quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[Unieks post over niet-nagelbijten]
Sterke vrouw!![]()
*trots is*
Oh en wat zeggen jullie - meer brood meenemen ivm honger, of niet doen omdat ik toch al niet afval?Ik vind het lastig! Vroeger was honger:
omdat ik dan dacht merkbaar af te vallen
! Maar daar ben ik van af gestapt, maar teveel eten is ook niet goed
![]()
Honger = bad
Teveel eten = bad
Tegen wie zeg je dit? Als je jezelf voor de gek wilt houden, kan je het beter niet in het openbaar doen hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef han1987 het volgende:
Dat glas sap blijf ik gewoon drinken, ik vind het lekker. De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Beppe jurken ja ;')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zijn alle lange jurken van die enorme soepjurken?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Ik hou ook erg van brood, en dat is lastig, want als ik het eet wil ik alleen maar nòg meer
Gesmokt bovenstukje en een riem in je taille.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind ze leuk als de bovenkant een beetje bloot/strak is. Je hebt die strapless variant, met een soort gesmockt bovenlijfje, of een aansluitend bovenlijfje met spaghettibandjes? Het moet trouwens wel ècht tot op de grond zijn, want als iets dodelijk is, is het die tot-de-enkel-lengte. ("Very Mother of the bride" zegt Michael Kors dan altijd in Project Runwayquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je moet natuurlijk eten waar je zin in hebt, maar vind je sultana's dan echt zo lekker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef han1987 het volgende:
De sultana's ga ik wel af en toe vervangen door iets anders, maar soms vind ik dat ik erg gewoon recht op heb. Je moet ook blijven genieten en niet alles weglaten. Ik ben al zoveel kwijt, die laatste kilo's wil ik ook nog graag kwijt maar ik ga er niet alles voor weglaten.
Zo, nu lekker naar bed moet morgen weer om 06.00 op.
Aandoen op mo's bruiloft. Dan gaat iedereen je feliciteren met je dochterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog een übersexy lange jurk van kookaii. Met teveel decollete en strak. Staat mooi, maar komt wel tot de enkels (is model van 9 jaar geleden, toen mocht dat nog) Wat nu?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef -marz- het volgende:
Die sultana's met yoghurtmeuk erop... bah.
Terecht. En ik heb die spoiler van je wel gelezen. Zou het bedrag gewoon uit eigen zak betalen en aan de baas vragen 'waar dit nou eigenlijk allemaal op slaat.' Maar goed, ben dan ook hondsbrutaal tegen leidinggevendenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom alleen maar leuke jurkjes tegen die ik níet aankan...
Oh ik ben echt ff zo klaar met alles op het moment. Sorry dames en neen.
Wat vind je van zoiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
I know! 'Sultana hartig', zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet je wat ook zó vies is / wat ik zo vies vind? Je hebt van die Wasa dingen met 'hartig' ofzo? Met tomaat en kaas ofzo, gétverdemme!
Die is ook tot de enkelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je van zoiets?
[ afbeelding ]
kan je ze niet aan? of vind je zelf dat ze niet kunnen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je een dagje (één maar) vrij nemen om een dagje in de zon te gaan liggen? Of desnoods een middag? DAt zou je zo goed doen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, die neiging heb ik ook Tink, maar dan wordt het van kwaad tot veel en veel erger. Dan kan ik een werkbare situatie wel vergeten. Maar goed. Ik zit alleen maar te janken nu. Er gaat niets zoals ik wil op het moment. Misschien is het een post-vakantie kater, ik hoop het maar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je de enkel nog net ziet! Deze is okee(kan ik nu ook typen
:7)
Je had een tijd dat alle jurken die je kocht zo halverwege je onderbeen eindigden, in de jaren '90. Helemaal niet flatteus! (Michael Kors: "Matronly!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn jurk nog aan. En de rest ook (heb meerdere lange jurken, nog van vroegah. De rokken heb ik helaas al weggegooid)
Die rokken heb ik gelukkig niet meer. Alleen de hele lange en de hele korte heb ik lange tijd bewaard.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je had een tijd dat alle jurken die je kocht zo halverwege je onderbeen eindigden, in de jaren '90. Helemaal niet flatteus! (Michael Kors: "Matronly!") De leukste uit dat tijdperk heb ik wel korter gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |