*jaloers is* Ghehehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef P.F het volgende:
Ik krijg buikpijn van koekjes etc dus eet meestal wel gezond.
[..]
Hier nog zo-eentje...op m'n 18e met rechten gestart (en gestopt) op m'n 20e SPH gaan doen (en afgemaakt), op m'n 25e vervolgens begonnen met orthopedagogiek en uhm...ik ben hopelijk op mijn 28e/29e eindelijk eens klaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd. Bij de een meer an de ander, het is niet per se zo dat je die tijd hebt verprutst, je hebt hem alleen anders ingevuld
Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef P.F het volgende:
Dit is een leus van een sportschool!!
"Denk jij nog steeds dat calorieën kleine beestjes zijn die 's nachts je kleren kleiner maken?"
Ik bijt ze niet, ik pulk ze zelfs. Daar kan ik ook niet van af komen. Alleen mijn linkerpink is normaal omdat die niet goed luktquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef Noukjee het volgende:
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.
@ Uniekhoorn, hoe is het je gelukt om opeens te stoppen met nagelbijten?
Ik ben 1 januari zo'n 3 maanden gestopt (met behulp van BYTE-X), maar nu weer volop bezig en zijn me nagels weer zo kort als maar kan. Het lukt me gewoon niet om het vol te houden..bah, wil er nu echt eens vanaf!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:39 schreef neen het volgende:
[..]
Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd.
Jij doet geneeskunde, dus dat telt nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Zesdejaars op 23 meldt
Ik dacht dat ik gister spierpijn had, maar vandaag is het pas erg!
Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was ook niet zo weg van de voorbeelden die ze lieten zien, maar sommige modellen zijn wel tof (de jurken)! Die met rode bloemen zou jou volgens mij goed staan qua model (ik denk namelijk dat hij mij wel zou staan en volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde fysiek: weinig buste, smalle taille en veel heup/royaal achterwerk)
Slaap lekker en feel better
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:04 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik bijt geen nagels, goed he? Ik bijt ernaast. Ik win heus de lelijkste-handen-competitie op m'n sloffen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!
Vroeg op vandaag, straks naar Stockholm......
Nog gefeliciteerd met de baanquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!
Vroeg op vandaag, straks naar Stockholm......
Niet dat ik denk veel voor je te kunnen betekenen, maar je mag ook mij altijd PM'en om van je af te schrijven. Succes met vergadertijgeren vandaagquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.
Heb wel goed geslapen, maar voel me nog steeds een beetjeen
.
Nu in de trein naar Amsterdam voor - jullie raden het nooit - een vergadering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |