Pivaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou ook. En de rest klinkt ook goed, met name de pivo (of heet dat daar niet zo). Leuk!
O jammer! Daar wil ik ooit nog wel naartoe, lijkt me wel interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet van de universiteitDat was wel het oorspronkelijke plan maar de sponsors hebben er een stokje voor gestoken.
Bere toch?quote:
Het is niet noodzakelijk hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben aan het werk.![]()
Ik las net dat je 40 euro nodig hebt. Is dat al opgelost?
Mja, mensen hebben me het al verschillende keren proberen uit te leggen maar snappen doe ik het nog steeds niet helemaal. Iets met sterke fluctualties in de suikerspiegel en insuline etc.etc. baffeled, each time.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vier suikermomenten op een dag helpen niet echt.
En als de pasta niet volkoren is heb je nog een vijfde koolhydraatrijk moment.
Je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je minder (vaak) suiker eet.
Jij bent ev0l. Whehehhe. Ik zal straks eens kijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
O maar het is toch rustig in de galerie en er zit een camera in je MacBook!
O oké, die nieuwe hebben ook allemaal een cameraquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent ev0l. Whehehhe. Ik zal straks eens kijken.
Trouwens ik heb m'n MacBook niet bij me, maar er staat wel een iMac.
Het is simpel: van suiker krijg je honger.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef CorwinofAmber het volgende:
Mja, mensen hebben me het al verschillende keren proberen uit te leggen maar snappen doe ik het nog steeds niet helemaal. Iets met sterke fluctualties in de suikerspiegel en insuline etc.etc. baffeled, each time.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:42 schreef P.F het volgende:
Ik had mij verheugd op een blikje cola voor breakfast maar ze zijn opNu maar water.
!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef conleche het volgende:
Hamkáás natuurlijk, hamkas dat klinkt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nagels lakken ipv bijten in tijden van stress![]()
Dan moet je een sectie-einde invoegen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
AAQARRGhh iemand verstand van word?
Ik wil mijn CV aanpassen, maar het lúkt niet. ik heb eerst 2 kopjes naast elkaar en daaronder wil ik gewoon in 1 rij kunnen typen. dus zo:
*blabla *blabla
hier een hele lang zien die niet opgedeeld wordt in 2 delen zoals hierboven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |