abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83175226
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef P.F het volgende:
Ik krijg buikpijn van koekjes etc dus eet meestal wel gezond.
[..]

*jaloers is* Ghehehe
pi_83175388
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:

[..]

Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd. Bij de een meer an de ander, het is niet per se zo dat je die tijd hebt verprutst, je hebt hem alleen anders ingevuld
Hier nog zo-eentje...op m'n 18e met rechten gestart (en gestopt) op m'n 20e SPH gaan doen (en afgemaakt), op m'n 25e vervolgens begonnen met orthopedagogiek en uhm...ik ben hopelijk op mijn 28e/29e eindelijk eens klaar Studieadviseur zei pas nog dat het me ook een voordeel geeft wat ouder te zijn als ik klaar ben omdat ik dan wat meer levenservaring heb, wat relevante werkervaring op heb kunnen doen (in mijn geval dan hè, gezien m'n afgeronde hbo) en blijkbaar werkt dat in je voordeel bij sollicitaties. Dus aan die gedachte houd ik me dan maar vast, i.p.v. aan de gedachte dat ik het best kansloos vind met moeite voor mij 30e een echte baan te hebben en klaar te zijn met studeren
pi_83175464
Niemand gelooft dat ik 22 ben Ben zelfs al bijna 23. Klasgenoten en jaargenootjes (hoe noem je dat) denken ook sowieso dat ze ouders zijn, geloven gewoon niet dat ik 22 ben !

Ik ga mijn geboortejaar maar van 87 naar 91 veranderen, dan lig ik weer op schema, gelooft iedereen mij & het klopt ook nog eens met het geboortejaar van m'n broertje.

Nou, als dat geen goed plan B is!
pi_83175669
Dit is een leus van een sportschool !!

"Denk jij nog steeds dat calorieën kleine beestjes zijn die 's nachts je kleren kleiner maken?"
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:36:59 #130
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_83175752
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.

@ Uniekhoorn, hoe is het je gelukt om opeens te stoppen met nagelbijten?
Ik ben 1 januari zo'n 3 maanden gestopt (met behulp van BYTE-X), maar nu weer volop bezig en zijn me nagels weer zo kort als maar kan. Het lukt me gewoon niet om het vol te houden.. bah, wil er nu echt eens vanaf!
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:37:55 #131
236335 neen
schone schijn
pi_83175783
Hèhè dat is wel een goed plan, bij de studienummers hier zit ook het geboortejaar erin en dan zeggen ze bij mij ook "Ben jij al zo ou? " dus wat dat betreft valt het mee.

En sterremarit, jij hebt iig een afgeronde studie
het lijkt niet wat het is
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:39:38 #132
236335 neen
schone schijn
pi_83175839
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:33 schreef P.F het volgende:
Dit is een leus van een sportschool !!

"Denk jij nog steeds dat calorieën kleine beestjes zijn die 's nachts je kleren kleiner maken?"
Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.
het lijkt niet wat het is
  Redactie Sport woensdag 23 juni 2010 @ 00:43:09 #133
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83175962
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef Noukjee het volgende:
@ SterreMarit, Hoe beviel de SPH? En waar heb je die studie gevolgt?
Ik ga namelijk in september met de SPH beginnen in Amersfoort.

@ Uniekhoorn, hoe is het je gelukt om opeens te stoppen met nagelbijten?
Ik ben 1 januari zo'n 3 maanden gestopt (met behulp van BYTE-X), maar nu weer volop bezig en zijn me nagels weer zo kort als maar kan. Het lukt me gewoon niet om het vol te houden.. bah, wil er nu echt eens vanaf!
Ik bijt ze niet, ik pulk ze zelfs. Daar kan ik ook niet van af komen. Alleen mijn linkerpink is normaal omdat die niet goed lukt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_83176001
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:39 schreef neen het volgende:

[..]

Haha wat dom! Iedereen weet toch dat kleding krimpt door een bepaalde hoeveelheid licht icm een kasttenperatuur.
pi_83178425
Ik ga in september weer beginnen met studeren, ben nu 23. Ik ga vertaler Engels studeren. Op deze studie zitten voornamelijk oudere studenten omdat het een deeltijdopleiding is. Je gaat maar 1 x in de maand naar school. Ik heb er echt zin in.
Op dit moment werk ik in een kinderdagverblijf, ook heel leuk natuurlijk. Ik zie mij dit echter niet tot mijn 65 doen, daarom weer een nieuwe studie beginnen.
Oh ja, ik moet 3 juli een test doen om te zien of ik in het 2de jaar kan starten. Ik hoop van wel, gaat het allemaal een stuk sneller.
pi_83178587
Goeiemorgen!

Ik bijt geen nagels, goed he? Ik bijt ernaast. Ik win heus de lelijkste-handen-competitie op m'n sloffen
Maar ik heb wel een hele mooie lange bloemetjesjurk en ook nog wel een antieke lange zwarte met veel kant. Van vér voor de tijd dat goths uitgevonden werden.

Bakje brinta op, en voornemens zometeen een eindje te gaan rennen.
De nacht was wat kort maar heerlijk blafloos: we hebben om een uur of 11 (woedend) Hond in Hok gejaagd en vervolgens een plank voor de uitgang gezet. Daar was hij heel blij mee, eindelijk een veilig gesloten hok. Dus we hebben als rozen geslapen totdat de wekker ging om de eieren te keren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 23 juni 2010 @ 07:12:46 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83178636
bah, ik had net een heel bericht getypt en toen was het weg

korte samenvatting:

voor alle slankies die het nodig hebben

lange jurken: leuk! Volgende keer dat ik in de stad ben eens passen, ben benieuwd of mij dat staat..

Heb gisteren 6.28 km gelopen (9.5 km/u), vind het echt wel gaaf dat ik dat nu gewoon kan Mijn nieuwe doel is 10km in een uur.
Heb besloten toch maar niet mee te doen aan de meidenloop zaterdag, kwam erachter dat dat me 25 euro ! gaat kosten en dat vind ik een beetje overdreven om een stukje te lopen..

Gisteren een beetje laat gegeten, zit er nu nog vol van. Zo'n naar gevoel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Blurred86 op 23-06-2010 11:16:59 (verkeerde smiley :+) ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83178709
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef neen het volgende:

[..]

Boeiend, ik ben ook 22 en 1e jaars, erachter komen wat je ding is kost tijd.

QFT!

Pief, ik ben ook 25 en eerstejaars! maar het maakt geen donder uit als je iets doet dat je leuk vindt!
Ok, gisteren stond ik met wat studiegenootjes te praten en kwam er achter dat iemand waarvan ik dacht dat die op z'n minst 21 was, morgen 19 wordt maar gezellig dat 't is!

Natuurlijk heb ik 'n ander leven dan dat zij hebben, maar we zitten er wel met 't zelfde doel

@Han

nog meer mensen die iets met Engels doen! We nemen 't topic over! Gna!

En goedemorgen
Ja doei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 07:36:33 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83178847
Goeiemorgen .

Ik kon om 6:45 maar niet waker worden, dus heb ik de wekker een half uur verzet en m'n douchebeurt geskipt . Hoef toch maar tot 11:05 naar school vandaag, dus ik douche wel als ik thuis kom. Of niet, als ik me niet vies voel. Ik voel me nog steeds ontzettend duf. En dat heb ik dus eigenlijk nooit! .
Niet meer actief op Fok!
pi_83178976
Goedemorgen!
Zesdejaars op 23 meldt
Ik dacht dat ik gister spierpijn had, maar vandaag is het pas erg!
pi_83179193
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Zesdejaars op 23 meldt
Ik dacht dat ik gister spierpijn had, maar vandaag is het pas erg!
Jij doet geneeskunde, dus dat telt niet

Goedemorgen!
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:20:03 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83179348
Goedemorgen
Weer een dag, en wat voor 1 wat een prachtig weer!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83179381
ja strakblauwe lucht

en ik heb zo lekker geslapen!
Ja doei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:27:12 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_83179451
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik was ook niet zo weg van de voorbeelden die ze lieten zien, maar sommige modellen zijn wel tof (de jurken)! Die met rode bloemen zou jou volgens mij goed staan qua model (ik denk namelijk dat hij mij wel zou staan en volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde fysiek: weinig buste, smalle taille en veel heup/royaal achterwerk)

Slaap lekker en feel better
Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.

Heb wel goed geslapen, maar voel me nog steeds een beetje en .

Nu in de trein naar Amsterdam voor - jullie raden het nooit - een vergadering.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 23 juni 2010 @ 08:34:31 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_83179572
Niet nagelbijten, dat is puur wilskracht Wordt alleen maar moeilijker want erkomt een randje

Zo eerst maar een lijstje:
O: Kwark met vla en aardbeien
T's: Lekker vers brood van Super de Boer met osseworst, kersen, druiven, tomaat.
L: Kom tomatencremesoep met ballen, 2 boterhammen osseworst, melk
T's: Koekje, nectarine
D: bloemkool, varkenshaas, champignonssaus, tagliatelle
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_83179599
ik heb 't niet bijten niet volgehouden faalhaas die ik ben
Ja doei.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:06:41 #147
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83180195
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:04 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Ik bijt geen nagels, goed he? Ik bijt ernaast. Ik win heus de lelijkste-handen-competitie op m'n sloffen
Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!

Vroeg op vandaag, straks naar Stockholm......
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83180280
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee hoor, ik doe beide. en dan bijt ik soms ook nog op m'n nagelriemen. Afschuwelijk!

joins club! maar mn nagels worden steeds langer tot ik ze afbijt, dus er zit vooruitgang in !

hier kan ik vrolijk van worden
Ja doei.
pi_83180374
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd met de baan .

En dan van die vingers, had ik al iets genoemd over het voortdurend in de grond wroeten? Ook zonder dat heb ik al_tijd vieze nagels (zelfs net nadat ik ze schoongemaakt heb, echt waar, er verzamelt zich zwarte rommel zo vanuit de lucht onder mijn nagels). Maar met wat moestuinieren zitten mijn vingers vol onverwijderbare zwarte lijnen .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_83180414
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt wel als mijn figuur idd. Nou, vrijdag maar eens op jacht.

Heb wel goed geslapen, maar voel me nog steeds een beetje en .

Nu in de trein naar Amsterdam voor - jullie raden het nooit - een vergadering.
Niet dat ik denk veel voor je te kunnen betekenen, maar je mag ook mij altijd PM'en om van je af te schrijven. Succes met vergadertijgeren vandaag .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')