed geslapen, maar voel me nog steeds een beetje en .

Nu in de trein naar Amsterdam voor - jullie raden het nooit - een vergadering.
Niet dat ik denk veel voor je te kunnen betekenen, maar je mag ook mij altijd PM'en om van je af te schrijven. Succes met vergadertijgeren vandaag .
pi_83180586
Goedemorgen.

Oeh XM, troubles op het werk? Bah.
Als je je echt heel rot voelt, kun je je ook gewoon een paar daagjes ziekmelden he.
Genieten van het zonnetje en even tot rust komen zal je goed doen.

PF, ook al ellende.
Nog even en dan heb je vakantie.

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: wit ( ) bolletje met philadephia, tomaat en augurk
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: wit ( ) bolletje met philadephia, tomaat en komkommer
T: yoghurt
D: onbekend
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef P.F het volgende:
In de teriyaki smaak chips zitten kippenvet. Dus ik dacht even aab een afgeroomde melk idee: maar das gewoon dood dier dus!
Wat?
Oh fuck, die heb ik dus gegeten.
Wie stopt er nou vlees in chips?
*boze mail stuurt*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')