Weer een vrijgezel minder. Hoe bedoel je 'hoop'?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Syrena het volgende:
Jezusmina, Albert van Monaco gaat trouwen. Zou er dan nog hoop zijn in de wereld?
Dat ie eindelijk iemand heeft gevonden natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Weer een vrijgezel minder. Hoe bedoel je 'hoop'?
Nav dat verhaal van LB?quote:
Je hebt een balkon!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:12 schreef P.F het volgende:
Alleen jammer dat mijn balkon 1x1 is dus ik kan niet liggen
*proest* En, al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
Ik kan wel half binnen liggen want daar schijnt de zon ook!!
Oe da's echt verrot! Van wie had je het verkeerde adres gekregen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een probleem, ik had het verkeerde adres doorgekregen voor de locatie waar ik mijn toets moest maken en stond dus compleet ergens anders en nu heb ik mijn tweede CD niet gemaakt en is de kans groot dat ik in september niet kan beginnen aan m'n studie. Terwijl ik me al helemaal heb ingeschreven enzo en nu is die vrouw van studiepunt er niet en moet ik wachten tot morgen. Ik stond echt te janken op Utrecht Centraal net, al was het m'n eigen stomme schuld.
Zou smeken helpen? Ik heb wel een dikke 8 gehaald voorvwo Engels en aangezien dat relevant is voor mijn studie...
Zijn ze echt heel streng qua toelating?
Fuckzooi
Oh wat kloterig! Maar als jij het verkeerde adres hebt doorgekregen is het toch niet jouw eigen schuld? Niet dat je daar nu iets aan hebt, maar dan hoef je jezelf in ieder geval niet de schuld te geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:21 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een probleem, ik had het verkeerde adres doorgekregen voor de locatie waar ik mijn toets moest maken en stond dus compleet ergens anders en nu heb ik mijn tweede CD niet gemaakt en is de kans groot dat ik in september niet kan beginnen aan m'n studie. Terwijl ik me al helemaal heb ingeschreven enzo en nu is die vrouw van studiepunt er niet en moet ik wachten tot morgen. Ik stond echt te janken op Utrecht Centraal net, al was het m'n eigen stomme schuld.
Zou smeken helpen? Ik heb wel een dikke 8 gehaald voorvwo Engels en aangezien dat relevant is voor mijn studie...
Zijn ze echt heel streng qua toelating?
Fuckzooi
Een vriendin van mij had zei ze op internet gezien dat het in de jaarbeurs gegeven werd maar dat was haar toets en niet de mijne. Dus ja. Maar dan nog vind ik het mijn schuld want ik had het zelf wel nog een keer na kunnen checken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:25 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Oe da's echt verrot! Van wie had je het verkeerde adres gekregen dan?
Ja ik heb al gebeld met studiepunt maar dan is diegene die er wat van weet er net vandaag weer niet, dus nu moet ik tot morgen wachten. En haar collega's weten ook echt helemaal niks, en ik heb wel 5 mensen gesproken ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh wat kloterig! Maar als jij het verkeerde adres hebt doorgekregen is het toch niet jouw eigen schuld? Niet dat je daar nu iets aan hebt, maar dan hoef je jezelf in ieder geval niet de schuld te geven.
Zijn er geen opties? Je zult toch niet de eerste zijn die door omstandigheden een gedeelte mist?
Ja maar ik moest er nog 1 doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:32 schreef neen het volgende:
Hoezo niet gemaakt? Je moest toch nog allen wachten op resultaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |